środa, 8 lutego 2012

Koniec !!! + pytanie

 Jestem szczęśliwa, ponieważ sesję zimową mam już niemalże za sobą. Jestem pewna, że z pisanego w dniu dzisiejszym egzaminu będę miała poprawkę, jednak spodziewałam się jej i w sumie, nic wielkiego się nie staje. Pozostałe zaliczenia są jak najbardziej na plus!!! Zajęcia rozpoczynam dopiero w marcu, więc mam sporo czasu na czytanie i nadrabianie zaległości w recenzjach!!! 


***

A teraz mała prośba!!!

Jeśli posiadacie poniższe pozycje i jesteście skłonni przekazać je w dobre ręce, to z miłą chęcią poszukam w swojej biblioteczce coś na wymianę, choć nie wykluczam też kupna.


W chwili obecnej posiadam już 3 pozycje Sparksa z powyższej listy, a także "Niewdzięczną pamięć", "Dwa serca"
Z góry dziękuję!!!!

29 komentarzy:

  1. Gratulacje zdanej sesji! Może z tym ostatnim egzaminem nie będzie tak źle...
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat poległam na zapisie fonemowym wyrazów.. Wszyscy szeptali pod nosem wyrazy, ktore w ten sposób mieliśmy zapisać i już głupiałam, czy wyraz [wstążka] przez /f/, czy /w/ na początku.. W końcu błędnie zapisałam /w/ i tak w kilku wyrazach. Jest to dość ważne, więc poprawka mnie z tego czego... Jeśli drugą część egzaminu mam w miarę ok, to pozostaje tylko to.

      Usuń
  2. To nie jest tak źle, więc ja zbieram się za czytanie "Notatek z wystawy" i robimy wymiankę :). zazdroszczę tyle czasu na czytanie :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, chociaż od 20 zaczynam praktyki w szkole podstawowej, więc będzie go ciut mniej!

      Usuń
  3. A tam...
    Jedna poprawka to nie koniec świata, tym bardziej, że jeszcze nie wiesz na pewno czy Cię czeka:)

    Odpoczywaj, czytaj i pisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra poprawka nie jest zła ;-) Odpoczywaj i delektuj się książkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sparksa również chętnie bym przygarnęła ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak świetnych wyników i przyjemnych godzin spędzonych z książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję przetrwania sesji i oby jednak nie było poprawki :).
    Kilka książek z Twojej listy posiadam, ale co z tego jak są nieprzeczytane :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spokojnie poczekam. Jeśli kiedyś tam je przeczytasz i będziesz skłonna je wymienić, to z przyjemnością wtedy je przygarnę. Co ty na to?

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, o ile bardzo Ci się nie śpieszy, bo niestety najprawdopodobniej w marcu wyjeżdżam na dwa miesiące do Niemiec i nie sądzę, żebym ogarnęła te książki w lutym, tym bardziej, że czekają na mnie zobowiązanie recenzenckie i po prostu nie wyrobię :/. Jednak jeśli nie przeszkadza Ci czekanie, to jak najbardziej jestem na Tak :)

      W swojej biblioteczce mam: "Wystarczy chcieć", "Pokój" i "zapomniane".

      Usuń
  8. Zajęcia dopiero od marca? Też bym tak chciała :) Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak się złożyło ale od 20 lutego mam praktyki ;)
      Tak czy inaczej, nie trzeba do Szczecina jeździć, a po prostu przejść na drugą stronę ulicy ;)

      Usuń
  9. kochana mam "Zapomniane" i chętnie sprzedam lub wymienię, napiszę Ci email jutro wieczorkiem oki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby super ;) Chociaż zależy mi bardzo na takim normalnym egzemplarzu tej książki, bo recenzencki posiadam ;)

      Usuń
  10. Gratuluję zdania sesji, a poprawką się nie martw, jeszcze nie stała się faktem, a jak się stanie- to trudno, też dla ludzi ;-) Będzie dobrze!
    Niestety nie mam żadnej z poszukiwanych przez ciebie książek, o niektórych nawet pierwsze słyszę, za to mogę powiedzieć, że "Serenada..." Gutowskiej jest całkiem fajna, zabawna, to było moje pierwsze spotkanie z tą pisarką i od razu ją polubiłam. Ahern zaś nie lubię, o ile "PS..." mi się podobało, to druga ( nawet nie pamiętam tytułu, taka złożona głównie z listów i wiadomości między przyjaciółmi) - już nie przypadła mi do gustu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka jest akurat moim najmniejszym zmartwieniem. Byłam na nią przygotowana, ponieważ z tego co słyszałam, to za nią się nawet kilkukrotnie chodzi, a że nic na zajęciach nie robiła, a potem oczekiwała, że przygotujemy się do egzaminu (bez znania zagadnień), to było to więcej niż pewne ;) Dam radę - zaliczę.

      Ogólnie lubię serię "Babie lato", więc i "Serenada" jest na mojej liści :)

      Usuń
  11. A ja chyba mam przedostatnią pozycję, ale muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja "Dwa serca" będę miała, mogę przeczytać odrazu jak dostanę i jak coś to się wymienimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje końca sesji.
    Kilka ksiazek z Twojej listy mam ale sa jeszcze nie przeczytane..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Z miłą chęcią poczekam do czasu, gdy je już przeczytasz ;) oczywiście zrozumiem również, jeśli po przeczytaniu będziesz chciała je zatrzymać.

      Usuń
  14. Gratuluję końca sesji! :)
    Niestety nie mam nic z powyższego zestawu, którego poszukujesz. :(
    Miłego czytania i recenzowania!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ode mnie również gratulacje. Jak dobrze, że teraz tyle wolnego....
    Żadnej książki nie mam, ale życzę udanych poszukiwań. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję końca sesji :) Niestety nie mam żadnej pozycji z tej listy, ale sama mocno się nią zainteresowałam i zapisałam sobie kilka pozycji, które chcę przeczytać.
    Udanych poszukiwań.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę oddać "Krainę zwaną Tutaj" Cecelii Ahern :D kontakt priv

    OdpowiedzUsuń
  18. Z miłą chęcią się odezwę, prosiłabym tylko o adres mailowy, albo numer gg

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy