sobota, 11 lutego 2012

Stosik 02/2012

Zdaję sobie sprawę, iż obiecywałam wstawiać stosiki jedynie raz w miesiącu. Niestety moje pierwotne założenia zostały nieco zniwelowane przez nadejście przesyłek, które w dużej mierze pochodzą z licznych wymian. Planowałam uszczuplić swojego zbiory o romanse paranormalne i jednocześnie zrobić miejsce na półkach, a tymczasem znowu wyszłam na zero. 


Lewy stosik zdominowany jest przez twórczość Katarzyny Michalak, która ostatnimi czasy gości - w moich skromnych progach - dość często. Została ona okrzyknięta dobrym duszkiem sesji zimowej, która w całości jest już za mną. Recenzje "Roku w Poziomce" i "Powrotu do Poziomki" zamieściłam już jakiś czas temu. W niedalekiej przyszłości natomiast, chciałabym się zabrać za "Zmyśloną", "Sekretnik" i "Grę o Ferrin". W tym samym stosiku znajdują się również "Straceni" Jacka Ketchuma - jednego z moich ulubionych autorów, a także "Dziewczyna, która widziała zbyt wiele" Małgorzaty Wardy i "Ocal mnie" Lisy Scottoline, czyli nowości od Prószyńskiego.

Środkowa sterta, to od góry: "Pocałunek anioła" E. Chandler, "Cudze życie" Frederique Deghelt, "Ładne kwiatki" Sue Morgolis, "Śmiertelne zespolenie" F. Tallis, "Pretty Little Liars. Zepsute" Sary Shepard, "Europa Blues" Arne Dahl, "Biały gołąbek z Kordoby" Dina Rubina, "Spadkobiercy" K.H.Hemmings, "Nie jestem seryjnym mordercą" i "Pan Potwór" Dana Wellsa.

No i na koniec została nam trylogia Stiega Larssona, którą chciałam już poznać od dawien dawna, a która rozkochuje mnie w sobie coraz bardziej. Na dniach powinna się pojawiać recenzja pierwszego tomu tego cyklu, a po niej kolejne. Nieco wyżej widzimy zaś "Drugie życie pana Roosa" autorstwa H. Nessera , a także "Niech to się nigdy nie skończy" A. Edwardsona. 

Macie swoje typy wśród tych książek?

Tymczasem wracam do "Mężczyzn, którzy nienawidzą kobiet" i pozdrawiam Was spod ciepłego kocyka :)

39 komentarzy:

  1. Po pierwsze, że przeżyłam szok już wiesz, moja szczęka mi opadła do kolan... Widzę, że Kasia M. i Ciebie złapała w swoje sidła ;D
    "Ocal mnie" i "Dziewczyna..." Ci nie skubnę, ale "Pocałunek anioła", "Zepsute", "Pan Potwór" i parę innych to chętnie bym przeczytała ;D

    Mój jutro będzie mniejszy, ale za tydzień... Strach się bać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podpowiem Ci, że "Pana Potwora" już nieco podczytywałam i prawdopodobnie będzie do wymiany, gdy tylko przeczytam, a z całą resztą się zobaczy :)

      Usuń
    2. To ja Ci mówię, że już jakby co masz na niego chętną ;D Chyba, że prędzej go zdobędę...

      Jak nic zbankrutuje ;D

      Usuń
  2. pozostaje życzyć przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne książki przed Tobą. Życzę przyjemnej lektury i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tylko jedno > szaleństwo :D Miłej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przez Sabinkę, która zachęciła mnie do korzystania z Finty, a także cudownym osobom, z którymi miałam okazję się wymieniać.

      Usuń
  5. Świetne stosy.:) Moim faworytem jest Saga Millenium-musze ją zdobyc i przeczytać. No i chętnie bym przeczytała "Dziewczyne która widziała zbyt wiele". O ksiązkach K. Michalak już nawet nie wspominam...
    Udanej lektury!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałaś napisać o książce ,,Charlie'' :) Zazdroszczę Pocałunku anioła, Nie jestem seryjnym mordercą i trylogii Larssona :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia i "Millenium" rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie pozycje z Czarnej Owcy rządzą:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłych chwil z lekturą życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trylogia Larssona to dla mnie już klasyka <3

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny stosik. Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham wręcz całą trylogię o Michaelu Bloomkviście! Autor fantastycznie wykreował postać Lisabeth Salander.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wzięłabym od Ciebie książki Katarzyny Michalak, "Dziewczyne, która widziała zbyt wiele" i "Charliego". :D
    Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile bym dała żeby też mieć czas na dobrą książkę i kocyk... :) Powiem Ci, że masz naprawdę fajne pozycje do przeczytania i na pewno nie będziesz się nudzić :P

    OdpowiedzUsuń
  15. No to nic tylko brać się za czytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne stosiki! Czekam na twoją recenzje "Pocałunek anioła" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba Ci stosik zdominowałam, Leno droga. :) Jeśli jednak zaczniesz trylogię poczekajkową od Zmyślonej - ostatniego tomu, to się zapłaczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zazwyczaj staram się czytać serie od pierwszego tomu, którego w tym przypadku jeszcze nie posiadam, jednak mam zamiar w najbliższym czasie zdobyć ;)

      Usuń
  18. Ja pani Michalak przeczytałam dopiero jedną książkę, ale mam zamiar zabrać się za kolejne :D

    Cudny stos! Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłej lekturki ;) Teraz to tylko czekać na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trylogia Larssona, eh, zazdroszczę Ci, że masz ją przed sobą, mnie pochłonęła w zeszłoroczne wakacje kompletnie :)
    Ciekawi mnie też najnowsza powieść M. Wardy.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. "Pana Potwora" to Ci strasznie zazdroszczę!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę w końcu zaopatrzyć się w trylogię Millenium.
    Z niecierpliwością czekam na recenzję "Nie jestem seryjnym mordercą"

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja czekam na "Nie jestem seryjnym mordercą" i "Pan Potwór", powątpiewam, że "Spadkobiercy" w końcu do mnie dotrą, 'kochana' poczta pewnie maczała w tym palce. Nowości od Prószyńskiego też podobno są w drodze i trzymam kciuki, żeby przyszły. "Pocałunek anioła" już za mną, więc za niedługo recenzja się pojawi.

    A tak w ogóle to stosik świetny ! Czekam na recenzje :}

    OdpowiedzUsuń
  24. No to szczękę zbieram z podłogi, zazdroszczę wielu pozycji,życzę dużo czasu na czytanie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem po pierwszym tomie Millenium i jestem nim zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Do sesji mam jeszcze trochę czasu (kilka lat dokładnie), ale pani Michalak wypadałoby dać wcześniej szansę.
    I trylogia na którą ostatni poluję...

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, zazdroszczę trylogii Millenium oraz "Spadkobierców". A "Nie jestem seryjnym mordercą" niedługo przeczytam.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Moimi typami jest ostatni stosik, czyli ten Larssonowy. Cała trylogia jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj.. imponujący stosik. Z chęcią bym kilka książek z niego wzięła dla siebie. Sama posiadam Trylogię Larsona, jednak jeszcze się za nią nie zabrałam i to jest mój błąd. ;)

    Miłej lektury życzę i czekam na recenzję pierwszego tomu!

    OdpowiedzUsuń
  30. Też od jakiegoś czasu mam ochotę na Larssona. A stosu baardzo zazdroszczę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, stosisko powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny stos<3
    Miłego czytania i czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szał ^^ Świetny stosik :)
    Ja z chęcią przeczytałabym trylogię Larssona :)
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy