czwartek, 23 grudnia 2010

Lena bawi się w Mikołaja ;)


Z okazji świąt Bożego Narodzenia chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia zdrowia, szczęścia i pomyślności. Aby każdy kolejny dzień Waszego życia był jeszcze lepszy od poprzedniego, a ilość przeczytanych książek nie malała.

Wasza Lena





Miałam w planach dodać recenzję najnowszej książki Agnieszki Lingas-Łoniewskiej ale niestety nie mogę się za nią zabrać i ciągle stoję w miejscu. Jest tyle rzeczy, które chciałabym napisać, jednak chwilowo nie mogę ich ubrać w słowa. Jak mawiała moja nauczycielka od historii: "Co się upiecze, to nie uciecze". Tak będzie i tym razem. Tymczasem chciałabym Was serdecznie zaprosić do świąteczno-urodzinowego losowania. Prezentem w nim będzie zestaw:






Zgłoszenia przyjmuję aż do 30 grudnia (czwartku) do godziny 14!!! Wtedy też nastąpi losowanie i około godziny 14.45 podam jego wyniki do wiadomości publicznej. Życzę powodzenia i jeszcze raz życzę wszystkim Wesołych Świąt ;)

67 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt!! :) I pragnę wziąć udział w losowaniu Mikołaju :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę wszystkiego najlepszego! Wesołych Świąt! :)
    I zgłaszam się do losowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych świąt :D Zgłaszam się pani Mikołajowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt, kochaniutka!:**
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt!!!
    Zgłaszam się też :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Również się zgłaszam. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnych, wesołych świat!!! I zgłaszam chęć brania udziału w losowaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Również życzę Ci wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    2. Zgłaszam się ;)

    3. Co ja w nich widzę? Sama nie wiem ;) Chyba po prostu trafiają w jakiś mój czuły punkt, o którym nie miałam pojęcia, że istnieje. Czy to mam sens? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek powalił mnie na kolana ;) Mikołaj w glanach to niecodzienny widok, nawet jeśli jest to rysunek. A na dodatek obroża wysadzana ćwiekami. Moja siostra zakochałaby się w tym mikołaju i jego reniferze. Dlaczego? Podoba się jej styl gotycki i metalowy. Ba! Nawet nie podoba co zauroczyła się!... ;]

    I również życzę Ci zdrowia, szczęścia i... tego co sobie zapragniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się i ja ;)

    I Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. uh, zgłaszam się. Może tym razem się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszych świąt!

    Zgłaszam się":)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych i się zgłaszam :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt!

    I oczywiście staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może w końcu tym razem coś wygram ;p Zgłaszam się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i też życzę Ci WESOŁYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hu hu ha, wesołych świąt ;D
    ja się zgłaszam do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołego Karpia :)
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjmuję zaproszenie :) Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze - niech te Święta będą radosne i spokojne, a nadchodzący rok pełen uśmiechu :)

    Zgłaszam się, z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również życzę wesołych świąt, i zgłaszam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych świat ;)

    Jak zaprosisz to i wpadnę ;) A moje gg to 305447. Zawsze niewidoczna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Krok po kroku, krok po kroczku najpiękniejsze w całym roczku idą Święta!
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wesołych Świąt, a obrazek świetny

    OdpowiedzUsuń
  26. Sam tytuł kojkarzy mi się z niczym innym jak doskonałą książką Dennisa Lehane'a, nakręconą wydaną teraz ponownie pod tytułem "Wyspa tajemnic", więc z nadzieją na coś równie dobrego zgłaszam się do losowania :)
    Wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych świąt!
    Zgałaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)

    I ja życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych !!

    I zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wesołych Świąt!
    Zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wesołych Świąt, Leno ;) Mam nadzieję, że znajdziesz mnóstwo książek pod choinką!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wesołych i pogodnych Świąt!!
    Ja także zgłaszam się do losowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się i życzę wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałych, magicznych, śniegowych, cudownych! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wesołych Świąt! :*

    i oczywiście się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownych, rodzinnych i magicznych świąt!

    I ja się nie zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Radosnych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wesołych Świąt ;)

    I zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  39. Choć już po wigilii, więc smacznego karpia życzyć nie będę, poza tym, skoro za karpiem nie przepadasz to tym bardziej ;D życzę wesołych Świąt, wielu książek do czytania, mnóstwa powodów do uśmiechu w Nowym Roku, oraz grzecznego psiaka!

    OdpowiedzUsuń
  40. życzę wesołych świąt i zgłaszam się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. No to i ja się zgłaszam, chociaż już pewnie z okazji moich urodzin Mikołaj mnie nie wylosuje;D WESOŁYCH!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się!

    wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mmmm, "Wyspa skazańców"... Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się, może akurat szczęście mi dopiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystkiego dobrego :)
    i też się zgłaszam.

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzenia już Ci składałam ;*.
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie zgłaszałam się jeszcze? Dziwne, trzeba to nadrobić. ;) Zgłaszam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  48. No i bym przegapiła. Święta wytrąciły mnie z blogowego świata i teraz w pocie czoła nadrabiam. Składam spóźnione ale serdeczne świąteczne życzenia, i rzecz jasna piszę się na konkurs bo okładka książki omal nie zwaliła mnie z krzesła, widzę w niej duuuużą obietnicę ciekawej lektury:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. W ostatniej chwili, ale się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zamykam zgłaszanie się! Wyniki niebawem!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy