wtorek, 29 listopada 2011

Konkurs z Wydawnictwem Znak

Kochani!

Wraz z Wydawnictwem Znak organizujemy konkurs, w którym do wygrania będą dwie z trzech wymienionych niżej książek. Nie chce Was nadmiernie męczyć wywodami na temat zasad konkursu, więc od razu przejdę do sedna sprawy.



Co trzeba zrobić aby zdobyć książkę?

W komentarzu pod tym postem należy wyrazić chęć posiadania dwóch z przedstawionych wyżej tytułów.
Osoby, które nie posiadają bloga proszone są o pozostawienie adresu mailowego.

Na zgłoszenia oczekuję do 10 grudnia (włącznie), a dnia następnego ogłoszę wyniki wielkiego losowania.

Trzymam kciuki!!!

95 komentarzy:

  1. a ja bym chciała "Bóg, kasa i rock'n'roll' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proszę 'Kiki van Beethoven' lub 'Bóg, kasa i rock'n'roll' :).

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja też trzymam bo... bardzo bym chciała książkę Hołowni i Prokopa oraz Słowa małe i duże :) (ciekawe czemu:) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło :). Zgłaszam polowanie na "Podróże małe i duże" oraz na "Kiki van Beethoven" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym przeczytała ,,Kiki..." oraz może książkę Szymona Hołowni i Marcina Prokopa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja się zgłaszam po 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się w sprawie książek Hołowni/Prokopa oraz Schmitta ;). Pozdrawiam, Sara.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chciałabym przeczytać "Bóg, kasa...", pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram "Podróże.." :) Nie chcę się zgłaszać po dwie, bo już je mam, ale gdybym miała przez to nie wziąć udziału w zabawie, to dodaję "Bóg, kasa..." :D W razie wygranej obdaruję przyjaciółkę;d

    OdpowiedzUsuń
  10. M&M'sa, czyli Manna i Maternę bym prosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja bym się skusił na "Podróże..." oraz "Kiki..." :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się. :) Z chęcią sięgnęłabym po "Kiki van Beethoven" oraz "Bóg, kasa i rock'n'roll'". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mogę tylko jedną? Bo ja bym chciała "Bóg, kasa i rock'n'roll'" :).
    A swoją drogą wyniki z konkursu gdzie do wygrania była książka "Niestety wszyscy się znamy" to jeszcze będą, już były czy nie będzie ich w ogóle? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się po "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Kiki van Beethowen" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym się skusiła na pozycję nr 1 i 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja się chętnie zgłoszę po duet Prokop&Hołownia czyli 'Bóg, kasa i rock and roll' oraz 'Kiki van Beethoven'

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawię się w kolejce po Kiki van Beethoven i Hołownię/Prokopa :)

    Pozdrawiam

    elima@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :)
    A tytuły... "Kiki van Beethoven" i "Podróże małe i duże"

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się po "Bóg, kasa i rock and roll" i "Podróże małe i duże" :)
    Pozdrawiam
    Ania
    oran16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Poproszę 1 i 2 :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się po 1 i 3 :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nr 2 + 3 poproszę :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią przygarnę "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Kiki van Beethoven":)

    OdpowiedzUsuń
  24. T ja zgłoszę się po Bóg, kasa i rock'n'roll oraz Kiki van Beethoven
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Izurs - wyniki będą. Czekam tylko na wiadomość Pani z Otwartego, bo coś mi nie odpisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja się zgłoszę po Manna i "Kiki.."pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. "Kiki van Beethoven" & "Bóg, kasa i rock'n'roll'"! ^^

    Poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się melduję :) Z chęcią przygarnę: "Bóg, kasa i rock'n'roll" i "Podróże małe i duże".

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również organizuję ten konkurs, ale u mnie wyniki 3 grudnia :]

    OdpowiedzUsuń
  30. Ok, dzięki, bo myślałam, że może już gdzieś są, a ja nie zauważyłam i będę się musiała przedzierać przez kilkanaście stron ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja chciała bym mieć na swojej półce "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Podróże małe i duże"

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyrażam wielką chęć dla 2 i 3, bardzo wielką!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się do "Kiki van Beethoven" & "Bóg, kasa i rock'n'roll'" :)
    justyna.drugi [małpka] gmail.com

    Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja się do 1 i 2 zgłaszam ;)

    pozdrawiam serdecznie Olu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się po numer 1 oraz 3.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się i przyznaję, że z przyjemnością przeczytałabym oba męskie duety :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak po prostu wymienić tytuły? To ja proszę "Kiki van Beethoven" i "Kasa, Bóg i rock'n'roll" :D:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się (:
    "Kiki van Beethoven" i "Podróże małe i duże" (:

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście, że się zgłaszam po takie wspaniałe książki, chciałabym "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Podróże małe i duże"

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się po nie :)
    1. "Bóg, kasa i rock'n'roll"
    2. "Kiki van Beethoven"

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się i bardzo chciałabym "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Podróże małe i duże"

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się :)i wyrażam chęć na:
    1. Bóg, kasa i rock'n'roll
    2. Kiki van Beethoven

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się i pragnę "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Podróże małe i duże"

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się do "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Kiki van Beethoven" :)

    Zaraz dodam informację o Twoim konkursie na mojej podstronie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się i wybieram: "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Podróże małe i duże". Zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Marzy mi się Kiki van Beethoven' lub 'Bóg, kasa i rock'n'roll' ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się ^^

    1 i 3 : O

    louise@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam po 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdecydowanie powalczę o obydwa duety :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja ustawiam się w kolejce po "Podróże małe i duże" oraz "Bóg kasa i rock'n'roll"
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam, może się poszczęści! Tytuły to "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Podróże małe i duże".

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chciałabym przeczytać numer 1 :) i jeszcze numer .

    OdpowiedzUsuń
  53. i jakoś 3 mi uciekło, więc dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja poproszę nr 1 i 3. W Hołowni się nadal nie odkochałam a książki Schmitt'a są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  55. Widzę,że chętnych już jest trochę ;-) Ale próbować zawsze warto! :)
    Więc zgłaszam się po "Podróże małe i duże" oraz "Kiki van Beethoven" :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja się zgłaszam po "Kiki van Beethoven" oraz "Podróże małe i duże" ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ależ u Ciebie tłumnie ;)

    Zgłaszam się i nieśmiało ustawiam w kolejce za:
    1. Bogiem kasą i rock` n` roll`em
    2. Podróżami małymi i dużymi
    :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Również się zgłaszam po "Bóg, kasa..." i "Podróże duże i małe". bemeraude@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też się wmieszam w tłum :-) Zgłaszam się po "Podróże małe i duże" i "Bóg, kasa i rock'n'roll".

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie zgłaszam się po Hołownia/Prokop i Mann/Materna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Kiki van Beethoven.
    Bóg, kasa i rock'n'roll.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się po "Podróże małe i duże" oraz "Kiki van Beethoven" :) Pozdrawiam, Pati

    OdpowiedzUsuń
  63. Numer pierwszy i trzeci (zwłaszcza trzeci :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam :)
    Bardzo chciałabym przeczytać 'Bóg, kasa i rock n'roll' oraz Kiki van Beethoven'
    Bloga niestety nie mam, podaję maila :)
    kingusia0009@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. A ja marzę o: "Kiki van Beethoven" i "Bóg kasa i rock'n'roll"
    Pozdrawiam serdecznie, Klaudyna.

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się po Bóg kasa i rock'n'roll i podróże małe i duże, moje marzenia-obydwa!:D

    OdpowiedzUsuń
  67. Z chęcią przygarnę 'Kiki van Beethoven' i 'Bóg, kasa i rock'n'roll' :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się! Poproszę "Kiki van Beethoven" i "Bóg, kasa i rock'n'roll" :D

    :D

    OdpowiedzUsuń
  69. A czemu by nie też się zgłoszę, może mi się poszczęści:)
    Numer 1 i numer 2 najbardziej mnie interesują:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Szymon Hołownia, Marcin Prokop - Bóg, kasa i rock'n'roll
    oraz
    Eric Emmanuel Schmitt - Kiki van Beethoven, świetny blog, będę zaglądać częściej. (:

    nessa19960@gmail.com
    bądź blog http://mhroczne-książki.blogspot.com (prowadzony z przyjaciółkami c; )

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapoluję na 1 i 3.
    Za kilka dni ja będę rozdawać książki, ale robótkowe;-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się ! Proszę 'Kiki van Beethoven' i 'Bóg, kasa i rock'n'roll' :).

    OdpowiedzUsuń
  73. Z chęcią przeczytałabym "Kiki van Beethoven" i "Bóg, kasa i rock'n'roll". :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się po "Podróże małe i duże" oraz "Kiki van Beethoven"

    OdpowiedzUsuń
  75. Z przyjemnością zgłaszam się po "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Podróże małe i duże"

    Informacja o konkursie:
    http://megii24.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    Pozdrawiam,
    Urszula (megii24)

    OdpowiedzUsuń
  76. Kiki van Beethoven poproszę dla siebie, a drugą przekazuję chętnemu innemu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  77. z przyjmenoscia przeczytałabym
    kika van beethoven i bóg kasa i rnr
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Poproszę Manna i Maternę, oraz Hołownię i Prokopa :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się po "Kiki van Beethoven" oraz "Bóg, kasa i rock'n'roll" :) martwa_69@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Poproszę pierwszą i trzecią:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się po "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Podróże małe i duże"
    melancholytower(at)wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy