sobota, 29 października 2011

Z książką przy kominku, czyli wymiankowy surprise Kasi

W dniu wczorajszym listonosz zostawił w mojej skrzynce awizo, które sobotniego poranka Tata wymienił na wielgachną kopertę od właścicielki bloga Taki jest świat, Kasi:


To co znalazłam w środku pobiło moje wszelkie wyobrażenia. Kasiu zdajesz sobie sprawę z tego, że przegięłaś? Swoją paczuszką sprawiłaś mi wiele radości i jestem niemalże pewna, że spędzę z tymi lekturami czas, którego nie zapomnę do końca życia. Dokładnie trafiłaś w mój gust i już nie mogę doczekać się kolejnej wymianki. Zdjęcie oczywiście, jak zawsze jest kiepskiej jakości, dlatego pozwolę sobie umieścić listę powieści, którymi mnie obdarowałaś:

1. "Wszystkiego najlepszego" Izabela Szolc
2. "Jak niechcący spowodowałem upadek światowego koncernu" Harosław Jaszek
3. "Lodowa pułapka" Kitty Sewell
4. "Moja żona wiedźma" Andrzej Bielanin
5. "Amok" David Moody

Dziękuję Ci jeszcze raz z czystego serca, a gdy znajdę Cię w sobotę w Krakowie, to jeszcze osobiście wyściskam. Nie muszę chyba wspominać, że Twoje niespodzianka sprawiła również radość moim domownikom, którzy w sposób ekspresowy rozdzielili między siebie słodkości? Nie było nawet mowy żebym dopchała się nich zbyt wcześnie!!! Pozdrawiam Ola

19 komentarzy:

  1. Oh..rzeczywiście nie samowita niespodzianka! Tylko pozazdrościć ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda dostałaś!
    Oj, zabrałabym Ci trochę z tej paczuszki:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę, że trafiłam w zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci ze gdy czytalam inf. na twoim profilu bylam zaskoczona ze akurat pedagogika myslalam ze przeczytam raczej ze studiujesz filologię, ale przeciez nie powinnam byc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serce się raduje jak odbiera się taki awizo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to wszystko przewspaniale! Super, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna paka:) Ale, ale, co ja czytam... Czy zobaczymy się w Krakowie??? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko,

    Spotykamy się w Krakowie i to jest więcej, niż pewne. Nie wiem tylko, czy pociąg nie będzie miał opóźnień i czy przez to nie spóźnię się na 11 :D
    Tak czy inaczej pewnie później będzie okazja na spotkanie między stoiskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również. Tym bardziej, że tyle razy wybierałam się na Twoje spotkania autorskie i za każdym razem musiałam zrezygnować z wjazdu w ostatniej chwili :)

    Teraz się zawzięłam. Poinformowałam wszystkich, że jadę i niech się wali i pali, a zdania nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli wszystko widzę poustalane :D paczuszka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudności! Patrzę na to zdjęcie z zazdrością - i przyjemnością:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i znowu się obłowiłaś :} Ja stwierdziłam, że nie będę mogła wziąć udziału w wymianie ;(

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy