sobota, 20 listopada 2010

Losowanie!!!

No i doszliśmy do kolejnego punktu kulminacyjnego konkursu. Dzisiaj z samego rana postanowiłam obudzić ze snu - przebywającą tej nocy u mnie - koleżankę i zorganizować obiecane losowanie. Pierwotnie w maszynę losującą miał wcielić się mój brat, jednak ostatecznie to nie on czynił ten wielki zaszczyt. Może kolejnym razem ponownie na to zasłuży.

Tym razem w zabawie wzięło udział 32 osoby, które napisały naprawdę ciekawe prace. Niezmiernie się z tego cieszę i mam nadzieję, że kolejnym razem wynik ten zostanie pobity o kolejnych kilka. Dzisiejsze losowanie nastąpiło w następnych etapach:


Tradycyjnie spisałam wszystkie nicki osób uczestniczących w konkursie na białych, kwadratowych karteczkach, a następnie dokładnie zostały pozaginanie i umieszczone w pojemniku...


Następnie Majówka zanurzyła swoją czarodziejską dłoń w tejże maszynie losującej. Dokładnie i bez wszelkich oszustw wymieszała dokładnie wszystkie zgłoszenia i już po chwili było wiadomo, że zwycięzcą trzeciego losowania odbywającego się na Recenzjach Leny zostaje...

Deklarująca swoje uczestnictwo w zabawie jako druga Varia!!! Kochana serdecznie Ci gratuluję i czekam na Twoje dane adresowe, na które w poniedziałek powinnam wysłać "Zamówienie z Francji" Anny Szepielak. Obie z autorką mamy nadzieję, że - po przeczytaniu lektury - możemy liczyć na Twoją recenzję tej książki. Oczywiście poproszę kontakt na mojego maila: a_swierczek@vp.pl

Pozostałym jeszcze raz serdecznie dziękuje za wzięcie udziału w konkursie i mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą obecność tutaj podczas kolejnej potyczki, która odbędzie się już niebawem. Zachęcam do dodawania mojego bloga do obserwowanych bowiem nie znacie dnia ani godziny. Serdecznie zapraszam również do odwiedzania naszego profilu na Facebooku.

Pozdrawiam Lena ;)

9 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję :D zaraz z rana (ok południa;))taka dobra inforamcja. zaraz wysyłam maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Oraz pozdrowienia dla Majówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i ja. Mam nadzieję, że lektura mojej powieści przyniesie chwile relaksu w jesienne dni.
    Serdecznie pozdrawiam także jedną z moich najwierniejeszych i najbardziej aktywnych Zaścianeczek - panią Lenę.
    Anna Szepielak

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy