sobota, 30 kwietnia 2011

Stosik 12/2011


Od góry:

1. "Niewidzialny" Mari Jungstedt
2. "Niewypowiedziany" Mari Jungstedt
3. "We własnym gronie" Mari Jungstedt
4. "Upadły anioł" Mari Jungstedt
5. "Koniec wiosny w Lanckoronie" Agnieszka Błotnica
6. "Lalki" Karolina Święcicka
7. "Najgorsza rzecz jaką zrobiła" Alice Kuipers



Od góry:

8. "Przyjaciele i kochankowie" Erice Jerome Dickey
9. "Dziennik z podróży po Indiach" Janusz Kolasa
10. "Córka opiekuna wspomnień" Kim Edwards
11. "Beatrycze i Wergili" Yann Martel
12. "Dotknąć prawdy" Antoinette van Heugten
13. "Obudzić szczęście" Susan Wiggs

***

A tutaj znajdziecie pozycję, które z miłą chęcią WYMIENIĘ/SPRZEDAM

12 komentarzy:

  1. piękne stosiki kochana. Pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stos. ;) "Odkryć prawdę" już przeczytałam i przyznam, że jest rewelacyjne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosiki cudne:)). Zazdrośnie spoglądam na większość pozycji i gratuluję zdobyczy:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć tylko - szczególnie Jungstedt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam Ci tylko powiedzieć że dzisiaj w nocy oczekuj gościa :D znaczy się mnie i nie chowaj głęboko w biblioteczce książek Mari Jungstedt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sil - a dziękuję bardzo :)

    LadyBoleyn - tej pozycji jestem najbardziej ciekawa. Prawdopodobnie pójdzie na pierwszy ogień. Tym bardziej, że intryguje mnie ona z racji mojego kierunku studiów.

    Kasandro - dziękuję Ci bardzo :)

    Soulmate, Archer - Oj tak... Książki Pani Jungstedt tak mnie korciły, że musiałam je sobie w końcu sprawić! "We własnym gronie" mam jakby co na wymianę

    OdpowiedzUsuń
  7. okazałe stosiki !
    a ich źródło :> egzemplarze recenzenckie a może mega promocje w księgarni X Y, które wprost uwielbiam i sama chętnie skorzystam? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Część z nich jest egzemplarzami recenzenckimi (Mira + Nasza Księgarnia), część pochodzi albo z wymianki, albo wynika z aktywności w Księgarni Internetowej Matras. A Jungstetd jest wynikiem mojego książkocholizmu. Tak ciągnęło mnie do tej serii, że aż nie mogłam oprzeć się tej pokusie.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow imponujące zbiory :-) pozostaje życzyć miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę wiele ciekawych pozycji - szczególnie interesują mnie książki Jungstedt (wiele dobrego słyszałam i jestem ciekawa Twojej opinii)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę miłego czytania! :)
    Serii Mari Jungstedt jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważaj, bo seria Jungstedt wciąga :) Ja czytałam tylko dwie części i wiem, że na nich na pewno nie poprzestanę.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy