czwartek, 10 listopada 2011

Stosik 27 / 2011 + propozycja

Zacznijmy może stosiku, który uzbierał mi się podczas pobytu na Targach Książki. Jedyne co powstrzymało mnie od dorzucenia go do wczorajszej relacji z wyjazdu, to fakt, iż chciałam wreszcie dodać go w jak najlepszej jakości:


Nie muszę chyba nikomu przedstawiać tytułów. Wszystko jest ładnie i czytelni podane na zdjęciu i to chyba po raz pierwszy w historii mojego bloga. Tymczasem zajmijmy się dedykacjami, które udało mi się zebra podczas wyjazdu do Krakowa.


"Cukiernia pod Amorem. Hryciowie" Małgorzata Gutowska-Adamczyk


"Sklepik z niespodzianką. Bogusia" Katarzyna Michalak


"Pamiętnik nastolatki 2 i 1/2" Beata Andrzejczuk


"Niestety wszyscy się znamy" Bohdan Smoleń i Anna Karolina Kłys

Na spotkaniu Blogerów padła również propozycja, by od nowa rozpocząć rundę chwalenia się swoimi domowymi biblioteczkami. Od ostatniego razu minęło sporo czasu, niektórzy postawili nowe regały, inni zaś przybrali na masie książkowej. Co sądzicie na ten temat?

32 komentarze:

  1. Ja planowałam zrobić reaktywację biblioteczkową w marcu - wtedy wzięłam udział, ale teraz też może być :)
    Super podpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne dedykacje, zazdroszczę :)

    Słuchaj, z tymi biblioteczkami to dobra opcja, zrobiłabym porządek wreszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia swojej biblioteczki zrobiłam już dzisiaj, więc jutro po powrocie z uczelni mogłabym rozpocząć zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za powtórką zabawy:))
    A stos piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być ciekawe to ponowne oglądanie biblioteczek :) Świetny stosik. I to z podpisami autorów!

    OdpowiedzUsuń
  6. stos super ;D teraz czekam już na recenzje jego zawartości :D a co do biblioteczek to jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stosik, a do tego te dedykacje... Tylko pozazdrościć. Mój dom jest w trakcie remontu i jak na razie książki leżą w kartonach:). Ale jak dorobię się swojej biblioteczki to na pewno ją pokażę:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Krawcoawa z Madrytu - rewelacja jeśli lubisz wielowątkowe powieści. Czekam na Twoje recenzje Wielkiego domu i Spotkajmy się pod drzewem Ombu - ostatniosię zastanawiałam czy kupic ale stwierdziłam że poczekam na recenzje Pomysł z biblioteczkami bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówiłam Ci już, że zazdroszczę dwóch cegiełek na samym dole? ;)
    O, chętnie obejrzę cudze biblioteczki. Wizja chwalenia się swoją nie do końca mnie uszczęśliwia, biorąc pod uwagę bałagan panujący na moich regałach. Poza tym musiałabym wyciągać z szafy całe sterty zakurzonych egzemplarzy - co będzie, jeśli znowu potężna sterta zwali mi się na głowę? (tak było nie raz!) :))

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym mieć książkę pana Smolenia z autografem ;)
    Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również chętnie się przyłącze do zabawy bibliotecznej tylko nie znam reguł...

    OdpowiedzUsuń
  12. w sumie byłaby to ostatnia szansa na pochwalenie się biblioteczką przed jej zapakowanie w kartony- jakie mnie czeka już za chwilę...a potem będę czekała na nowy regał...nieskończenie długo więc...opcja bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że nie brałam w zabawie udziału poprzednio... buziaki i pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosik całkiem przyjemny. Nie czytałam żadnej pozycji,więc czekam na recenzje;)
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę wam tych targów, sama się w końcu nie wybrałam i teraz żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję stosiku ;)
    Co do pytania, to jestem za. W wakacje miałam remont, więc książki są ułożone inaczej, chociaż nie widać już ich tak dużej ilości, bo są jeden za drugim poukładane. "Niestety", mamy ich po prostu za dużo i się nie mieszczą...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są książki z dedykacjami autorów :)
    Ja nadal planuję dostawić jakiś regał :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosik piękny. Dedykacji zazdroszczę:) Ja również chętnie przyłącze się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękności :) Jak tak patrzę, to trochę mi szkoda, że nie chciało mi się stać w kolejkach po autografy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdeczności poziomkowe na Bogusi? Autorka była myślami przy swojej świeżynce. Czytaj Bogusię bo sama nie miałam jeszcze okazji :)
    Stos jak zwykle- przedni. Fajnie, że zajęłaś się reaktywacją biblioteczek, masz dużą siłę przebicia, posłuchają Cię :)
    Sama chętnie wezmę udział ale dopiero w następnym tygodniu - przeprowadziłam już książki, ale zapomniałam o sobie... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie pooglądam Wasze zdobycze bo zawsze znajduję wtedy coś dla siebie i z chęcią podzielę się swoimi półkami ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do biblioteczki, to mnie czeka małe przemeblowanie. Zabrakło półek i od dwóch/trzech miesięcy pół pokoju mam zastawione książkami. W końcu muszę coś z tym zrobić i wtedy z chęcią pokażę swój skarb:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosik piękny! Zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny stosik:)
    Ostatnio właśnie chciałam kontynuować tę zabawę, ale kilka książek 'wyszło', a nie chciałam by którejkolwiek zabrakło.. Tak więc, jestem jak najbardziej za! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysł fajny, ale ja nadal mam poupychane gdzie się da... :)

    Stosik zacny :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się pomysł by znowu pokazać swoje biblioteczki ;) Wreszcie musiałabym pomyśleć gdzie upchnąć książki, które jeszcze nie mają swojej półeczki. Swoją drogą świetny stosik! Miłej lektury, pozdrawiam,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo... Mi się nigdy nie udało zdobyć żadnej książki z autografem, nawet nie byłam nigdy na Targach

    OdpowiedzUsuń
  27. Dedykacji tylko pozazdrościć. ;-) A stosik nieźle się zapowiada. " Spotkamy się pod drzewem ombu" warte jest uwagi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. po pierwsze primo - piękna fotka, w końcu doczekałam się idealnej jakości. Jest super :) A stosik oczywiście przedni :)
    Podpisu... no powiem szczerze, mega zazdroszczę :)
    Co do chwalenia się to też o tym ostatnio myślałam :) chętnie się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy