sobota, 27 sierpnia 2011

Z książką przy kominku - zabawę czas zacząć

Kochani,

Jest mi niezmiernie miło ogłosić, iż pewna bardzo miła i cudowna osóbka - do jakich niewątpliwie należy Sabinka - zdecydowała się przyjąć się mnie pod swoje skrzydła. W związku z tym -  na świeżo utworzonym przez nas blogu - możecie dokonywać swoich zgłoszeń do jesiennej edycji wymiany książkowej. Mam wielką nadzieję, że okaże się ona równie udana, jak wszystkie poprzednie i jeszcze przez długi czas będziemy wspominać o niej w wielkim sentymentem.

Za pomoc w organizacji całego przedsięwzięcia, chciałabym gorąco podziękować p. K. Michalak, która wykonała prześliczny nagłówek bloga. Spodobał nam się do tego stopnia, że postanowiłyśmy uczynić go także bannerem wymiany "Z książką przy kominku". Wielkie brawa należą się także Sabince, która jest głównym sprawcą całego zajścia. 


Regulaminy i wszelkie informacje znajdują się już na naszym blogu. 
Jeśli ktoś miałby ochotę umieścić banner akcji na swoim blogu, to byłybyśmy za to wdzięczne.


Pozdrawiam w imieniu swoim i Sabiny,

Lena

7 komentarzy:

  1. Super:)

    Ja już opłakałam decyzję Sabinki o zaprzestaniu organizacji wymianek a tu taka niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra inicjatywa. Dobrze że są takie ludziki jak Wy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, a już obawiałam się że zabawa "z książką przy kominku" odejdzie w zapomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja czekam na post, żebym się mogła zapisać :) Tym razem udział wezmę i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu uczynię swój pierwszy raz :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy