piątek, 18 listopada 2011

Stosik 28 / 2011

W dniu dzisiejszym miałam dodać kolejną recenzję. Niestety uczelnia dała mi tak popalić, że jedyne o czym marzę, to położyć się w łóżku i czym prędzej zasnąć. Dlatego właśnie postanowiłam umilić Wam wieczór ze stosikiem, który jest dowodem na odwiedziny mego zacnego listonosza w przeciągu ostatniego tygodnia.


1. "Kiki van Beethowen" Eric-Emmanuel Schmitt
2. "Zostań" Allie Larkin
3. "Kłamstwa" Diane Chamberlaine
4. "Dziewczyna z sąsiedztwa" Jack Ketchum
5. "Bóg, kasa, rock'n'roll" Szymon Hołownia, Marcin Prokop
6. "Jutro 4" John Marsden
7. "Podróże małe i duże" Wojciech Mann, Krzysztof Materna

Przepraszam za chwilową nieobecność na Waszych blogach. W weekend być może znajdę trochę więcej czasu i nadrobię wszelkie zaległości. Tymczasem jeszcze tylko dzień jutrzejszy i upragniony weekend. Życzę miłego wieczoru, Lena.

28 komentarzy:

  1. Piękny :) Posiadam numerki: 1, 6, 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też z utęsknieniem wypatruję weekendu...
    Ze stosu najbardziej kręci mnie Prokop :) no i niech będzie, że Hołownia też :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego czytania życzę. Pragnę donieść, że weekend tuż, tuż....

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik ;) Udanej lektury :) Pozdrawiam,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. mega zazdroszczę Hołowni i Prokopa... muszę w końcu złapać Znak za nogi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnego bloga, z chęcią poczekam na recenzje książki Hołowni i Prokopa, sam wstrzymuje się z kupnem gdyż przyznam, że nie chcę być zawiedziony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za "Kiki van Beethoven" oraz "Bóg, kasa, rock'n'roll" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stosik, życzę miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  9. Same smakowite kąski :) Życzę Ci wiele sił i natchnienia, byś mogła je wszystkie po kolei schrupać ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra jest zachwycona książkami Szymona Hołowni, więc pewnie książkę jego z tego stosiku przeczytam. I ciekawi mnie książka Manna i Materny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna szczęśliwa posiadaczka "Jutra 4" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponujący stosik.
    Z chęcią bym Ci go podkradła. Szczególnie Hołownię i Prokopa, bo ich bardzo lubię :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stosik, zazdroszczę całej serii Jutro i pozycji numer 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ja też czekam na upragniony weekend :) jestem ciekawa dwóch duetów: Mann i Materna oraz Hołownia i Prokop :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Tylko pozazdrościć ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie podebrałabym Ci Schmitta oraz Hołownię i Prokopa:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja marzę o serii "Jutro". Aktualnie poza moim zasięgiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stosik :)
    Miłego zagłębiania się w książki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały stosik. :) Parę pozycji chętnie bym Ci zabrała, dlatego niecierpliwie czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale już dawno nie odwiedzałam Twojego bloga! Trzeba to szybko nadrobić ;) Widzę, że wszyscy dookoła czytają teraz "Jutro". Hmm, w takim razie czekam z niecierpliwością na Twoją recenzję. Zobaczymy, czy ta książka zyska kolejnego zwolennika :) Pozdrawiam serdecznie i życzę większej ilości czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja czekam na Twoje wrażenia z lektury Dziewczyny z sąsiedztwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. "Jutro 4" i "Dziewczyna z sąsiedztwa"<3 Zapowiada się bardzo ciekawie;) Ogółem przyjemny stosik;D
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem po lekturze Dziewczyny z sąsiedztwa i przyznam, że jak dla mnie jest jeszcze bardziej ostra i odważna w porównaniu z Jedynym dzieckiem. Ale bardzo mi się obydwie podobały. Książkę Hołowni i Prokopa przeglądałam w księgarni i nie ciągnie mnie do niej. Ale chętnie przeczytam co Ty o niej sądzisz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Stosik ciekawy jak zawsze. Najbardziej zazdroszczę książki "Kłamstwa". Mam ją na oku i jak tylko nadarzy się okazja, kupię i przeczytam:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosik imponujący!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    [papierowyazyl.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  26. Stosik w świetle laptopa :D Najbardziej interesuje mnie Jutro część 4 :)
    Miłej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale smakowitości zgromadziłaś! Miłego czytania (i luźniejszych dni na zajęciach) :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy