środa, 17 listopada 2010

Stosik 07/2010

Stosiki uwielbiam ponad wszystko, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami kolejnymi swoim zdobyczami, które zagościły w moim domu ostatnimi dniami. Na początek przedstawiam Wam lektury wydane przez Wydawnictwo Novae res. Ostatnimi czasy czytam wiele ich książek i z dnia na dzień jestem coraz bardziej zafascynowana oferowanymi przez nich pozycjami.



1. Małgorzata Kalinowska "Efekt kobiety"
2. Ewa Kopsik "Uciec przed cieniem"
3. Karolina Janowska "Opowieści celtyckie"
4. Zenon Chmielewski "Taksiarska ballada"







Idąc dalszym tropem i szukając kolejnych ciekawych pozycji udałam się w stronę Wydawnictwa Muza, które w pierwszej kolejności oczarowało mnie książką Carlosa Ruiza Zafona pt.: "Marina". Zachęcona przeczytanymi na wielu blogach recenzjami postanowiłam również zapoznać się z tworczością H. Murakamiego i oto efekt:




5. Carlos Ruiz Zafon "Ksiaże mgły" - czytam
6. Haruki Murakami "1Q84"










Na koniec chwalę się kolejną ksiązką, którą zdobi cudny autograf.
7. Magdalena Maria Kałużyńska "Ymar"
Pozycja została wydana przez FOX Publishing
Przypominam o trwającym do piątku konkursie, a także zapraszam do naszego profilu na Facebooku :)

18 komentarzy:

  1. Super notka ~!!!
    ważna wiadomość w końcu postanowiłam przenieść się na blog spot oto nowy link http://kochane-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też zafona sobie sprawiłam ale pewnie będziesz szybsza z recenzją:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na stosiki to serce mi rośnie ;) A już szczególnie jak są moje xD Ale że zbliża się Boże Narodzenie i moje urodziny, to stosiki się nareszcie powiększą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Najsampierw;) serdecznie dziękuję za książkę, dotarła do mnie wczoraj, już została sfotografowana i umieszczona w stosiku, niebawem zapraszam do mojego skrawka sieci na recenzje:)
    Stosiki interesujące. Oczywiście podkradłabym Murakamiego. Mam nadzieję, że przekonasz mnie do Zafona, bo poległam w starciu z "Cieniem wiatru", ale może źle zaczełam.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy polski stosik strasznie mnie zaintrygował...mam wrażenie, że to książki wyszukane, gdzieś w zaciemnionej części biblioteki..ach ale mam smaka;)

    http://lotta-kronika-pachnacych-kartek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się okładki z pierwszego stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę ci ukraść prawie wszystko? ^^. Chcę Zafona, Murakamiego i to wszystko z Muzy, o.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej chciałabym nowego Zafona. Czytałam już świetne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię zafóna więc na jego pozycję na pewno się nie skuszę, a reszta? poczekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością sięgnę po Zafona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehhh... Zabrałabym Ci tą o legendach celtyckich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z chęcią sięgnę po Zafóna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy stosik jest godny uwagi. Czytałam Efekt kobiety Małgorzaty Kalinowskiej i Taksiarską balladę Zenona Chmielewskiego. Taksiarską balladę wzięłam do ręki ze względu na nazwisko - pomyślałam: Chmielewski, może syn sławnej Chmielewskiej...? I tytuł - "Taksiarska ballada", jak "chleb powszedni" - zaintrygował mnie. Polecam książkę na oderwanie się na chwilę od dnia codziennego. Ale jeśli chcecie naprawdę odpłynąć, to przeczytajcie Efekt kobiety. LOTTA napisała, że książki z 1-go stosiku, to książki gdzieś z zacienionej częsci biblioteki i tak właśnie jest z książką Kalinowskiej. Jestem pod jej ogromnym wrażeniem, zarówno historii jaką opowiedziała, jak i pięknego języka, no i erotyki - wspaniałej. Polecam. Zafona też czytałam, ale tak jak Dominika Anna nie lubię specjalnie tego autora, nie leży mi po prostu.
    LEA.

    OdpowiedzUsuń
  14. Novae Res ma faktycznie dobre książki. Czytałam narazei 4 pozycje tego wydawnictwa i była to bardzo dobra literatura, przyjemna, napisana z polotem i ciekawie. Ciekawa jestem tych książek ze stosiku.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zafona ogromnie Ci zazdroszczę, bo jestem zachwycona jego prozą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Księcia mgły" chciałabym najbardziej przeczytać z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skończyłam dzisiaj 'Uciec przed cieniem' i jestem pod wrażeniem - zobaczymy, jakie bedą Twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy