środa, 25 kwietnia 2012

Kryminalna Majówka

Jakiś czas temu pisałam o tym, że biorę udział w kolejnej edycji wymianki, która tradycyjnie została zorganizowana przez Sabinkę. W dniu dzisiejszym miałam okazję odebrać swoją paczuszkę, a jej adresatką okazała się być osobiście mi znana Edyta (Edith).


Z tego miejsca, chciałabym Ci gorąco podziękować za cudowny prezent. Żadnej z książek jeszcze nie czytałam i jestem pewna, że przypadną one do gustu także mojemu Bratu. Na "Artytmie" Anny i Evena Holt miałam ochotę już od bardzo dawna. Jeśli zaś chodzi o "Czerwony pokój" Nicci Fresch, "Bóg gra z 10" Marcina Fabjańskiego i "Sny" Janusza Koryla to muszę przyznać, że nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, jednak z przyjemnością zabiorę się do ich czytania, gdy tylko rozpocznę weekend majowy. Dziękuję również za słodkości, śliczne zakładki, a także pocztówkę z Lublina :) Sprawiły mi one naprawdę wiele radości!!!

Pozdrawiam Lena

17 komentarzy:

  1. Piękna paczuszka! Życzę samych przyjemności przy jej pochłanianiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowych nabytków. Szczególnie zazdroszczę "Snów", sama z chęcią bym je przeczytała ;)
    I mam jeszcze małe pytanko
    Kiedy poznamy wyniki konkursu? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna (nie)spodzianka! Przyjemnej lektury zatem:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja Ci zazdroszczę "Czerwonego pokoju", bo lubię tę parę pisarzy. Czekam w takim razie na recenzje. ;)

    pozdrawiam, Klaudyna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent.;) Znam jedynie Nicci French. ;)
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Arytmia rozczarowała, ale może Tobie się spodoba. Ale cała paczka wygląda naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna przesyłka :)
    będę czekać na recenzje, bo tych książek w ogóle nie znam

    PS. kilka dni temu wysłałam e-mail z prośbą przyłączenia się do akcji Włóczykijka; doszedł? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś na mojego prywatnego maila, czy na Spope?
      Na prywatnego jakąś wiadomość otrzymałam ale poprosiłam o kontakt na: spopablog@mgail.com :)

      Usuń
    2. wysłałam e-mail na spopablog@gmail.com
      e-mail wyszedł 20 kwietnia :)

      Usuń
    3. tytuł tamtego e-maila brzmiał: zgłoszenie do "Włóczykijki"

      Usuń
    4. Podeślij proszę jeszcze raz zgłoszenie, bo niestety żadnego maila nie widzę.

      Usuń
    5. wysłałam zatem jeszcze raz, na adres spopablog@gmail.com oraz na Twój prywatny a_swierczek@vp.pl
      pozdrawiam!

      Usuń
  8. Gratuluję udanej wymianki! Paczuszka świetna :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowna niespodzianka:)
    M.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy