sobota, 16 czerwca 2012

Stosik 10/2012

Jestem bezsilna. Do egzaminu zostały 3 dni, a ja jestem w czarnej d***e! No może nie w takiej zupełnej, ponieważ większość notatek posiadam, ale jednak. Utwierdziłam się w przekonaniu, że jestem coraz bardziej leniwa. Nic mi się nie chcę, a już na pewno nie siedzieć nad kilkunastoma kartkami i czytać o wadach zgryzu, czy też ankyloglosjach. Prawdopodobnie jestem przemęczona materiałem, bo istotnie przedmioty te bardzo mi się podobają. No ale przestaje już marudzić i przedstawiam Wam:

 

"Na powyższym stosiku znajduję się powieści, które chciałam przeczytać już od dawna. "Bezpieczna przystań" Sparksa kończy moje polowanie na utwory tego autora. O ile się nie mylę, to posiadam już całość jego twórczości. "Igrzyska śmierci", "W pierścieniu ognia" i "Kosogłos" Suzanne Collins zakupione pod wpływem impulsu pod presją, którą wzmogła we mnie Irenka. Mamy czytać tę trylogię jednocześnie, więc grzechem byłoby jej nie nabyć. "Szczeniak. Jak labrador ocalił chłopca z ADHD" Liam Creed. Ostatnia powieść z serii Zbliżenia, którą udało mi się zdobyć dzięki uprzejmości DużegoKa. Uwielbiam te chwile, gdy posiadam już całość serii na swoich półkach. "Telefony do przyjaciela" Anna Łacina - efekt wymiany z Soulmate. Bardzo chciałam przeczytać tę książkę, teraz pozostaje mi już tylko znaleźć chwilę wolnego. "Ślicznotka" Sonia Faleiro i "Disko" Anna Dziewit-Meller to efekt współpracy z  Merlinem. Jestem bardzo ciekawa lektury tych powieści. "Na ratunek" Anita Shreve - bardzo chciałam się zapoznać z twórczością tej autorki. Ciekawa jestem, jak wypadnie nasze pierwsze spotkanie. "Natalii 5" Olga Rudnicka - po udanym debiucie z "Cichym wielbicielem", nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności.

Upatrzyliście coś dla siebie? Jakieś tytuły zwróciły na Was szczególną uwagę?
Jestem tego strasznie ciekawa!

54 komentarze:

  1. Fajny stosik z dużą dozą ciekawej lektury :) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją uwagę zwróciła Anita Shreve, czytałam już kiedyś coś tej autorki i chętnie poznałabym bliżej jej twórczość:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też będę miała "Bezpieczną przystań" :D Więc jeśli BĘDZIESZ CHCIAŁA to będziemy mogły czytać razem :D To samo z "Telefony do przyjaciela". Tak w ogóle to ja bym chciała poznać wszystkie książki z tej serii, bo to jakaś seria jest, tak?

    Co do Shreve to chyba będę chciała ją pożyczyć od Ciebie.Tak samo i "Natalii5", bo chętnie je jeszcze raz przeczytam :D No i oczywiście "Szczeniak" ;*

    Kiedy ja niby wywarłam na Tobie presję, he?! Toć ja się po fakcie dowiedziałam, że kupiłaś IŚ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz się chwalić, że będziesz miała, bo najzwyczajniej w świecie zgapiasz :P Oczywiście będziemy mogły czytać razem, albo zaliczymy "Bezpieczną przystań" do książek wtórnie wyjazdowych. Zobaczymy. Podobnie jest zresztą z "Telefonami..." :P Istotnie istnieje cała seria, na którą oczywiście poluję. Kij, że młodzieżowa. Swoją drogą p. Ania Łacina jest cudowną osóbką ;)

      Z przyjemnością pożyczę Ci książki. Przeczekam tylko zamieszanie związane z paczką, którą otrzymasz w poniedziałek (pamiętaj o filmiku!!!!). Muszę zadbać o zdrowie Twojej mamy, bo z kim będę spiskować przeciwko Tobie?

      Oczywiście, że ty? Może i kupilam bez Twojej wiedzy, ale wcześniej maczałaś w tym palce.

      Usuń
    2. Ja zgapiam, ja?? O ile dobrze kojarzę to ja pierwsza ją u tajus zamówiłam, a Ty dopiero później sobie łatwiłaś :P Więc kto tu zgapia? ;p

      Co do zostawienia ich na wyjazd mi pasuje. Dowiedziałam się, że jedziemy tam samopas więc czas wolny spędzamy jak chcemy. W naszym przypadku będzie wiadomo jak :P

      No ja też muszę zebrać całą serię. I zaś mamy wspólny cel :D

      No przecież pamiętam o tym filmiku, no! Nawet gdybym chciała nie dasz mi zapomnieć :P Zastanawiam się czy po otwarciu pierwsze co zobaczę przypadkiem nie będzie "pamiętaj o filmiku!" ;D

      Ja w niczym nie maczałam palców i do niczego się nie przyznaje :D

      Usuń
    3. Ok... Sprawdzaj kiedy napisałaś maila do Tajus :P A ja powiem Ci, kiedy otrzymałam maila od dziewczyny, z którą się wymieniłam. Poza tym pamiętam, jak mówiłaś, że mam za dobrze :P

      Czyli na czytaniu książek? :D Publicznie nie będę pisać na czym polega Twoje ulubione zajęcie :P

      Ja chwilowo mam 3 tomy z tej serii, ale ty mam "Czynnik miłości", którego mi brak.

      Ty! O tym nie pomysłałam. Na samej górze będzie "czerwona" książka dla Ciebie i te pożyczkowe, niżej gazetowe wymianki.

      Kłamczucha!

      Usuń
    4. Pisałam do niej 2 czerwca. Tak teraz myślę, że to może o inną książkę chodziło. Tyle ich nabywasz :D

      No oczywiście, że na czytaniu książek!!Zupełnie nie wiem o co Ci chodzi z tym drugim! :P

      No ja mam 2 :P ale szybko to nadrobię :P ... chyba.

      No popatrz, a myślałam, że już się i do tego posunęłaś :D Ta "czerwona" mnie intryguje! Gazetowe wymianki? Ha ha ha ha!

      Gdzie?

      Usuń
    5. U mnie Kochanie jest to 25.05, więc nie ma mowy o tym, że mnie wyprzedziłaś. Oj tam zaraz tyle... Wyprzedzasz mnie w tym o głowę.

      Nie wiesz o co mi chodzi z tym drugim, a jednak cwaną minkę robisz... Ciekawe...

      Haha ;) Ja też będę musiała :P

      No gazetowe... W koncu po coś taśmę jadła. Swoją drogą jest w niej cala paczka;p Będziesz miala się do czego dobierać.


      Siedzi razem z tobą na fotelu.

      Usuń
    6. No to chodziło mi o inną :D Każdemu zdarza się pomylić!

      Oj no bo z rozpędu zrobiłam minkę. Czepiasz się szczegółów!

      No dlatego pisałam prędzej, że zaś mamy wspólny cel. Tak a pro po skoro masz już wszystkie książki Sparksa to teraz jak będziesz jakieś widzieć to proszę o info! :P

      Już Ci mówiłam, że użyję nożyczek :P

      Yyy... Ja nie siedzę na fotelu?

      Usuń
    7. Widzę, że już skleroza Cię dopadła... Oczywiście, że można się pomylić. Zwłaszcza, jak jest się w Twoim wieku ;P

      Powiedz lepiej, że ślinka leci Ci na samą myśl, a nie ;p

      Spoko.. Dam Ci szlaban i będę szukać :P Nie znasz dnia ani godziny.

      Sądzę, że tak sprytnie je zakleiłam, że nie ma za bardzo jak nożyczkami ;P

      No to na łóżku, sedesie, podłodze, na tylku... Czy na czymkolwiek ty tam siedzisz.

      Usuń
    8. Ty się lepiej odczep od mojego wieku! :P

      Zupełnie nie wiem o czym mówisz...

      Co? Do co najmniej września miało nie być szlabanu!!

      Pfff... To Ty mnie jeszcze nie znasz... Buhahahaha... (to diabelski śmiech)

      Sedesie? Ty jak coś wymyślisz :D Obecnie gnieżdżę się na łóżku... I Marley nie jest kłamczuchem! (tylko on ze mną przebywa na łóżku)

      Usuń
    9. Mówiłam o tobie, a niby o kim innym :P

      Usuń
  4. Ooo, Igrzyska Śmierci- w końcu muszę je przeczytać. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. O ile się nie mylę to już miałaś jedną część Igrzysk o.O (ale możliwe, że się mylę, wiec wybacz, jeżeli to zrobiłam :)) IŚ przeczytałam i byłam zachwycona. Zwłaszcza pierwszą częścią :)

    Oddaj Sparksa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Po prostu taniej mi było kupić w pakiecie całość, która z wysyłką kosztowała 60zł, niż dokupywać dwie części. Drugi egzemplarz Igrzysk posiadam na wymiane.

      Usuń
  6. Natali 5 czytałam, bardzo i się podobała jak i inne książki pani Rudnickiej , mam nadzieję że i Cichy wielbiciel wpadnie w moje ręce. Miłego czytania ... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny stosik! ;) Preczytałabym wszystkie. Sama zakupiłam sobie 3 części Igrzysk Śmierci i czekam na koniec sesji by zacząć czytać.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://zirtael-bibliomaniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co upatrzyłam? Z pewnością serię Igrzyska Śmierci i Sparksa ;) Jestem ciekawa Twoich wrażeń po lekturze, z niecierpliwością czekam więc na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam zwłaszcza Igrzyska śmierci, te książki wstrząsnęły mną, moją polonistką, a nawet mamą mojej polonistki. Prawdziwy szał.\
    Przy okazji, zapraszam na pierwszy stosik na moim blogu : http://ksiazkaniegryzie.blogspot.com/2012/06/pierwszy-blogowy-stosik.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, poniekąd wiem co czujesz. Miałam podobnie przed maturą... Od początku szkoły średniej wiedziałam jakie przedmioty będę zdawać, powtarzałam powoli, robiłam notatki od pierwszej klasy, spokój pełen luz, a w klasie maturalnej... Totalny leń jakiś. A potem tuż przed egzaminem panika. :( Ale wierzę w Ciebie i trzymam mocno kciuki. Dasz radę! :)

    Co do stosiku, to jak zwykle zazdroszczę Ci go i chętnie podebrałabym Ci "Szczeniaka..." i "Natalii 5". :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik! Sparks, Igrzyska, Natalii5 - nie miałam okazji czytać tych pozycji a bardzo bym chciała. Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. z pewnością Sparks, bo chcę poznać jego twórczość trochę lepiej
    i wiadomo... trylogia Igrzysk, której do tej pory nie miałam przyjemności czytać
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Igrzysk śmierci i Natalii 5 ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. "Natalii 5" przeczytałam kilka dni temu - w porządku, ale szału nie ma :) "Igrzyska śmierci" czekają na półce, ale tylko jeden tom. Może jakoś uda mi się przeżyć bez natychmiastowego czytania kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stos naprawdę przyciąga wzrok, kojarzę tylko trylogię Collins, reszty książek nie czytałam i niespecjalnie mnie do nich ciągnie. Co do Igrzysk Śmierci to strasznie się cieszę, że przeczytałam te książki zaraz po premierze każdej z nich, dawno temu, bo teraz bym tego nie zrobiła, do szału doprowadza mnie ten nieustanny szum wokół tej trylogii i sprawia, że zaczyna mnie ona porządnie denerwować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudwony stos szczegolnie zazdroszcze Sparksa. A i na igrzyskach na pewno się nie zawiedziesz. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę, że już masz całą trylogię IŚ! Ja mam tylko pierwszy tom u siebie, który jeszcze czeka na swoją kolej, ale już czuję, że będzie to świetna lektura ;) Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Egzamin.. znam ten ból, mam w poniedziałek i czwartek dwa najgorsze... tak więc życzę Ci powodzenia i czytaj Igrzyska!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja wreszcie mogę odetchnąć od uczelni...dziś zdałam indeks ze wszystkimi wpisami...i wolność :). Świetny stos, gratuluję skompletowania książek Sparksa :). Bardzo jestem ciekawa twórczości Rudnickiej, no i trylogii Collins nie mogę przeoczyć ;). Powodzenia na egzaminie i miłych chwil spędzonych z zaprezentowanymi w tym poście książkami; pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia na egzaminie i udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam dużo dobrego o Igrzyskach Śmierci, ale sama jakoś nie mogę się przekonać, by po nie sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  22. "Igrzyska..." są świetne, ale ja ciągle nie mogę znaleźć czasu, by przeczytać pozostałe dwie części... Muszę to nadrobić, koniecznie ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mam ostatnio jakis słomiany zapał do nauki. Masakra! Widzę notatki i mi się odechciewa, a przecież sesja pełna parą!

    A stosik jest bardzo bogaty. Przeczytałabym z chęcią: "Natalii 5", bo bardzo mnie ciekawi ta pozycja - czytałam tyle recenzji na jej temat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że książka już doszła :) Miłej lektury! Stosik piękny :) 5 z tych książek za mną, więc obiecuję same zachwyty - reszty jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne jest takie wirtualne wspólne czytanie :)
    Miałam tak kiedyś z Izą, z tym, że ja ledwo do setki dobrnęłam a ona już koniec widziała... ;)
    Powodzenia na egzaminie! Nie znosiłam tego sesyjnego napięcia, za dużo egzaminów, za dużo materiału, za mało czasu na przyswojenie treści. Ale teraz z sentymentem wspominam te lata i intensywnie myślę nad jakąś podyplomówką ;)
    Z powyższego stosu interesuje mnie A Shreve. Kilka razy natknęłam się na przystępne ceny jej książek będę więc mieć na uwadze Twą recenzję

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no fajne jest takie czytanie. W sumie nie wiem, która z nas szybciej czyta. Irenka jest do czytania nocnym markiem, a ja wolę dzień i podróże do Szczecina i z powrotem.
      Jeśli chodzi o sesje, to chyba wole czas, gdy mam pełno egzaminów. Wtedy motywacja i organizacja jest większa. Teraz mam niby trzy pisemne, z czego ten wtorkowy to kongo z ćwiczeń i wykładów u dwóch babek, które prowadziły całość przedmiotu wspólnie. Niby chciały rozbić nam to na dwa (osobno z wykładów i osobno z ćwiczeń) ale znowu nie wiedzielibyśmy czego się na co uczyć, a tak lecimy całością.
      Podyplomówkę też mam w planach, zaraz po magisterce z resocjalizacji, no ale w przypadku studiowania pedagogiki, inaczej się nie da.

      Usuń
    2. Myślę, że my jakoś tak samo czytamy :) Tylko tak jak pisałaś. Ty w dzień, a ja w nocy ;) Tak już mam, że tak lubię czytać :)

      Usuń
  26. Ciekawy stos ;) Miłego czytania trylogii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno "Igrzyska śmierci"- są świetne, naprawdę polecam. Ale ogólnei kilka ciekawych tytułów, czekam na jakieś opinie, może sama po coś sięgnę.
    Póki co zapraszam do siebie http://parfois-je-vois.blogspot.com/2012/06/monstrum-lub-wiedzmina-opisanie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę współpracy z Merlinem , no i co z tego wynika książki mojej ukochanej Anny Dziewit "Disko" :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już ostrzę zęby na Igrzyska Śmierci - koleżanka obiecała pożyczyć mi całą trylogię! :) A Twój stos - pięęękny, jak zawsze. ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie chciałabyś podzielić się Igrzyskami Śmierci? :D Z chęcią przeczytałabym też Sparksa u Rudnicką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym się podzieliła ;)) Tym bardziej, że Itom trylogii posiadam w dwóch egzemplarzach. Poza tym, widziałam na jednym z blogów konkurs, w którym można wygrać cały pakiet.

      Usuń
  31. Na pewno dasz sobie radę z egzaminami! :) Inaczej być nie może, prawda? :D
    A stosik zacny, chętnie kilka pozycji bym podkradła do swojej biblioteczki (tylko, gdzie ja na to wszystko znajdę miejsce?! :D), miłego czytania!
    *zazdrośniczek*

    Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli! ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj dla mnie niestety nic nie ma:( Ale życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  33. zazdroszczę Igrzysk śmierci, sama mam cichą nadzieję, że w końcu je przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny stos :) Seria "Igrzyska Smierci" jest naprawdę genialna! Miłej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. do Natalii 5 też się przymierzam, ale póki co wypatruje dobrej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę możliwości przeczytania Igrzysk Śmierci po raz pierwszy.
    http://invisibl3e.blogspot.com/ - Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy