wtorek, 6 września 2011

"Jedyne dziecko" przechodzi samo siebie

Jakiś czas temu opublikowałam na blogu recenzję najnowszej książki Jacka Ketchuma pt.: "Jedyne dziecko". Wywarła ona na mnie przeogromne wrażenie, jednak nigdy nie spodziewałam się tego, iż odniesie ona aż tak wielki sukces. Nie dalej jak wczoraj blogowa Natula pogratulowała mi publikacji mojej opinii we wszystkim dobrze znanej Angorze. Muszę przyznać, że minę miałam nie tęgą... W końcu' niczego im nie wysyłałam, a poza tym nie uważam swoich tekstów za coś nadzwyczajnego. Tak czy inaczej postanowiłam przekonać się o wszystkim na własnej skórze i udałam się do sklepu w celu zakupienia najnowszego numeru tejże gazety. Bardzo szybko okazało się, iż Natula miała całkowitą rację, a w Angorze, jak byk widnieje moje imię i nazwisko:


Czy jest na tej sali osoba, która miała z tym coś wspólnego? Bardzo chciałabym jej podziękować!

Nie minęło zbyt wiele czasu, a przyjaciółka pisze do mnie, iż na portalu Zbrodnia w Bibliotece zostały ogłoszone wyniki wakacyjnego konkursu dla bloggerów i "Jedyne dziecko" otrzymało w nim jedną z dziesięciu nagród książkowych, które było można z nim zdobyć. Co prawda pierwszego miejsca nie udało mi się tym razem zdobyć, jednak to i tak wielki sukces. Dzisiaj natomiast dostałam wiadomość od pracowników portalu Irka, w którym pogratulowali mi wygranej w ich comiesięcznym konkursie na recenzje. Podobnie, jak poprzednio, sprawcą całego zamieszania okazało się "Jedyne dziecko". Jeszcze teraz nie mogę w to uwierzyć!  Tym bardziej, że opinia na temat tej książki została opublikowana także w ich newstellerze. Czego, jak czego ale tego nigdy bym się nie spodziewała.

32 komentarze:

  1. I ja gratuluję! Dawaj szampana! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations! Sama miałam dziką satysfakcję jak mnie kiedyś w "Filmie" wydrukowali.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukces za sukcesem :) Nic innego nie pozostaje, jak zazdrościć i gratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje od serca i życzę coraz więcej takich dowodów, że to co robisz, robisz dobrze.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to nieźle szaleje Twoja recenzja :). Nic tylko się cieszyć :). Gratuluję.

    A widzę też na tym wicinku imię i nazwisko miqaisonfire :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogrom gratulacji :) To naprawdę wielkie wyróżnienie, oby pojawiało się takich na Twoim koncie coraz więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tylko się cieszyc z takiego przebiegu wydarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! Moje gratulacje! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zazdroszczę :)
    Może ja kiedyś też będę sławna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że zasłużyłaś na to jak najbardziej. Szczere gratulacje :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! To ogromny sukces, byle tak dalej! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko pogratulować:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje:) Doceniono Twoj talent do pisania.Życze Ci wiecej takich niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę że liczą się z opiniami blogerów. To bardzo ważne i jednocześnie motywuje do działania :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję. :) Wyróżnienia i pojawienia się recenzji. :)
    Ja zostałam wyróżniona w turze, chyba lipcowej, i dostałam książkę ''Obcy''. Tobie też coś wysyłają? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Robisz się sławna;)
    'Angorę' kupiłam w poniedziałek, czytałam tę recenzję i miałam uczucie, że już to gdzieś czytałam, że to znam, nie skojarzyłam, że to Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ola, ja prawie nigdy się nie mylę ;)
    Oczywiście jeszcze raz gratuluję, farta to Ty masz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. A"Propos Marta Kosmala to również sympatyczna blogerka ukrywajaca się pod nikiem miqaisonfire http://miqaisonfire.wordpress.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje Wam bardzo serdecznie, chociaż mam wrażenie, że nie zasłużyłam :)

    @Natula - oczywiście... Mój brat stwierdził, że takich jak ja w Polsce jest wiele, więc mój tok myślenie, iż mogło chodzić o inną Aleksandrę Świerczek mogło mieć dużą rację bytu. Dopiero, gdy przeczytałam fragmenty na 100% wiedziałam, iż to o mnie chodzi ;) Cieszę się bardzo i jeszcze raz dziękuje.

    Miqaisonfire niestety nie znałam z imienia i nazwiska. O ile się nie mylę to od niedawna bierze udział we Włóczykijce, jednak to trochę za szybko bym pamiętała dane osobowe. Tak czy inaczej cieszę się, iż 'zabłysnęłam' z dosyć dobrze znaną mi osobą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Także gratuluję, duże wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję, chociaż przyznam, że wcale się nie dziwię, ja zawsze czytam Twoje recenzje z wielka przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam, że się głowiłam nad tym: kim jest ta Aleksandra :D A proszę, teraz już wiem !!
    Wielkie gratulacje! Moja radość również była ogromna :) Chyba Natuli faktycznie muszę coś sprezentować. :D
    Pozdrawiam gorąco, gratuluję wygranej na Irce i życzę dalszych sukcesów!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje, świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Poczwórne gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy