niedziela, 21 sierpnia 2011

A może tak...KONKURS?

W dniu dzisiejszym mam dla Was małą niespodziankę. Kilka dni temu okazało się, że na portalu książkowym nakanapie.pl otrzymałam do recenzji powieść autorstwa pani Danuty Noszczyńskiej. Chodziła ona za mną już od pewnego czasu i nie mogę się już doczekać chwili, w której przystąpię na spokojnie będę mogła zasiąść do przeczytania jej. Niespodziewanie jednak otrzymałam od znajomej drugi egzemplarz "Pod dwiema kosami, czyli przedśmiertne zapiski żywotnego Mariana". Z racji tego, iż prezentów się nie oddaje, postanowiłam podzielić się ową książką z Wami. Jeśli są więc na tej sali osoby, które są chętne zaopiekować się tym dziełem literackim, to niech nie krępują się zostawić swojego komentarza pod tym postem. Miło mi również będzie, jeśli kilku słowach (zdaniach) uzasadnicie, dlaczego ta książka powinna trafić właśnie w Wasze ręce. Na zgłoszenia oczekuję do dnia 31 sierpnia do godziny 23.59. Kilkanaście godzin później zastąpi zwolnienie maszyny losującej i wtedy też zostaną ogłoszone wyniki. Zastrzegam sobie prawo do przyznania dodatkowej nagrody książkowej w przypadku, gdy liczba chętnych przekroczy magiczną liczbę 50 chętnych. Zostanie ona owiana nutką tajemnicy aż do 1 września, jednak już teraz myślę, iż w stu procentach jest ona warta zachodu.



Nie martwcie się jednak... Pseudo blondyna prócz zrobienia magicznych karteczek, nie będzie miała nic wspólnego z tym losowaniem. Możecie więc śmiało wysyłać listy pochwalne do Młodego, który tradycyjnie zostanie zatrudniony do tej arcy trudnej roboty. Kto wie? Może znowu nagramy film, w którym dodatkowo Grzegorz poleci Wam jakąś ciekawą - według niego oczywiście - książkę? Jeszcze zobaczymy, jak to będzie. Tymczasem chciałabym życzyć wszystkim powodzenia i do zobaczenia wkrótce!

60 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce:)

    I muszę powiedzieć, że fajnie wyglądasz w wersji blond:O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym siebie w wersji blond, ale z moją karnacją wyglądałabym jak maupa w peruce z makaronu :P



    I ustawiam się w kolejce i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło ciebie zobaczyć, chociaż koloru nie będę oceniać, bo nie znam wersji innej ;) Najważniejsze, żeby Młodemu się pobadało.:)))
    Oczywiście ustawiam się w kolejce do "kos", a że ja kamień jestem podobno, to może trafią na mnie.:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz z blond włosami. ;)
    Również się zgłaszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również się zgłaszam i grzecznie ustawiam w kolejce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem i ja bo od książek nie stronię. Dlaczego książka ma trafić do mnie? Bo Żywotny Marian to mój mąż. Mimo, że książki jeszcze nie czytałam już wiem, że oni obaj mają ze sobą wieeeele wspólnego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się - z powodu wesołego tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również bardzo chętnie przeczytam tą książkę, tym bardziej, że coraz więcej osób ją zachwala. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bardzo chętnie przyjęłabym ją do siebie, ponieważ na mojej półce zawsze znajdzie się miejsce dla perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie przeczytałabym tę książkę, głównie ze względu na jej intrygujący tytuł ("...przedśmiertne zapiski żywotnego Mariana") oraz ciekawą okładkę ;) Ale muszę przyznać, że o książce słyszę po raz pierwszy... Dlaczego miałaby trafić do mnie? Ponieważ chciałabym, aby los w końcu uśmiechnął się i do mnie - nawet kosztem życia tytułowego Mariana ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka już przeczytana, a Zwycięzcy będzie miał świetną lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i oczywiście wiedziałam, że o czymś zapomniałam...
    Chciałabym te książkę, bo sporo pozytywnych opinii zebrała i to od ludzi z których zdaniem się liczę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Otóż i zgłaszam się ;)
    Książkę chciałabym trzymać w swoich łapkach, ponieważ opis książki jest interesujący. Szczególnie to zdanie mnie zachęciło do przeczytania książki:(znalezione na stronie empik.com) "(...) Mariana znamy niemal wszyscy. Dla jednych jest on sąsiadem, dla innych kolegą z pracy, przełożonym, bliższym lub dalszym krewnym." ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja również się zgłaszam. Jeszcze nie czytałam książki o takiej tematyce, więc fajnie by było sięgnąć po coś nowego i mile się zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się po książkę! Jej opisy są wyjątkowo kuszące. W książkach wyjątkowo cenię sobie wielopoziomowo zbudowane postaci. Bohater tytułowy zapowiada się właśnie na taką postać. Z chęcią prześledzę jego perypetie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i ja, ponieważ zaintrygował mnie tytuł i opis. Z chęcią przeczytałam tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również ustawiam się w kolejeczce:)

    A chce ją mieć pozieważ tytuł est niezwykle ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie pozostało mi nic innego jak tylko ustawić się w długiej kolejce.
    Książki to moje drugie życie, rywalizacja w konkursach to również fajna sprawa, więc skoro jest okazja, a do wygrania jest książka to moim obowiązkiem jest zawalczyć o nagrodę, a właściwie o chwilę zapomnienia podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się! miło by było w końcu coś wygrać a jak byłaby ta książka to już w ogóle super (:

    OdpowiedzUsuń
  20. Staję i ja w kolejce, a dlaczego książka miałaby akurat do mnie trafić? Bo kocham książki i cieszy mnie każda nowa na mojej półce, bo czytałam o niej sporo różnych recenzji, więc chciałabym się przekonać jakie na mnie wywrze wrażenie, no i jeszcze dlatego, że dotychczas żadnej książki nie udało mi się jeszcze wygrać :-(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem chętna. Z takich oto powodów:
    1. Bardzo lubię książki pisane w formie pamiętnika.
    2. Nie lubię przesłodzonych historii, ale te cięższe, dające do myślenia, poruszające do głębi. W "Marianie" chyba ze świecą szukać tych pierwszych, więc już mi się podoba :)
    3. Z przyjemnością poczytam coś, co pisane jest częściowo gwarą.

    Powodów byłoby jeszcze więcej, ale nie chcę Ci zajmować zbyt dużo miejsca...
    Bardzo przyjemny blog, będę do Ciebie zaglądać i zapraszam także w moje skromne progi :)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też się zgłaszam!
    chciałabym przestać czytać ten durny ,,Potop'' :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się !
    Ta książka chodzi po mojej głowie odkąd ją zobaczyłem. To jest coś dla mnie, książka pisana w formie pamiętnika. Też coś dla mnie. Jak ją będę miał, obiecuję że niektóre cytaty zamieszczę na swoim blogu. i trochę o nich napisze. Jeszcze raz zgłaszam się.!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałam opis książki i zapowiada się ciekawie. Autorkę bardzo lubię i miło byłoby mieć coś nowego na półce; zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się! Nigdy jeszcze nie wygrałam żadnej książki. Mam nadzieję, że tym razem dopisze mi szczęście:).

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią się zgłaszam ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie będę ambitna i powiem szczerze, że o książce nic nie wiem, ale wychodzę z założenia, że zawsze warto startować po coś nowego. A nóż odkryje to przede mną jakieś niepoznane wcześniej horyzonty literackie? Także pół z lenistwa, pół z przekonania własnej słuszności nie sprawdzę o czym jest ów książka, aż do szczęśliwego rozwiązania. :)
    Oczywiście zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  28. W takim razie ja również się zgłaszam. A nóż to właśnie do mnie tym razem uśmiechnie się szczęście.
    Dlaczego ta książka powinna trafić właśnie w moje ręce. Cóż, być może dlatego, że nie znajduję żadnego sensownego powodu dla którego tak miałoby się nie stać. A tak całkiem na poważnie; zostałam zauroczona tą książką jak tylko ją zobaczyłam i nie mogę doczekać się momentu, w którym nadarzy się okazja by wpadła ona w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ksiażke posuadam-dlatego sie nie zgłosze:P A o konkursie poinformue u mnie na blogu-jutro dodam stosowny post:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :) monis_94@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również nie przepadam za różowym, dlatego zgłaszam się, może mi się odmieni :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie przygarnę z prozaicznego powodu jakim jest cudowna okładka i prześwietny tytuł, który może zwiastować li i jedynie coś wartego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się ;] Powiem szczerze, że w wersji ciemniejszej chyba Ci ładniej ;]

    Pozdrawiam
    Mol Książkowy

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też kiedyś zostałam blondynką, na dwa dni;)
    Na głowie miałam coś koloru jajecznicy...

    Po książkę się nie zgłaszam, bo mam swój egzemplarz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się. Powód? Każda kolejna książka jest mile widziana :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Blond rzeczywiście pasuje do twojej cery.
    Zgłaszam się, ponieważ miałam już w planach zakup tej książki.
    scarlett13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się ponieważ.. ponieważ uwielbiam książki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również się zgłoszę :) Powód - interesuje mnie ta powieść i ostatnio mam niepowodzenie w losowaniach. Może tym razem się uda? :P

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja bym chciała wziąć udział w losowaniu, bo poza tym, że ujęła mnie okładka od pierwszego wejrzenia, to ta książka po prostu za mną chodzi... i gdy weszłam na Twojego bloga, to ona do mnie krzyknęła, że szansa jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się, zgłaszam :)
    Dawno nie słyszałam tak zabawnego tytułu książki, a i okładka zachęca do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  41. Też się zgłaszam do konkursu! A dlaczego chciałabym dostać tą książkę? Ponieważ czytam wszystkie książki p. Noszczyńskiej i ponieważ znam takich Marianów...

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się.Tyle pochlebnych słów na temat tej książki,warto spróbować szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Chetnie sie ustawie w kolejce.pozdrawiam malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja sie zglaszam.pozdrawiam Darek yarpen.333@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja także się zgłaszam. Już od dłuższego czasu czaję na tą książkę w konkursach, bo w bibliotece jeszcze nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się, oj zgłaszam! Jestem książkoholikiem, każda zdobyta pozycja jest cennym skarbem, który wywołuje na mej twarzy uśmiech jak u dziecka, które dostało właśnie wymarzoną zabawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam,
    Ja również zgłaszam się do konkursu. :) Chciałabym wygrać tę książkę z dwóch powodów: 1)bo jestem książkoholikiem, 2)bo planuję założyć własnego bloga czytelniczego, ale trochę się boję czy dam radę - ta książka mogłaby być moim debiutem :)

    Pozdrawiam,
    Gosia

    malgorzata.kowalska1989@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się :) Szalenie panią Noszczyńską lubię czytać, dla mnie to jedna z niewielu autorek po które sięgam w ciemno - wiem, że się nie zawiodę. A w ogóle to ja się już czuję wygrana, bo każda nowa książka do przeczytania to mała nagroda :) A czy ją dostanę, czy kupię... ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się :D Poluję na nią od pewnego czasu, a niestety piniążków brak :<

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się ^^ Opis jest zachęcający i wydaję mi się, że może być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się, chętnie książkę przygarnę, bo króluje na wszystkich blogach, tylko nie na moim :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Aaa losowania nie było jeszcze, prawda? To proszę mnie (podpisana jako SZAJAJABA) nie brać pod uwagę, gdyż książkę dostanę, już zostałam poinformowana :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Albo losowania jeszcze nie było, albo ja nie mogę znaleźć wyników...?

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy