sobota, 20 sierpnia 2011

Agnieszka Forland - Przepis na torcik orzechowo-bezowy (czyli jak zrealizować marzenia)

Agnieszka Forland jest kobietą, która wszystkim jest znana jako Tarocistka Agnieszka. Uważana jest za jedną z najlepszych specjalistek w swoim zawodzie, a dodatkowo pracuje jako doradca w popularnych, egzoterycznych programach telewizyjnych. Od jakiegoś czasu marzyła ona o wydaniu własnej książki, która byłaby cennym źródłem motywacji dla innych.

Różowy jest kolorem, który odpychał mnie już od maleńkości. Nigdy za specjalnie nie przepadałam za żadnym z jego odcieni i omijałam go szerokim łukiem. "Przepis na torcik orzechowo-bezowy (czyli jak zrealizować marzenia" zniszczył moją niechęć do niego szybko i bezboleśnie. Okładka tej książki zauroczyła mnie sobą już od pierwszej chwili, w której trafiła do mych spragnionych bliska dłoni. Już wtedy byłam świadomego tego, iż właśnie rozpoczął się nowy rozdział w moim niespełna dwudziestojednoletnim życiu... Nie powiem... Była to dla mnie całkiem miła odmiana.

Agnieszka Formalnd w swojej debiutanckiej książce zawarła szereg rad i sposobów na to by przyrządzane przez nas ciasta i desery stanowiły dla nas przyjemność od początku do samego końca. Wiele spośród z nas jest świadome tego ile pracy należy włożyć w perfekcyjne upieczenie ciasta. Spora część kobiet poddaje się po kilku nieudanych próbach i podczas spotkań ze znajomymi serwuje słodkości kupione w zaprzyjaźnionej cukierni. W chwili obecnej nadarza się idealna okazja by to zmienić. Wystarczy tylko uwierzyć we własne możliwości, a także sięgnąć po wspaniałą lekturę stworzoną przez osobę, która ma dla nas wiele praktycznych rad.

Dużym plusem tej pozycji literackiej jest swoboda z jaką autorka podchodzi do opisywanych przez siebie rzeczy i czynności, które niewątpliwie pomogą nam w udoskonaleniu naszych zdolności cukierniczych. Całkiem zrozumiały jest fakt, iż nie wszystko będzie szło po naszej myśli od pierwszego razu. Pieczenie jest czymś więcej i gdy tylko opanujemy podstawowe czynności, to praca w kuchni stanowić będzie dla niejednej z nas wspaniałą przygodę... Z czystym sumieniem chciałabym polecić "Przepis na torcik orzechowo-bezowy (czyli jak zrealizować marzenia)" zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Być może i oni odkryją w sobie instynkty kulinarne i dzięki temu będą mogli zabłysnąć przed wybrankami swojego serca.


Wydawnictwo Kampuni, lipiec 2011
ISBN: 978-83-932755-0-2
Liczba stron: 131
Ocena: 8/10

11 komentarzy:

  1. Kiedyż może przeczytam. :) A okładka jest smakowita.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że również i ty bardzo pozytywnie odbierasz tę książkę, więc i ja muszę w końcu osobiście ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się szczególnie napis na dole okładki "Książka wyłącznie dla kobiet". Czy to oznacza że mężczyzna po przeczytaniu dostaje torsji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za gotowaniem, ale zawsze można to zmienić (choć nie będzie to łatwe). Książka mogłaby mnie zaciekawić, więc dam jej szansę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo słodka lektura z jeszcze słodszą okładką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusząca i bardzo smaczna lektura. Takie lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już po lekturze i jestem słodko przekonana, że kiedyś będzie ze mnie Mistrzyni Cukiernictwa :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisanyinaczej,
    przyjrzyj się napisowi, mężczyznom też pozwalają :D

    KamCia,
    zmieniaj, zmieniaj - gotowanie to sama przyjemność :)


    Na widok okładki mój żołądek świruje, a ząb boli intensywniej, niż zazwyczaj :) Ale sama książka nadaje się dla mnie w sam raz - dużo czerpię z takich porad kulinarnych - uwielbiam gotować i piec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka świetna. A książka może być ciekawa, postaram się przekonać. Pozdrawiam,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam przyjemność, jaka płynie z pieczenia, lektury tej książki nie potrzebuję :) Ale okładka faktycznie słodziutka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna książka, polecam. Dzięki "anonim" za link. Cena świetna:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy