czwartek, 16 lutego 2012

Informacja

 Z okazji porządków, które postanowiłam zrobić w ostatnim czasie, znalazłam kilka książek, dla których chciałabym znaleźć nowy dom.
 

Do tego "Złamane serca" P. Wells i "Ymar" M. Kałużyńskiej

Najchętniej sprzedam!
 Ceny utrzymują się w granicach 10-16zł za książkę.
Możliwa wymiana na coś z półki z zakładki "Poszukuję"

Jestem otwarta na propozycje.
W szczególnych wypadkach przewiduje wymianę dwóch książek za jedną oferowaną mi przez Was.
aa.swierczek@gmail.com

4 komentarze:

  1. hej :) mam Amore 14 i chętnie się wymienię :) tylko tytuły ze zdjęcia są trochę nie wyraźne, czy mogłabyś mi na maila wysłać większy format? agulekk88@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam jedną książkę z półki Twoich poszukiwanych, ale jeszcze jej nie czytałam... Jeśli się streszczę to może uda nam się na coś wymienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kradzione róże" przeczytane i gotowe do wysyłki :) Ale i tak nastąpi to w poniedziałek, więc nie musisz się spieszyć z adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znalezione na allegro: http://allegro.pl/szesc-dominika-anna-lacina-i2111137611.html :) Aukcja kogoś ze Szczecina, może przesyłki nie będziesz musiała płacić :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy