sobota, 3 grudnia 2011

Stosik 29 / 2011 - aktualizacja

Porządki na regałach uważam za zakończone. Wszystkie informacje na temat dostępnych tytułów znajdziecie w zakładce Wymienię/Sprzedam. Tymczasem chciałabym Wam zaprezentować swoje najnowsze zdobycze:

1. "Jedną nogą w grobie" J. Frost
2. "W pół drogi do grobu" j/w
3. "Pomiędzy światami" J. Warman
4. "Dotyk martwych" Ch. Harris
5. "Dziedzictwo" Ch. Paolini
6. "W mocy ducha" R. Mead
7. "Duchy przeszłości" W. Webb
8. "Biała kobieta na zielonym rowerze" M. Roffey
9. "Nienawiść" J. Brown

Zdaję sobie sprawę, że nie podałam jeszcze wyników poprzedniego konkursu, jednak w dalszym ciągu nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi od przedstawiciela Wyd. Otwartego, który miał mi podać propozycję swoich zwycięzców. Mam nadzieję, że szubko uda nam się to nadrobić! A w weekend powitam Was nową porcją recenzji. Przypominam o konkursie z Wyd. Znak!!!!

27 komentarzy:

  1. Ależ się "duszno" zrobiło (albo "duchowato"). Tytuły bardzo intrygujące, jak dla mnie idealne na długie, jesienno-zimowe wieczory. Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik. Jak zawsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny stosik, jak zawsze! Najbardziej zazdroszczę Akademii Wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same rewelacyjne lektury:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. hoho ile czytania :) no czekam na te Twoje porządki, może coś mnie zainteresuje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny! Zazdroszczę kolejnej części AW!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stos, miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. zanim zerknęłam jakie masz tytuły to pierwsza moja myśl była, że okładki jakieś takie mroczne. A raczej grzbiety a nie okładki :) I też czekam na wieści o zrobionych porządkach bo chętnie kupie od Ciebie cosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. stosik - cud miód i orzeszki kochana :) a co do konkursów... to tak bywa że czasem zdarzają się poślizgi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze stosiku czytałam jedynie "W mocy ducha" :) Geeenialna część, ciekawa jestem Twoich wrażeń ;) Bardzo ciekawi mnie seria pani Frost - pierwsza część stoi już u mnie na półce i czeka na swoją kolej ;) I tak samo jest z "Nienawiścią" :) Mam nadzieję, że Twoje recenzje przekonają mnie po co sięgnąć najpierw :D No i baaardzo zazdroszczę "Pomiędzy światami" :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Dziedzictwo"! Ja jeszcze nawet "Brisingru" nie przeczytałam :( A leży na półce od dwóch lat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ho ho, mnóstwo fajnych książek. Czekam na opinie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik! "Pomiędzy światami" - byłam bardzo miło zaskoczona, właśnie dzisiaj skończyłam ją czytać. AW to wiadomo oczywiście ;)
    J. Frost - chciałabym przeczytać.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik! Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za cudowny stosik:)
    Podkradłabym ci ze 3 tytuły, no ale że nie mogę to czekam z niecierpliwościom na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjątkowo mam ochotę poznać bliżej wszystkie książki z twojego stosiku oprócz ,,Pomiędzy światami'', bo już ją mam. Co do reszty pozostaje mi narazie czekać na twoje wrażenia, więc przyjemnej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stosik. Jestem ciekawa Twoich odczuć względem nich po ich lekturze. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny stosik,wiele pozycji bardzo mnie zaciekawiło;) Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  20. O.o Cudowny stosik ^^ Zazdroszczę =D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny stosik!
    Proszę Cię, zrób coś z tymi zdjęciami, bo masz takie cudowne książki, a w tej jakości jakoś smutno je oglądac.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chociaż przyznaję, to dzisiejsze jest całkiem całkiem (całkiem, dla takiej marudy, która lubi widziec tytuły na obrazku). Ale nie narzekam, tylko życzę miłego czytania:*

    OdpowiedzUsuń
  23. stos imponujący jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy