piątek, 6 lipca 2012

Wakacyjna wyprzedaż

Zmuszona jestem uszczuplić swoje zbiory. 
Niestety wyjazd na wakacje trochę kosztuje, a już od bardzo dawna chciałam odwiedzić blogowego Bujaczka.
Dlatego właśnie zachęcam Was do robienia zakupów na moim aukcjach. 
Starałam się aby ceny były jak najbardziej atrakcyjne. 
Przy kupnie kilku książek, ustalimy jedną wspólną cenę przesyłki i pomyślimy o dodatkowym upuście.

Linki do poszczególnych aukcji macie TUTAJ:
Pragnę zwrócić szczególną uwagę na promocyjną cenę książek Browna (5 tomów - 35zl +wysyłka), a także Scotta Marianiego (3 tomy - 30zł + wysyłka)
Książki zakreślone na zielono, nie zostały wystawione na allegro. Ich cena to 10zł (+przesyłka)
Książki zakreślone na czerwono są już niedostępne.
O dostępność książek można spytać się w komentarzu.
Jeśli zakupicie książki w ciągu weekendu, to zostaną ona wysłane w poniedziałek.
Więcej informacji na ten temat na mailu.
aa.swierczek@gmail.com

14 komentarzy:

  1. Raczej nie widzę tutaj nic dla siebie ale takie wyprzedaże bądź wymiany to bardzo ciekawe akcje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny jak najbardziej atrakcyjne, ale sama cierpię na niedobór gotówki, więc niestety zakupów nie zrobię, choćbym bardzo chciała ;) Jedyne, co mogę zrobić, to sama zorganizować wakacyjną wyprzedaż ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jeszcze trzy upatrzone, ale muszę to przedyskutować z moim obrączkowym sponsorem ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie Brown ale będę wiedziała dopiero w przyszłym tygodniu jak stoję z kasą... szkoda bo pewnie zdążysz sprzedać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że do tego czasu Brown nadal będzie dostępny.
      Juz od kilku tygodniu tak wisi na allegro i nikt go nie chce.

      Usuń
  5. Niestety żadna z tych książek nie jest w kręgu mojego zainteresowań książkowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! :) Mnóstwo świetnych książek. Wielkie dzięki za informację. Zaraz będę przeszukiwał portfel w poszukiwaniu jakichś pieniędzy na kilka nowych lektur.
    Przy okazji zapraszam na konkurs do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę kilka ciekawych tytułów ale jestem totalnie spłukana niestety. A szkoda.
    Zazdroszczę spotkania z Bujaczkiem!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Lena kusisz, kusisz ;P Ale ja już jestem po zakupach książkowych i póki co odkładam złotówki na obóz, na który wybieram się za dwa tygodnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja kolekcja książek wygląda bardzo zachęcająco, ale czy znalazłoby się wśród nich coś, co zaciekawiłoby fanatyka fantasty :D? Pozdrawiam / www.kulturowoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią kupiłabym pare tytułów, ale moje fundusze na książki w ostatnim czasie całkowicie się wyczerpały ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie dziękuję, jak zobaczyłam ostatnio moje wydatki to zaczęłam oszczędzać :P Niedługo sama będę wyprzedawać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam zaoszczędzić a tu na każdym kroku widzę coś co bym chciała kupić... Niestety limit na książki już się wyczerpał po ostatnich poczynionych przeze mnie zakupach - kieszeń zionie pustką. Książki jednak potrafią wyczyścić portfel. ;p
    Pozdrawiam serdecznie. ;)
    lowcy-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy