sobota, 22 grudnia 2012

Post informacyjny + świąteczne porządki


Mam wrażenie, że jestem jeszcze bardziej chora, niż jeszcze kilka dni temu. Nie mam natchnienia do wykonywania domowych obowiązków i cieszę się, że część z nich wykonałam w ciągu kilku ostatnich dni. Z pomagania w kuchni zostałam wykluczona z wiadomych przyczyn i zapewne wpuszczą mnie tam dopiero jutro, gdy przyjdzie czas na robienie krokietów. Czeka mnie więc dzień obfity w stanie przy patelni i płaczu, który jak zwykle sponsoruje niezastąpiona w cebula. 

Tymczasem chciałabym Wam zaprezentować poszukujące nowego domu powieści. Większość z nich przeczytałam już jakiś czas temu, niektóre z nich okazały się na tyle spontanicznym zakupem, że nie pomyślałam nawet, że nigdy nie zostaną przeze mnie przeczytane. Nie chciałabym aby w podobnym stanie przeleżały kolejnych kilka miesięcy, więc postanowiłam odstąpić je za niewielkie pieniążki:

LISTA KSIĄŻEK NA SPRZEDAŻ

  1. „Koniec wszystkiego” Megan Abbott: 8zł (+5zł przesyłka)
  2. „Warszawa kryminalna” Helena Kowalik: 10zł (+9zł przesyłka)
  3. PAKIET: „Skrzynka Mejlowa Holly” Holly Denham: 17zł (+10zł przesyłka)
  4. „A między nami ocean” Susan Wigg:s 10zł (+6zł przesyłka)
  5. „Cudze życie” Federique Deghelt: 10zł (+6zł przesyłka)
  6. „Czas w dom zaklęty” Katarzyna Enerlich: 10zł (+6zł przesyłka)
  7. „Gąszcz” Mija Kabat: 8zł (+6zł przesyłka)
  8. „Kiedy to czytasz, jest już za późno” Pseudonymous Bosch: 8zł (+6zł przesyłka)
  9. „Klejnot medyny” Sherry Jones: 10zł (+7zł przesyłka)
  10. „Kochałam manipulatora” Caroline Brehat: 10zł (+5.5zł przesyłka)
  11. „Lodowa pułapka” Kitty Sewell: 10zł (+5.5zł przesyłka)
  12. „Miłość przez małe m” Francesc Miralles: 10zł (+5.5zł przesyłka)
  13. „Miłość w pięciu smakach” Ann Mah: 10zł (+5.5zł przesyłka)
  14. „Modlitwy waginy” Charlotte Roche: 10zł (+6.5zł przesyłka)
  15. „Mordercy” Łukasz Śmigiel: 8zł (+6.5zł przesyłka)
  16. „Oplątani Mazurami” Katarzyna Enerlich: 10zł (+6.5zł przesyłka)
  17. „Niezniszczalni. Dziewczyna za kierownicą” Karolina Wilczyńska: 8zł (+5zł przesyłka)
  18. PAKIET: „Proroctwo sądnego dnia”, „Skarb heretyka”, „Spisek Mozarta” Scott Mariani: 20zł (+10zł przesyłka
  19. „Przyciągnij miłość” Agnieszka Przybysz; 10zł (+7zł przesyłka)
  20. „P.S. Kocham Cię” Cecile Ahern: 10zł (+5zł przesyłka)
  21. „Śmiertelne zespolenie” Frank Tallis: 10zł (+6zł przesyłka)
  22. „Twardziel z Saffle” Per Wahloo, Maj Sjowall: 8zł (+6zł przesyłka)
  23. „Trener duszy” Anna Rychter: 8zł (+6zł przesyłka)
  24. PAKIET: „Córki hańby”, „Zhańbiona” Jasvinder Sanghera 22zł (+8zł przesyłka)
  25. PAKIET: „44 Scotland Street” Alexander McCall Smith (tomy I-V): 85zł (z wliczoną już przesyłką – paczka priorytetowa). Możliwy jest zakup pojedynczych tomów w cenie 15zł (+6.5zł przesyłka)
  26. „Sekretny język kwiatów” Vanessa Diffenbaugh: 14zł (+6zł przesyłki)
  27. „Zakaz seksu we wtorki” Tracy Bloom: 12zł (+5zł przesyłka)
  28. „Całkiem inna historia” Hakan Nesser: 12zł (8zł przesyłka)
  29. „Do następnych mistrzostw” Eshkol Nevo: 13zł (6zł przesyłka)
  30. „Gracze” Renata Chaczko: 12zł (+5zł przesyłka)
  31. „Kiedy ulegnę” Chang-Rae Lee: 13zł (+7zł przesyłka)
  32. „Dziewczyna, która chciała zbyt wiele” Jennifer Echols” 15zł (+5zł przesyłka)
  33. „Kilka dni z życia Alice” Liane Moriarty: 14zł (+6zł przesyłka)
  34. „Koniec wiosny w Lanckoronie” Agnieszka Błotnicka: 12zł (+5.5zł przesyłka)
  35. „Niechciana prawda” Agata Kołakowska: 14zł (+5.5zł przesyłka)
  36. „Nakręceni” Robert Rave: 12zł (+6.5zł przesyłka)
  37. „Podwójne życie” Oliver Harris: 12zł (+7zł przesyłka)
  38. „Musiałam odejść” Jean Sasson, Najwa bin Laden, Omar bin Ladem: 15zł (6.5zł przesyłka)
  39. „Rupieciarnia na końcu świata” Agata Mańczyk: 12zł (+6zł przesyłka)
  40. „Supersmutna i prawdziwa historia miłosna” Gary Shteyngart: 11zł (+9zł przesyłki)
  41. „Miłość i śmierć Cateriny” Andrew Nicoll: 14zł (+6zł przesyłki)


Zachęcam Was do dokonywania zakupów. Mam nadzieję, że umożliwicie mi odnalezienie miejsca na kolejne książki, które piętrzą się w stosikach po całym pokoju. Dodatkowo za zebrane pieniążki, chciałabym wspomóc nieco znajomych i ich dzieci. Stan większości książek oceniam na celujący. W większości były one czytane przeze mnie tylko raz. W sprawie transakcji możecie się ze mną kontaktować zarówno poprzez komentarze, jak i przez wysłanie maila na: aa.swierczek@gmail.com.

10 komentarzy:

  1. Byłabym zainteresowana "Sekretnym językiem kwiatów", ale czy Ty znalazłabyś coś na mojej półce na wymianę na lc? Czy też masz jakieś specjalne życzenia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusząca propozycja, muszę to przemyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda wysyłać w świat takie fajne książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio robiłam porządki
    nie wiem, czy cokolwiek mogłoby Cię zainteresować, ale zajrzyj do mnie w wolnej chwili do zakładki z wymianą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety te książki nie interesują, albo już czytałam. Ale spokojnie, ludzie napewno się zgłoszą.
    Jak Ci mało książek, to możesz wpaść do mnie na konkursik xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę. Ciekawe tytuły oferujesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym była chętna na wymianę. Interesuje mnie Cudze życie, Koniec wszystkiego. Może znajdziesz coś w zamian u mnie: http://ksiazki-sardegny.blogspot.com/p/wymienie_23.html
    Mam jeszcze w zanadrzu nowiutkie "piernikowe makabreski". pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że sprzątanie przedświąteczne również ogarnęło Twoją półkę. Sama również postanowiłam odsprzedać parę tytułów z nadzieją, że kolejny rok przyniesie ich jeszcze więcej. :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym coś zakupiła, ale stos nowych książek powiększa się z każdą chwilą. A o wymianie mogłabym raczej tylko pomarzyć, ponieważ jestem przywiązana do każdej z książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama próbuję sprzedać sporo książek i jest to dosyć trudne. Proponuję allegro i portal wymian - www.finta.pl/ref/misha . Tam udało mi się ich oddać najwięcej. A może chcesz coś kupić ode mnie? :D
    Wesołych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy