piątek, 21 grudnia 2012

Stosik 23/2012 (Bujaczkomania part 2)

Gdy zobaczyłam świąteczną paczkę wymiankową od Irenki - miałam ochotę ją udusić! Nie muszę chyba nikomu mówić, że jak zwykle dała z siebie wszystko i sprezentowała mi naprawdę smakowite kąski. Zacznijmy jednak od samego początku tej niezwykłej opowieści:


Takie cudo pokazało mi się na oczy około godziny 15.00 i już wtedy wiedziałam, że mieszała w to swoje paluszki niejaka Irena B. Nie czekając jednak na przyjazd brygady antyterrorystycznej, zabrałam się za rozbrajanie tajemniczej przesyłki...


...chwilę później została ona rozebrana do "naga" i okazało się, że...


...serce stanęło mi na króciutką chwilę, gdy zauważyłam dziwnie znajomą postać na jednej z książek...


O to jedenaście cudownych powieści, o których marzyłam już od jakiegoś czasu i gdyby nie Irenka, to pewnie jeszcze przez długi czas nie posiadałabym ich na swojej półce.


Nie dalej jak wczoraj ubolewałam nad tym, że muszę oddać Irence pożyczony od niej egzemplarz "Historii Lukasa". Bardzo polubiłam bowiem tego mężczyznę i nie chciałam się z nim rozstawać. Tymczasem w przesyłce otrzymanej od Paskudy znalazłam książkę, którą z okazji urodzin zakupiła mi Kochana I.


Samo otrzymanie tej książki było dla mnie sporym przeżyciem, więc gdy w końcu odkryłam dedykację znajdującą się w jej wnętrzu, wzruszyłam się. Nie sądziłam, że Irenka wmiesza w to wszystko Agnieszkę! Dziewczyny dziękuję Wam bardzo!!!

32 komentarze:

  1. Nesser to jeden z moich ulubionych autorów i chyba jeden z najlepszych skandynawskich pisarzy... Zazdroszczę stosu, jest na prawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam i aż mordka mi się śmieje, jakbym to ja taką paczkę dostała :-) Już dawno mówiłam że ta Twoja Irenka to prawdziwy skarb, a że Lukasa z takim wpisem Ci zorganizowała - to już mistrzostwo świata :-) Strasznie zazdroszczę, szczególnie tego Lukasa. Bo po lekturze Zakrętów, intryguje mnie o wiele bardziej niż drugi tom ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jaki WREDNY skarb :) Oczywiście żartuje, a pomyśleć, że jeszcze ponad rok temu Irenka tak bardzo się mnie bała :)) Gdy zobaczyłam Lukasa, to o mało nie padłam!

      Usuń
    2. I zaś mi wypominasz co Ci powiedziałam w chwili słabości! :P

      Usuń
  3. Ale boski prezent ;) Wszystkiego naj !

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Zacny stos, no no no :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale prezent, aż (przyznam sie bez bicia) zżera mnie zazdrość mola książkowego.
    I ten dreszczyk emocji, gdy otwierałaś paczkę, bezcenny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę cudny prezent. Gdzie ty trzymasz te wszystkie książki?, stosików a stosików u Ciebie na blogu . Gratuluję aż tylu zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję takiego wspaniałego prezentu:) Książki na pewno będą świetne:) A mnie "Dotyk Julii" udało się wczoraj zdobyć w bibliotece z czego również bardzo się cieszę;)
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zżera mnie zazdrość!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezent. Ja dzisiaj też dostałam książkę,ale jak zobaczyłam Twoją paczkę to od razu zaczynam Ci zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego urodzinowo grudniowego!

    Wiesz, tak sobie pomyślałam, że w tym wszystkim książki są najmniej ważne, ale działanie Bujaczka bezcenne.

    Serdeczności,
    patrycja

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh, szczęściara. Ja jak wygram jedną książkę rocznie to wszystko, nawet sobie nie marzę, żeby dostać taką wielką pakę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze masz z Irenką! :)
    Oj dobrze... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedno słowo, trzy litery: WOW!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna przesyłka. Jest czego pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za taki prezent można zabić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No z tą brygadą antyterrorystyczną to mnie rozbroiłaś do łez :D. Dobrze, że przy otwieraniu nic Ci się nie stało, bo kto by mnie dręczył codziennie ;)

    Robienie Tobie paczki to prawdziwa przyjemność. Tym razem i ja skorzystałam, bo jak wiesz przeczytałam jedną książkę ;)Mamy podobne gusta, tak więc z czystą radością szperałam za nimi gdzie się dało ;)

    Z Lukasem poszło szybciej niż myślałam. Wystarczyło napisać, a Agnieszka z miejsca dała się wplątać w mój misternie uknuty plan ;D

    Cieszę się, że Cie nie zawiodłam. Pierwotnie miało być ich więcej, ale wiesz jak jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. I ty uważasz, że brygada antyterrorystyczna nie była potrzebna? Niby nic się nie stało, ale mogłam skaleczyć się przy otwieraniu tej paczki, albo mogłaby ona spaść mi na stopę...Nie mówię już o tym, że mogłaby w niej być najprawdziwsza bomba. Z tobą różnie bywa, więc lepiej dmuchać na zimne. Po za tym jak Cię nie dręczę, tylko Ci towarzyszę, a to ogromna różnica.

    Wiedziałam, że nie robisz niczego bezinteresownie;p

    A nie miałybyście ochoty sprowadzić mi pewnego osobnika z USA? Swoją drogą Agnieszka mogłaby sfilmować ZL, a on grałby w tym filmie Lukasa... Się normalnie rozmarzyłam!

    I tak jest ich dużo.. Trzeba teraz ustalić kolejny termin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prooooooooszę Cie. Czy Ty trochę nie dramatyzujesz? Po za tym szkoda by mi było tylu cudownych książek! :D

      Ej, też kiedyś tak robiłaś więc może bez takich tu mi, hm? :P

      Kochana, jeśli bym mogła to już byś go miała pod drzwiami obwiązanego wstążką :D

      E tam... Tym razem miało przekroczyć liczbę 20tu sztuk :D

      A o terminie zaraz pogadamy :P

      Usuń
    2. Bo ja już mam plana, ale Ci go nie zdradzę!

      Usuń
    3. Raczej tego co wymyślisz!

      Usuń
  18. Tylko pozazdrościć :) Cudowny stosik i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej! Ja też bym chiała zrobić i dostać takie paczuszki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny prezent! Zazdroszczę okropnie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! :) Imponujący stos, robi duże wrażenie!

    Wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale stosisko! Jest na czym oko zawiesić :D Zazdroszczę "Dotyku Julii". A książka z życzeniami od samej autorki - cudeńko! :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh jakie cudeńka. I ile tego.... Zazdroszczę i życzę miłego czytania. Czekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny stosik u ciebie jak widzę i to bardzo interesujący. Co po niektórych pozycji szczerze zazdroszczę i będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy