czwartek, 1 września 2011

Zapowiedzi i nowości wydawnicze - część trzecia

Nadszedł czas aby przedstawiła Wam kolejną listę zapowiedzi i nowości wydawniczych, które zainteresowały mnie podczas cotygodniowych wizyt na stronach poszczególnych wydawnictw. Bez bicia przyznam się, że robię to głównie po to aby nastawić się psychicznie na czekające mnie w najbliższym czasie pokusy. Jestem także ciekawa Waszych planów czytelniczych na najbliższy czas.

1. "Cukiernia pod Amorem. Hryciowie" Małgorzata Gutowska-Adamczyk / Nasza Księgarnia, 05.10.2011r.


Wojenna zawierucha. Dramatyczna podróż po okupowanej Europie. Trudy życia codziennego w ponurej rzeczywistości PRL-u. Miłość i pasja. Szczęście i cierpienie. Wielkie namiętności i rodzinne intrygi. Czy Idze uda się rozwikłać zagadkę tajemniczego pierścienia? Czy dziewczyna zrealizuje  ambitne plany, a jej ojciec zazna szczęścia? Czy Celina spotka się z miłością swego życia? 



2. "Akademia Wampirów. W mocy ducha" Richelle Mead / Nasza Księgarnia, 07.09.2011r.

Po straceńczej wyprawie na Syberię Rose Hathaway wróciła do domu, do Akademii Świętego Władimira. Czekają ją końcowe egzaminy i życie poza bezpiecznymi murami szkoły. Tego od zawsze pragnęła, ale trudno jej się cieszyć ze świadomością, że on gdzieś tam jest. Dymitr, którego niegdyś kochała i którego nie zdołała zabić. Dziewczyna nie może też zapomnieć, że istnieje szansa, by ocalić ukochanego


3. "Klub Matek Swatek. Operacja: Londyn" Ewa Stec / Otwarte, wrzesień 2011 r.

 Klub Matek Swatek rusza z misją do Londynu. Ma „pomóc” Alicji, ślicznej emigrantce, związać się z Igorem. Tymczasem dziewczyna jest zakochana w Archibaldzie, czarującym i absolutnie niedostępnym arystokracie. Dla KMS nie ma jednak rzeczy niemożliwych. Kiedy wydaje się, że wszystko idzie jak po maśle, same swatki wpadają w sidła miłości. Wychodzi też na jaw, że nie każdy jest tym, za kogo się podaje. W Londynie robi się gorąco…
 
 
 
4. "Kłamstwa" Diane Chamberlain / Prószyński i S-ka, 06.09.2011r.
 
Maya i Rebecca Ward są siostrami i cenionymi lekarkami. Podczas gdy Maya ogranicza się do spokojnej praktyki prowadzonej wspólnie z mężem Adamem, Rebecca lubi ryzyko i ekstremalne sytuacje. Gdy w wybrzeże Karoliny Północnej uderza potężny huragan, Rebecca i Adam nakłaniają Mayę do uczestnictwa w akcji ratowniczej. Maya bez reszty oddaje się niesieniu pomocy poszkodowanym, ale helikopter, którym transportuje rannych do szpitala, wpada do wezbranej rzeki...


5. "Królestwa czarnego łabędzia" Lee Carroll / Prószyński i S-ka, 08.09.2011r.

 Garet James nie jest taka jak inni młodzi, przebojowi single z Nowego Jorku. Tyle tylko, że jeszcze o tym nie wie. Zaczyna się od starej srebrnej szkatułki zamkniętej na amen. Garet ma ją po prostu otworzyć na prośbę słabowitego właściciela sklepu z antykami. Któż by nie odmówił pomocy? Jednak zaraz potem, ni stąd, ni zowąd, wszystko się zmienia. Miasto, w którym się wychowała, zaczyna ukazywać długo skrywane oblicze – mroczne i niebezpieczne: równoległy świat chaosu, dymu i krwi. 


6. "Podwójne życie" Olivier Harris / Prószyński i S-ka, 13.09.2011r.

Nick Belsey z londyńskiej dochodzeniówki znalazł się w ślepym zaułku. Został bez dachu nad głową, pieniądze rozeszły się na hazard i alkohol, w oczy zagląda mu widmo bankructwa. Do tego jeszcze jego zwolnienie z pracy jest właściwie przesądzone, między innymi za sprawą romansu z żoną szefa. Nieoczekiwanie jednak los daje mu drugą szansę: przypadkowo trafia do niego sprawa dziwnego zaginięcia mieszkańca najbogatszej ulicy Londynu, Bihops Avenue. 
 
 
 
7. "Na szczyt góry" Arne Dahl / Muza, wrzesień 2011r.
 
 
Per Karlsson nie widział brutalnego mordu na młodym mężczyźnie, który siedział przy stoliku obok. Tłumaczył, że zaczytał się w "Metamorfozach" Owidiusza. Dla pary funkcjonariuszy policji z Drużyny A, ten pozornie błahy incydent stanowi punkt wyjścia do pasjonującego śledztwa. Prowadzi ono w wielu kierunkach. Do więzienia w Kumla, gdzie w jednej z cel dochodzi do eksplozji. 
 
 
 
No i to by było chyba na tyle jeśli chodzi o interesujące mnie nowości. O pozostałych będę Was informowała na bieżąco. A jakie są Wasze typy?
 

14 komentarzy:

  1. Ja muszę się wziąć w końcu za "Cukiernię..." bo to już chyba trzecia wychodzi, a ja żadnej nie znam i nic tylko czytam pochwały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowości są ciekawe, ale ja czasami nie nadążam z czytaniem. Rano sięgnąłem po "Spadek" Bujak i przepadłem, a chciałem tylko przejrzeć. Niesamowicie wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie najbardziej czekam (pewnie nie tylko ja) na trzeci tom Cukierni. Trochę obawiam się, że pozapominałam niektóre niuanse z poprzednich tomów.
    Klub Matek Swatek też z chęcią przeczytam, mam nadzieję, że Misja Londyn będzie równie zabawna jak ta misja w Polsce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i niestety, seria pani Adamczyk do mnie nie trafia. Kilka razy kartkowałam, ale to nie to, nie ten styl pisania. Za to kusi mnie Klub matek swatek, a tu już kolejny tom widzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem po pierwszym tomie Cukierni, ale widzę trzeci już wychodzi. Nadrobię drugą część i za tą będę się rozglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukiernia przede mną - przyczytam tomy po kolei. Co do nowości to we wrześniu czekam szczególnie na :Rekwiem dla wilka - Nurowskiej i Włoskie sekrety

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa tomy już przeczytałam i czekam z niecierpliwością na trzeci...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ponieważ przeczytałam dwie części Cukierni to i trzecią przeczytam. Czekam również na Kłamstwa i Klub matek swatek. Operacja Londyn. To tyle z moich oczekiwać. Na tyle to sobie moge pozwolić, prawda>

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na 'Cukiernię' tak bardzo, że aż nóżkami przebieram :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cukierni już się nie mogę doczekać... Tym bardziej, że 1 i 2 tom czytałam "na wariata" bo były pożyczone i wymyśliłam sobie, że jak pokaże się ten trzeci to sobie od razu cały komplet kupię:)

    I "Klub Matek Swatek. Operacja Londyn" też mnie ciekawi bardzo - pierwsza część była super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oh, po niejedną z tych pozycji z chęcią bym sięgnęła...

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie mogę doczekać się Hryciów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja podobnie jak większość stęskniłam się za 'Cukiernią...' :)
    'Kłamstwa' również zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, a ja Akademii wampirów nawet nie ruszyłam. Mam trzy tomu, a tu już piąty idzie... ech.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy