sobota, 1 czerwca 2013

Pokaż mi swoją biblioteczkę

Zgodnie z zapowiedzią sprzed wielu tygodni, chciałabym Was serdecznie zaprosić do trzeciej edycji zabawy z serii "Pokaż mi swoją biblioteczkę". Zasady są po to aby je łamać i dlatego postanowiłam, że tym razem wytyczna będzie tylko jedna. Każdy kto ma ochotę na pochwalenie się swoimi zbiorami, bierze w swoje rączki aparat i rusza do dzieła! Ja na swoją szansę musiałam poczekać do chwili, w której miałam okazję do wyrzucenia wszystkich książek z regału rodziców, a to nie było takie proste. O to dowód:


Nie byłam w stanie robić zdjęć na bieżąco, więc pod koniec remontu, który na całe szczęście jest już za mną, ustawiałam poszczególne publikacje w nieco mniejsze stosiki i takim o to sposobem, chciałabym Wam przedstawić:



dzieła Cassandry Clare, Micheala Granta i Richelle Mead
(wyjątkowo brakuje II tomu DA)


twórczość J.K. Rowling, R.Riordana, a także fantastyczne powieści z Egmontu


stosiki poświęcone L. Marklund, H. Nesserowi i Leif GW Persson, no i oczywiście Riordan w tle


ciąg dalszych Czarnej Serii + Jack Ketchum

Przyszła pora na książki, które znajdują się w moim pokoju. Z góry przepraszam za stosunkowo słabą jakość dzieł, ale tak to już jest, gdy regały żyją ze sobą w bardzo zażyłych relacjach. Metrowa luka nie pozwala na zbyt dokładne oddalenie się od obiektu i tym samym uniemożliwia perfekcyjnie wycelowanie aparatu. Mam jedna nadzieję, że wszystko jest na tyle widoczne, że będzie w stanie zauważyć na zdjęciach to co najbardziej istotne.


półka poświęcona N. Sparksowi
w chwili obecnej poszukuje normalnej wersji "Szczęściarza" i "Noce w Rodanthe"


Agnieszka Lingas-Łoniewska, Katarzyna Michalak i
M. Witkiewicz 
uwielbiam pisane przez nie książki


"Pamiętnik nastolatki" i "Piękne istoty"


Agnieszka Lingas-Łoniewska (c.d.) i Egmont po raz drugi


O. Rudnicka, C. Ahern i cała reszta, która zapadła mi w pamięć


Katarzyna Michalak (cz.2), seria "Babie lato" i inne powieści, które warto jest znać


seria "Zbliżenia" i to co tygrysku lubią najbardziej


Jodi Picoult ;**


No i to by było na tyle! Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie na moich półkach coś dla siebie. Muszę przyznać, że przez ostatnie miesiące, strasznie dużo się tu pozmieniało, jednak zdaję sobie sprawę z tego, że nie mam warunków na trzymanie wszystkich książek, które posiadam w swoich czytelniczych planach. Jestem strasznie ciekawa powieści, które z miłą chęcią gościlibyście w Waszych biblioteczkach! Jestem ich strasznie ciekawa!

48 komentarzy:

  1. Czytałam GONE, Akademię Wampirów i Intruza. Zazdroszczę takiej biblioteczki, są tam same książki, które chciałabym przeczytać!

    Zapraszam do siebie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała biblioteczka! Książek Jodi Picoult, zdobyczy z Egmonta i Otwartego oraz trylogii Kerstin Gier zazdroszczę. A z resztą - wszystko bym Ci chętnie zabrała. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zbiory. Zazdroszczę. Dziwi mnie tylko ''Trafny wybór'' z dala od Potterów. Tak rozdzielać autorów?

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamusiu!
    Ja to bym chyba musiała wymienić z pół Twoje biblioteczki... Seria Zbliżenia, książki Czarnej Owcy, Ketchum, Sparks... Pamiętnik nastolatki... Ech... Już ja ym sprawiła, że miałabyś dużo wolnego miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ty masz tych książek?:P Sama bym chciała tyle mieć:)

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeejjj, aż mi się oczy wielkie zrobiły! Ale cuda! Moim marzeniem jest mieć w przyszłości tak wspaniałą i liczną biblioteczkę;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddaj Picoult! :)
    Ja na swojej półce mam tylko jedną książkę od niej. W oryginale, no ale... :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku rozumiem, że uwielbiasz książki, bo sama je kocham, ale chałupy nie mam z gumy :) Czy Ty je wszystkie kupujesz, są Twoje na własność? To chyba wydałaś majątek! Większość tych książek jest w bibliotece... za darmo..., a nowości są także w bibliotekach, a jeżeli masz kindle, lub innego czytnika do ebook'ów, to można za darmo ściągać książki z chomika. Czytnik ma prawie ten sam klimat co prawdziwa książka, papierowy, matowy efekt (nie mylić z lśniącymi ekranami tabletów, czy laptopów. Ja czytam jednak głównie papierowe książki i oddaję do biblioteki, a jak trafię na perełkę, która warta jest przeczytania jej jeszcze z kilka razy, to wtedy muszę ją mieć i kupić na własność. Tak czy siak też kocham książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie większość książek wymieniam i zostawiam jedynie te, które coś tam dla mnie znaczą. Trochę ich jest, dlatego nie mam wyjścia. Bibliotek nie lubię - przeraża mnie stosunek ludzi do książek i to, że większość osób wychodzi z założenia, że nie muszą o nie dbać. Czytnika nie posiadam, jedynie tablet na których co jakiś czas coś przeczytam.

      Usuń
    2. Szkoda, że bibliotek nie lubisz - dla mnie to święte miejsca, od małego się w nich wychowywałam, moje działają prężnie i jest dużo nowości. Niestety masz rację dużo osób nie dba o książki, ale ja wolę czytać troszeczkę użytą niż całkowicie nową, jakbym dawała jej nowe życie :) a ona już ma za sobą jakąś historię. Smutne jest to, że czasami ubytkuje się pozycję, której nikt ani razu nie pożyczył od kilku lat jej stania na półce - i to całkiem dobre pozycje. Czasami tak bywa...

      Usuń
  9. Jejku ile książek. Sparksa zazdroszczę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to są tu wszystkie książki Sparksa.

      Usuń
  10. Jeju, zazdroszczę Picoult *.* I Gone, Katarzyny Michalak i w ogóle wszystkich tych książek ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w szoku. Myślałam, że mam dużo książek, ale Ty masz ich jeszcze więcej :D Zazdroszczę serii GONE, Akademii Wampirów, Darów Anioła; sama jestem dopiero na etapie zbierania poszczególnych tomów. Cudowna biblioteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cie kręcę, ile książek! ;o
    Wspaniały zbiór!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeej, jest czego zazdrościć! Naprawdę cudne zbiory, ja póki co mogę o takich pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, spora, nie, ogromna kolekcja :D też chce taką,
    może kiedyś również sfotografuję swoje półki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, zazdroszczę wszystkiego! zwłaszcza ostatniej półeczki z Jodi *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna biblioteczka, a jakie rarytasy...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jestem pod wrażeniem. Wszystkie książki ze zdjęć 6 , 7 ,11 i 13 chciałabym mieć. Trochę zazdroszczę ;). No i czekam na recenzje bo chyba nie wszystkie z tych książek przeczytałaś prawda ?.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zatkało mnie . Chyba zanim coś powiem muszę zebrać szczenne z podłogi:) Najbardziej w moich klimatach jest półka - kryminalna. Podziw , za selekcjonowany układ. Ja cześć biblioteczki swojej pokazałam wczoraj i ja już tak zdyscyplinowana nie jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i cały Harry Potter też byłby u mnie mile widziany.

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę wszystkich "Michalaczków", "Szkoły żon", Sparksa, "Zakrętów losu", Przekrętów Natalii oraz całej literatury skandynawskiej! oj, kobieto takie książki mi tu pokazujesz.... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokaźna ta Twoja biblioteczka:) Sporo z tych tytułów mam w swoich zbiorach np. książki Pani Kasi Michalak, której twórczość uwielbiam, Sparksa i parę innych. Gratuluję takich wspaniałych zbiorów i życzę dużo czasu na czytanie, oraz miejsca na nowe nabytki:)
    -pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna biblioteczka. Ja mam plan skompletowania wszystkich książek Marklund i ogólnie Czarnej serii :D jakoś szczególnie mi te książki przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow... jaka piękna biblioteczka. Zazdroszczę Ci! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogę tylko krzyknąć wow, wiele z nich sama bym chciała mieć na swoich półkach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo, Jodi Picoult. I oooooooooooooo Nicholas Sparks <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz pokaźną i cudownie wyposażoną biblioteczkę, czego mogę tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaaaaaaaaaaa jaki cudny widok!!!
    Prawie wszystkie książki bym przygarnęła! Może poza tymi z dwóch pierwszych zdjęć zbliżeniowych.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kilku serii Ci zazdroszczę przeogromnie :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe zdjęcia, te góry Czarnej Serii, też takie posiadam więc wiem jak radują oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niemalże wszystkie książki chętnie bym przyjęła na swoją półkę, masz rewelacyjne zbiory, muszą się pięknie prezentować wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna biblioteczka! :o Sama o takiej mogę co najwyżej pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnia półka ! <3
    Wgl mega biblioteczka! Achh zazdrosc!:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile cudowności :D Wspaniałe zbiory :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Niezwykle imponujący widok. Zazdroszczę Ci prawie wszystkich książek, bo niewielką część z nich miałam okazję czytać, ale mam nadzieję, że wszystko przede mną :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze, pozostaję pod wrażeniem ilości książek. Moja biblioteczka liczy sobie trochę ponad 100 pozycji. Najbardziej chyba zazdroszczę Ci Jodi Picoult, chociaż Sparks również kusi.

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę że masz prawdziwy raj książkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniała kolekcja, powinnam posprzątać swoją jak patze jaki masz porządek.
    Zazdroszcze Sparksa, ja cztałam tylko kilka.
    Zapraszam do siebie, jeśli będziesz miała wolną chwilę, jestem nowa wśród internetowych moli i jeszcze nie kumam co i jak ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Za długo by pisać, które książki bym ci podkradła. Przyjmijmy więc, że zapewne jakieś 3/4 biblioteczki ;P

    OdpowiedzUsuń
  39. Tyle książek, że oczy mi skaczą od jednego tytułu do drugiego i wciąż napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jej, ale ci zazdroszczę! No po prostu święte miejsce. Ja wlasnie skończyłam czytać 3 książkę Zafona. Więzień Nieba. Nie wiem, czy czytałas, ale naprawdę warto! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna kolekcja.
    Ja mam mnóstwo książek, ale nic z takich nowości jakie są u Ciebie.
    Większość mojej biblioteki ma jednakże ponad 30 lat.)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy