środa, 24 listopada 2010

Konkurs z Albatrosem


Z tego co zauważyłam, to książki Harlana Cobena cieszą się wielką popularnością wśród miłośników literatury. Sama niestety nie miałam okazji, by zagłębić się jakimkolwiek dziele tego autora, jednak uroczyście oświadczam, iż postanawiam to wreszcie zmienić. W ogóle to mam wrażenie, że obecny rok - 2010 - minął strasznie szybko i jeszcze nie dawno świętowałam z rodzicami poprzednie święta Bożego Narodzenia, a tu już kolejne na karku! Oczywiście zanim nadejdzie ich czas, to czekają nas jeszcze Mikołajki, które mają miejsce 6-tego grudnia.Z tej właśnie okazji postanowiliśmy wraz z Wydawnictwem Albatros zorganizować konkurs, w którym nagrodą będą trzy egzemplarze książki "Aż śmierć nas rozłączy". Lektura, jak widać na miniaturce składa się z 19-stu nowel napisanych przez takich autorów jak: Harlan Coben, Jeff Abbott, czy też Lee Child. Ogólnie zapowiada się całkiem ciekawie, więc tym bardziej zachęcam Was do swojej aktywności.

Tym razem Wasze zadanie będzie polegało na napisaniu nieco dłuższej wypowiedzi, która powinna zawierać minimum 6-8 zdań. Nie będę ustalać górnej granicy - liczę na Waszą inwencję twórczą. Tradycyjnie podaję myśl przewodnią, na której należy oprzeć swoje dzieło:

"Pewnego razu zauważyłem, że jestem śledzony przez dziwnie wyglądającą postać..."
Od razu mówię, że podane przeze mnie zdanie nie musi rozpoczynać Waszej wypowiedzi! Nie musi się ono także pojawić w sensie dosłownym - tak, jak ja to sformułowałam.

Na Wasze zgłoszenia oczekuję do dnia 5-to grudnia do godziny 23.59! Wyniki zostaną ogłoszone dnia 6-go grudnia około godziny 19. Zgodnie z założeniami dwa egzemplarze książki "Aż śmierć nas rozłączy" otrzymają autorzy najciekawszych prac. Trzecia książka zostanie wysłana do osoby wybranej drogą losową.

Żeby wszystko przebiegło szybko i sprawnie, to prosiłabym żebyście wyrażali chęć wzięcia udziału w konkursie poprzez zgłoszenie się pod tym postem. Prace natomiast wysyłajcie na mojego maila. Chciałabym po prostu wiedzieć ilu jest chętnych, a przesłanie Waszej twórczości na skrzynkę sprawi, że każdy będzie miał równe szanse. Mój mail: a_swierczek@vp.pl

Na koniec dodaję jeszcze zdjęcie spoczywających u mego boku książek konkursowych...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy