piątek, 21 października 2011

Stosik 24/2011

Ostatnie dni stoją pod znakiem ciągłego napływu książek, które chodzą za mną już od jakiegoś czasu. Jestem z nich niezmiernie dumna i cieszę się, że już nie długo poznam ich najskrytsze tajniki.


1. "Krwawe szaleństwo" Karen Marie Moning
2. "Gorzej niż martwy" Charlaine Harris
3. "Kuszące zło" Keri Arthur
4. "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" Sara Blakley-Cartwright
5. "Miłość przez małe m" Francesc Miralles
6. "Cukiernia pod Amorem. Hryciowie" Małgorzata Gutowska-Adamczyk
7. "Dobry człowiek" Andrew Nicoll
8. "Wenecja Wivaldiego" Laurel Corona

A już niedługo pojawi się kolejny konkurs. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. 
Muszę też w końcu wysłać swoją wymiankową paczuszkę, która już od ładnych dwóch tygodni leży na moim biurku i tylko czeka na upragnioną wizytę na poczcie!

Pozdrawiam Lena173 ;)

32 komentarze:

  1. No no,ciekawy stosik,nie powiem;) Czekam na recenzje;)
    {centerbook.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukierni zazdroszczę, mam ochotę na tę książkę od jakiegoś czasu ;) Kuszące zło? A tak, czytałam dwie pierwsze części serii, ale jakoś mnie nie ciągnie do trzeciej... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące masz nabytki. ,,Dziewczynę w czerwonej pelerynie'' właśnie skończyłam czytać, ale ciekawa jestem natomiast ,,Krwawego szaleństwa''.

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu bym Ci podkradła 3/4 stosu:D:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stosik:)
    Szczególnie ta "Cukiernia..."

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy stos, większości z tych książek jeszcze nie miałam okazji czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście stosik przedni i bardzo mnie intryguje... Szczególnie Dziewczyna w czerwonej pelerynie i nowa Keri.

    Moja wymiankowa paczuszka jeszcze nie gotowa, ale już prawie, prawie wiem co się w niej znajdzie. Zakładka się szykuje, o Gliwicach muszę czegoś poszukać no i zdecydowanie kupić pycha amu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zapomniałam wspomnieć - LENA!!! A jak tam "robienie czegoś z aparatem?????:)"

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie znam...
    Życzę oczywiście wspaniałej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sil - robienie czegoś z aparatem stoi w miejscu, bo nie mam kiedy ruszyć się w stronę serwisu, a i chwilowo kasy brak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Toż to nie stosik tylko potężny stos, same opasłe tomiska. Bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stos :), A wymiankowa paczuszka też czeka tylko na wysłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych stosów, to ja Ci będę zawsze zazdrościła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widzę tu nic dla siebie, ale życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje. Stosik duży, aż oko cieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie podebrałabym Ci "Wenecję Vivaldiego"...
    No cóż, pozostaje mi życzyć niezapomnianych czytelniczych wrażeń!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stos! Najbardziej ciekawi mnie "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" Sara Blakley-Cartwright bo widziałam film i był taki średni, jednak... moze książka byłaby lepsza?

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę "Kuszącego dnia" w te jesienne, zimne dni na pewno zadziałałaby rozgrzewająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny stosik :). Swoja wymiankę dzisiaj wysłałam, też leżąc na półce musiała nabrać mocy :D, ale na szczęście poleciała...

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny stos - chętnie bym coś pożyczyła xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stosik!
    Zazdroszczę oczywiście 'Cukierni...' :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same smakołyki !
    Miełgo czytania :) Tymczasem ja uciekam czytać xD

    OdpowiedzUsuń
  23. 1,2,3 bardzo ciekawe tytuły !
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Smakowity stosik! Czekam na recenzje. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny stosik :) Z chęcią porwałabym "Dziewczynę w czerwonej pelerynie"! Miłej lektury ;) Pozdrawiam,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję stosiku. U mnie już "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" kurzy się od miesiąca, albo więcej na półce. Nie mam czasu nawet jej zacząć, bo kolejne pozycje czekają w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezły stosik. Czekam na recenzje, szczególnie "Dziewczyny w czerwonej pelerynie".

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny stos :) jestem ciekawa dobrego człowieka

    OdpowiedzUsuń
  30. Więc tak zabieram Kuszące zło i Dobry człowiek i sobie idę ;) Miłego czytania kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne nabytki :)
    Zainteresował mnie "Dobry człowiek", muszę podczytać co to za pozycja :)
    Cukierni na szczęście nie zazdroszczę, niedawno kupiłam swój egzemplarz :) O w sumie i u mnie nazbierało się trochę nowych książek, pędzę szukać aparatu ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy