poniedziałek, 12 września 2011

Stosik 21/2011 + Rozwiązanie konkursu

1. "Mistrz i Małgorzata" Michaił Bułhakow
2. "Atrofia" Lauren DeStefano
3. "Jak nie zabiłam męża" Christina Hopkinson
4. "Lato w Jagódce" Katarzyna Michalak
5. "Związek do remontu" Romuald Pawlak
6. "Jutrzejsza miłość" Shirley Abbott
7. "Oblicze zdrady" April Henry, Lis Wiehl
8. "Liczby Charona" Marek Krajewski
9. "Koniec świata w Breslau" Marek Krajewski
10. "Ludzie na walizkach. Nowe historie" Szymon Hołownia

Tym razem stosik typowo wymiankowy. Jedynie trzy ostatnie pozycje są egzemplarzami recenzenckimi, za które serdecznie dziękuje. Na dniach powinna pojawić się opinia na temat książka Szymona Hołowni. Muszę przyznać, że niektóre rozmowy wywarły na mnie przeogromne wrażenie. Szczegóły później.

A teraz chwila na którą czekaliście z wielką niecierpliwością... WYNIKI KONKURSU!!!

Obyło się bez robienia karteczek i losowania. Młody stwierdził, że tym razem powinna zwyciężyć osoba, która wykazała się wyjątkową zwinnością i zgłosiła się do rywalizacji jako pierwsza. Jest mi więc miło ogłosić, że książka "Pod dwiema kosami" już niedługo zawędruje do: Anek7!!! Serdecznie Ci gratuluję i poproszę o Twoje dane adresowe na: aa.swierczek@gmail.com :) A już niedługo kolejny konkurs :)

26 komentarzy:

  1. Piękny stosik zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny stosik :) no i gratuluję Anek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba pierwsza w moim życiu nagroda za... szybkość:)
    Nawet w szkole na WF-ie przychodziłam w ostatniej grupie pościgowej...
    Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik godny pożądania :-) i gratuluję Ani:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stos boski - podebrałabym Ci kilka pozycji :) Szczególnie pozycje 2-4 ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i piękny stosik. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! stos piękny :) "Atrofia" dobra ksążka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosik fantastyczny. Gratulacje do zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękny stosik! Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. stosik przepiękny :) życzę przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stosik, "Atrofię" zabrałabym Ci bez najmniejszych wyrzutów sumienia. ;)
    Anek, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zbiór, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zbiór! Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że "Atrofia" dotarła bez problemu. Mam nadzieję, że przypadnie ona Tobie do gustu tak jak mi :)
    Niedługo zabieram się za "Straż". O ile mi czas na to pozwoli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik ! Zazdroszczę Krajewskiego i Lauren DeStefano ;)
    I gratuluje Anek7 xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Ci stosiku oraz zwyciężczyni wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stosik. Zazdroszczę!
    No i gratuluję tej szczęściarze - Anek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny stosik. "Atrofia" bardzo mi się podobała :) Życzę miłej lektury i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Tych "Ludzi na walizkach" zazdroszczę, bo sama mam w planach od dłuższego czasu :).

    Gratuluję wygranej Anek7! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosik zacny:)
    Hołownię planuję w końcu poznać, to znaczy przeczytać jakąś książkę, jestem ciekawa jakie wrażenia będziesz miała po "Ludziach na walizkach...".
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajny ten stos ;) Szczególnie 2 pierwsze pozycje robią na mnie wrażenie - Mistrz i Małgorzata, to jedna z moich ulubionych książek(ach ten Behemot ;D)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny stosik! Szczególnie interesuje mnie ostatnia pozycja:). No i oczywiście gratulacje dla Anek7!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stosik, a Anek gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy