poniedziałek, 16 lipca 2012

Stosik 13/2012 i słów kilka

1. Wycieczka do Sztumskiego Pola

W zeszły wtorek wyruszyłam na kilkudniowe spotkanie z Blogerką, z którą utrzymuje kontakt od jakiegoś czasu. Wszyscy Ci, którzy mieli okazję poznać mnie osobiście wiedzą, że tego typu spotkania uwielbiam najbardziej ze wszystkich. Nie obyło się bez różnego rodzaju niespodzianek, które zaszczyciły mnie swoją obecnością już o 5 rano. O tej właśnie porze wyszłam z domu, by przed godziną 12 trafić do Malborka, w którym miałam przesiadkę. W końcu udało mi się tam trafić, a w Sztumie wpadłam całkiem przypadkiem na Irenkę (Bujaczka), która jakby nigdy nic siedziała sobie w cieniu i sączyła iście słodki napój. Ogólnie rzecz biorąc, wyjazd uważam za bardzo udany. Był czas zarówno na czytanie, jak i na "Tymbarkowanie", kąpiele nocne w jeziorze, łapanie komarzyc, jak i malowanie jajek wielkanocnych z Maksymem. Mam nadzieję, że powtórzymy spotkanie jeszcze nie raz.

2. Wakacyjne plany

Nie da się ukryć, że większość czasu spędzam na czytaniu. Tradycyjnie już jadę z dzieciakami na kolonię i mam nadzieję, że między chodzeniem po górach a spaniem, znajdę chwilę czasu by pochłonąć chociaż dwie książki. Już się nie mogę doczekać. Po powrocie czekają mnie oczywiście osiemnaste urodziny mojego brata i planowany wyjazd na Mazury, który ze względu na warunki pogodowe może ulec modernizacji. Jeśli tak się stanie to na początku września wyruszam na Katowickie Targi Książki! Bójta się kto może!

3. Stosikowo

Dopiero co sprzedałam kilka książek, a na ich miejscu pojawiły się już nowe zdobycze. Nie ma to jak dobrze ulokowany kapitał, a także niezwykła cierpliwość najbliższych. Od razu zaznaczam, że na poniższym zdjęciu nie ma dwóch książek: "Poza sezonem" Jacka Ketchuma", a także "Cień węża" Ricka Riordana. Przy robieniu zdjęcia na śmierć o nich zapomniałam, a potem było już za późno. Obiecuję, że nadrobię to przy najbliższej okazji.


STOSIK PRAWY:

1. i 2. "Drżenie" i "Ukojenie" Maggie Stiefvater - Zakup dokonany pod wpływem impulsu. Czytałam wiele pochlebnych opinii na jego temat, więc postanowiłam się przekonać o tym na własnej skórze.
3. "Ucieczka znad rozlewiska" Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - Jedna z moich ulubionych polskich autorek. Dwie poprzednie powieści p. Kasi wciągnęłam z prędkością światła i ciągle mam ochotę na więcej. Recenzji tej książki możecie spodziewać się na dniach.
4. "Dworek pod Lipami" Anna Szepielak - Nie mogłabym jej nie mieć! Dwa lata temu pokochałam bohaterów "Zamówienia z Francji", a w dniu dzisiejszym delektuje się pięknem najnowszej powieści p. Ani Szepielak. Już się nie mogę doczekać jej kolejnej powieści.
5. "W innym czasie w innym życiu" Leif GW Persson - Ciąg dalszy kolekcjonowania Czarnej Serii. Uwielbiam książki wydawane przez Czarną Owcę i z wielką przyjemnością powracam do dobrze mi znanych autorów.
6. "Gone. Faza druga: Głód" Michael Grant - Jedna z lepszych serii dla młodzieży jakie znam. Do zdobycia zostały mi już tylko dwa tomy i wtedy właśnie powiem na jej temat coś więcej.

STOSIK LEWY:

7. "Niepokój" Maggie Stiefvater -  Irenko? Kiedy zabieramy się za czytanie całości tego cyklu?
8. "Prawdziwy cud" Nicholas Sparks - Uwielbiam książki tego autora, więc i ta musiała zasilić moje półki. Zastanawiam się tylko, dlaczego Albatros aż tak kombinuje z ich okładkami. Co pojawia się dodruk, to poszczególne powieści posiadają coraz to nowsze szaty graficzne.
9. "Płacz niemymi łzami" Joe Peters - Jakiś czas temu zauważyłam nową serię, która od jakiegoś czasu ukazuje się pod patronatem Wyd. Amber. Jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Oby jak najwięcej tego typu historii. Jeśli posiadacie coś z tej serii i chcielibyście się tego pozbyć - chętnie przyjmę!!!
10. i 11. "Aleja bzów" i "Szczęści pachnie bzem" Aleksandra Tyl - Kolejna autorka polecana przez Sabinę i inne Blogerki. W końcu uległam i już niedługo się za nie zabiorę.
12. i 13. "Uwięzieni w raju" Jennifer Barrie i "Wyprawa wzdłuż Amazonki" Ed Stafford - Nie ma to jak prawdziwe historie. 

Czy znaleźliście w tym stosiku coś dla siebie? A może czytaliście je już i chcielibyście podzielić się ze mną swoimi przemyśleniami?

4. Konkurs na najciekawszą recenzję

Odkąd tylko założyłam bloga, publikuje swoje teksty na stronie Księgarni Internetowej Selkar.W dniu dzisiejszym dostałam od nich maila o następującej treści:

"Szanowna Pani Aleksandro

Z radością chciałbym poinformować o tym, że Pani recenzja książki "Kamieniarz
" Camilli Läckberg, została uznana przez redakcję księgarni selkar za recenzję miesiąca - czerwiec. 

W związku z tym, przesyłam Pani jednorazowy kod rabatowy wysokości 100 zł do wykorzystania w księgarni selkar.pl. Czas ważności kuponu to okres od 17 lipca 2012 roku do 31 sierpnia 2012 roku.

kod kuponu rabatowego: 
XXXXX   - przy składaniu zamówienia prosimy wpisać kod w odpowiednią rubrykę

Jeszcze raz gratuluję i w razie pytań udzielę odpowiedzi. 

Pozdrawiam
Adam Wiatkowski
koordynator e-marketingu"

Nie wyobrażacie sobie nawet mojej radości! Liczę na Wasze propozycje książek, które mogłabym zamówić w ramach zdobytego bonu. Osobiście nie mogę się zdecydować na nic konkretnego. Może dzięki Wam przeczytam książkę, która mile mnie zaskoczy?

48 komentarzy:

  1. Bardzo fajny stosik. Zacne pozycje w szczególności: trylogia o wilkołakach z Mercy Falls i Sparks.;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać chwili, gdy zacznę czyta trylogię o wilkołakach. Trochę się jej obawiam, ale traktuję ją jako odprężającą lekturę...

      Usuń
    2. Nie jest to wymagająca lektura, ale miło się spędza przy niej czas.:D

      Usuń
  2. Gratuluję! Ojj, gdybym wygrała taki bon, byłabym jedną z najszczęśliwszych osób. ;D
    Z Twojego stosu nic nie czytałam, ale przygarnęłabym WSZYSTKIE pozycje do siebie. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo szczęśliwa z powodu wygranej... Niby na liście życzeń mam kilkadziesiąt tytułów, jednak trudno jest mi zdecydować się na coś konkretnego.

      Usuń
    2. Gdyby można było kupić kilka książek za tą cenę...
      Może zacznij od początku swojej listy? :D Albo zrób wyliczankę. ;)

      Usuń
  3. czytałam o Waszym spotkaniu na blogu Irenki :) pozazdrościć kontaktu, jaki się pomiędzy Wami wywiązał :)

    ze stosu z chęcią przeczytałabym serię pani Maggie Stiefvater
    poza tym planuję również przeczytać "Przed sezonem" Ketchuma, zwłaszcza po przeczytaniu "Potomstwa" - chcę poznać początki historii :)

    gratulacje wygranej na Selkarze!
    nie podpowiem niestety lektur, bo nie mam na dobrą sprawę dokładnego pojęcia, co tam masz w swych zbiorach już w domku :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Irenka strasznie mnie terroryzuje i wszystko w tym destrukcyjnym kierunku zmierza. Wariatka jest z niej i tyle!

      "Poza sezonem" właśnie kończę czytać. Ostatnimi czasy stwierdziłam, że fenomenem horrorów są film, a nie książki... Słowo pisane nie ukazuje ich aż tak strasznie... Nie mniej jednak fajna lektura.

      Moje domowe zbiory są ładnie wypisane na LC:

      http://lubimyczytac.pl/profil/2813/lena173/

      Usuń
  4. Gratulacje :)
    I oczywiście przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No stosik jest świetny i kilka książek sama bym przygarnęła. ;) Gratuluję też najciekawszej recenzji, bo na to wyróżnienie z pewnością zasłużyłaś. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyróżnienia cieszę się bardzo. Tym bardziej, że na Selkarze swoje teksty publikuje wiele wybitnie piszących osób.

      Usuń
  6. Gratuluję recenzji i kuponu rabatowego, rzecz bezcenna dla książkofila:) Co do stosików (samo użycie tego słowa mnie dławi), to "Dworek pod Lipami" jest fantastyczny, właśnie czytam teraz "Zamówienie z Francji" i już wiem, że pochłonę ją dzisiaj w całości:)Natomiast Perssona mam całą trylogię, ale jeszcze jej nie czytałam, brakuje mi natomiast tej najnowszej "Umierający detektyw". Też kocham Czarną Serię i mam wszystkie książki, z wyjątkiem właśnie tego Perssona. Teraz staram się na bieżąco je kupować:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dworek pod Lipami" podczytuje od kilku dni... Ciągłe wyjazdy uniemożliwiły mi porządne czytanie, a jakby nie patrzeć książka zajmuje sporo miejsca. No mi z Czarnej Serii pozostało jeszcze kilka książek do zakupienia i również wyjdę na prostą. Strasznie jestem ich ciekawa.

      Usuń
  7. Gratulacje kodu przede wszystkim! :) Recenzja faktycznie była świetna.
    Stosik obszerny i bardzo ciekawy. Nie mogę się doczekać kolejnych recenzji...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze zapomniałam o "Ucieczce znad rozlewiska". Chętnie przygarnę. Teraz mam w planach "Upalne lato Marianny" i już lubię tę książkę:) więc myślę, że i "Ucieczka..." mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "Upalne lato Marianny" dopiero poluję... Jestem cierpliwa, więc w końcu to nastąpi.

      Usuń
  9. Z Twojego stosiku chętnie przeczytałabym Sparksa też go uwielbiam i chce przeczytać wszystkie jego dzieła choć sporo już za mną 6 jeszcze zostało a wśród nich właśnie ta. Co do bonu to serdecznie gratuluje ale raczej nie podpowiem. Po pierwsze nie wiem jaką tematykę lubisz i jakie pozycje mają w ofercie. Zapraszam na nowy wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam dość mało czasu na książki Sparksa. Staram się podczytywać go sukcesywnie, jednak zdaje sobie sprawę w tego, że pisze dość schematycznie i nie chcę w niego popaść. Wolę mieszać różne utwory.

      Usuń
    2. jasne tak jest lepiej. Ja też mam teraz od niego dość długą przerwę.

      Usuń
    3. Zbiory na LC naprawdę fajne.

      Usuń
  10. Dużo ładnych książek widzę :) No i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaiste, stosik zacny. U mnie na półeczce stoi pierwsza część Gone, ale musi odczekać swoje w kolejce... chociaż, skoro polecasz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana cudny stosik a info od Selkara... superanckie Mega zazdroszczę :) I życzę owocnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy stos; powieści Stiefvater bardzo obszerne trzeba przyznać ;). Trochę intryguje mnie ta seria, więc kto wie, może kiedyś się na nią skuszę. Gratuluję kolejnej zdobyczy Sparksa, no i wspaniałej wygranej w Selkarze! Wyróżnienie miesiąca? Rewelacja po prostu! Kiedyś udało mi się wygrać podobną nagrodę w konkursie pewnego wydawnictwa, więc wiem, jaka to wielka radość :). Ciekawa jestem, jakie pozycje zakupisz, wykorzystując bon ;). Sparksa i Picoult skompletowałaś w całości?;) Od siebie mogłabym zaproponować kryminał "Krzyk pod wodą", z którym niedawno się zapoznałam i całkiem mi się spodobał. Ale decyzja należy oczywiście do Ciebie. Spośród tyyyyyyylu książek wybrać jakieś 3-4? Okropność :P. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze gratuluję.Ja też od jakiegoś czasu zamieszczam tam swoje recenzje ale szansy na nagrodę z nimi nie mam.
    W stosiku widzę sporo książek, szczególnie polskich autorów , które chętnie widziałabym w biblioteczce.
    Polecam książki E.E.Schmitta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze. Nic nie piłam! :P Całkiem przypadkiem,powiadasz? No ciekawe :D W ogóle na Ciebie nie czekałam :D. Kochana no ja myślę, że to nie było nasze ostatnie spotkanie! :D Mimo przesiadywania w domu było ciekawie :D

    Stosiki zacne, zacne. Co nieco mam na oku do pożyczenia, ale o tym już wiesz więc co się będę powtarzać? Choć o Gone Ci ie mówiłam... :D Ale to z czasem...

    Co do serii o wilkołakach z Mercy Falls to możemy nawet zaraz :D

    Jeszcze raz gratuluję wygranej! Tytuły podam Ci na GG :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytała drugą część serii GONE - mogę polecić.
    A miałabym ochotę na Nicholasa Sparksa. :)
    Gratuluję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same dobre wiadomości! Przede wszystkim gratuluję wygranej i intrygującego tematycznie stosiku - "Płacz niemymi łzami" ogromnie mnie poruszył, chętnie przeczytałabym "Wyprawę wzdłuż Amazonki", bo bardzo lubię literaturę podróżniczą:) Widzę, że Twoja fascynacja Czarną Serią i Sparksem przynosi bardzo wymierne korzyści w postaci nowych nabytków:)
    Ja również się wybieram na Targi do Katowic, musimy się zgadać i spotkać tam choć na chwilę:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje gratulacje i udanych wyjazdów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego czytania i udanych wakacji :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Gratuluję wygranej! Mi by się taki bon teraz przydał, ale co zrobić, dużo mi jeszcze brakuje do pisania chociażby poprawnych recenzji ;) Stosiki świetne, przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stosy naprawdę imponujące ;) Co do planów wakacyjnych, życzę, żeby się ziściły i żebyś znalazła czas na te książki, bo z dzieciakami to różnie może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na Targi Książki do Katowic tez się wybieram... chyba. Zobaczymy czy będę miała za co się wybrać, ale postaram się zaoszczędzić. Stosik wspaniały. Ale dla mnie każdy stosik jest piękny :D. Czytałam "Drżenie" (i nie mogę się doczekać kiedy przeczytam dwa kolejne tomy) dla mnie rewelacja, ale dla mnie czymś wspaniałym są też "Igrzyska Śmierci" :D. Niektórzy twierdzą, ze nudne, ale moim zdaniem bardziej delikatne. Nie ma tu żadnych wielkich, przerażających walk z czarnymi charakterami ani nic z tych rzeczy. W każdym bądź razie polecam. Na mnie też czeka (już od bardzo dawna) drugi tom GONE. Pierwszy ogromnie mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, cieszę się, że Twoja recenzja została nagrodzona, taki bon to super sprawa, ale też "problem" bo nie wiadomo na co się zdecydować, wiem z doświadczenia ;-) Na spokojnie na pewno wybierzesz wspaniałe książki.
    Ze stosików nic nie znam; Ignaciak, Tyl oraz Szepielak kiedyś może spróbuję. Póki co trzymam się własnych półek, czyli czytam zgromadzone zapasy.
    Donoszę, iż "Zuzanna..." dotarła dziś cała i zdrowa ;-) Wielkie dzięki ;-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje wygranej!
    Cieszę się, że zdecydowałaś się na serię Maggie Stiefvater - bardzo sobie ją cenię ;) I także uwielbiam GONE - teraz poluję na najnowszą część w biblio :D
    Piękny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję bonu!
    Ja zazdroszczę 2 i 3 części serii o wilkołakach. :-) Sama przeczytałam "Drżenie". Powiem tak, nic specjalnego, książka dla młodzieży, ale bardzo delikatna i słodka. Więc ogólnie wrażenia pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również gratuluję bonu i świetnego stosu! Wiele ciekawych lektur przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Książek Aleksandry Tyl i Maggie Stiefvater niezmiernie zazdroszczę, no i Sparksa również :D

    Czytałam już na blogu Bujaczka o waszym spotkaniu i widzę że było naprawdę świetnie! :D

    Poza tym gratuluję wygranej, na którą w pełni zasłużyłaś, bo piszesz świetne recenzje. :)) I również miałabym problem z wybraniem książek, bo mam 60 które bardzo chcę mieć :o :D Książkoholicy górą! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluje bonu :) i zazdroszczę książki Sparksa na stosie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chciałabym mieć w swojej biblioteczce Dworek pod Lipami :)
    Świetne stosy, no i gratuluję wygranej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wyróżnienia :D
    A i mnie ciekawi seria Maggie Stiefvatet, więc czekam na Twoje recenzje, żeby się w końcu do niej przekonać (lub nie :P).

    OdpowiedzUsuń
  31. O książkach Meggie Stiefvatet słyszałam wiele dobrego, jestem ciekawa jakie będą Twoje wrażenia. Gratuluję wygranej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje!!!!! Polecam do zakupu Kerstin Gier "Z deszczu pod rynnę", Diane Setterfield "Trzynasta opowieść" i "Gra o tron" George R. R. Martin :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję wygranej :)

    Fajny stosik :) ale przerażająca ilość stron :) (oczywiście dla mnie :) )

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny stosik i gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy