sobota, 25 grudnia 2010

Stosik 11/2010

Korzystając z chwilowej przerwy postanowiłam pochwalić się świątecznymi zdobyczami. Tworzą one moje ostatnie stosiki w tym roku i już za kilka minut mam zamiar się nimi rozkoszować.

Zaczynając od góry:

1. Edward Wójciak - "Krótka historia spodni w Tomaszowie Mazowieckim i inne opowiadania"
2. Piotr Mittelstaedt - "Snajper"

3. Zofia Borowska-Wyrwa - "Skaza"
4. Agnieszka Lingas-Łoniewska - "Zakręty losu"

5. Ewa Lenarczyk - "Nasza klasa i co dalej
"



Zaczynając od góry:

1. Rachel Caine - "Wyklęta"
2. Małgorzata Gutowska-Adamczyk - "Cukiernia pod Amorem - Cieślakowie"
3. Małgorzata Gutowska-Adamczyk - "Cukiernia pod Amorem - Zajezierscy"
4. Jerzy Kosiński - "Randka w ciemno"
5. Marek Dryjer - "Droga ślepców"
6. Cesar Millan - "Zaklinacz psów"
7. Michelle Belanger - "Wampiry same o sobie"


I to by było na tyle w tym roku. Tymczasem wracam do świątecznego stołu. Z tego miejsca chciałabym jeszcze raz bardzo serdecznie podziękować Podsłuchowi. W Twoim rodzinnym domu dzisiaj szczęście mi sprzyjało i udało mi się wygrać dwie książki pana Cejrowskiego. W sprawie jednego egzemplarza będę próbować przeprowadzać negocjacje i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Wesołych Świąt Kochani ;*

Przypominam wszystkim o konkursie, do którego możecie zgłaszać się piętro niżej!

32 komentarze:

  1. Super stosik. Mam pytanie: Ty to wszystko kupiłaś, dostałaś czy wygrałaś? Wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy Stosik dostałam od niezastąpionego wydawnictwa Novae Res i już np "Zakręty losu" mam przeczytane tak samo, jak opowiadania. Z drugiego stosiku część dostalam, a część kupiłam. Nie licząc książki pana Dryjera, która otrzymałam od www.nakanapie.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej, widzę że Ty też miałaś owocne święta ;)

    Chyba tylko ja zostanę nieuświadomiona w kwestii "Cukierni pod amorem" !

    OdpowiedzUsuń
  4. >> Nyx: ja również nie miałam jeszcze okazji jej czytać więc nie jesteś osamotniona w nieświadomości ;)

    a odnośnie stosów to ciekawi mnie 'wampiry same o sobie'. o ile jej nie przesłodzili to może być ciekawym zbiorem postaci tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne !!!!

    Zdrowych spokojnych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chętnie bym się skusiła na drugą cukiernię

    OdpowiedzUsuń
  7. ajjjj marzą mi się Cukiernie :) Chyba sobie je sprawie w prezencie noworocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę książek ;)
    Z chęcią połowę bym ci podkradła ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe nabytki.
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to pięknie wygląda ;D Życzę Ci wesołych Świąt, które dobiegają już końca...

    OdpowiedzUsuń
  11. 'snajper' może być ciekawy.. i w ogóle wszystkie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu widzę coś po raz pierwszy..Bardzo intrygujący stosik, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. hoho :) pięknie i owocnie widzę w te święta ;) kurczę, tylko ja nie mam czym się za bardzo pochwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem Twojego zdania na temat "Cukierni...". Tyle osób ją czyta i chwali, a ja nie czytam i jeszcze trochę się przed nią wzbraniam. Pewnie do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem jak Tobie to przypasuje, ale mi bardzo podobała się Wyklęta

    OdpowiedzUsuń
  16. O piękne stosiki :). Teraz tylko czekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Duży ten twój stosik ! Życzę miłego czytania ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosy jak zwykle obfite i zachwycające.
    Zorientujesz się, jeśli podkradnę Ci Cukiernię? xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne stosiki Wesołych Świąt!!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne stosy ;P
    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też tak chce ;)

    Mam nadzieje, że z czasem uda mi się nawiązać współprace z jakimiś wydawnictwem...

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne stosy.. Podziwiam i przestać nie mogę :D Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pfff, jaki stosik?! Jakie stosiki?! Jakby je złączyć w jedną kupę wyszedłby STOS! Już, proszę nie obrażać tego wspaniałego zjawiska :D A tak na poważnie to boski stos ;) Czekam na recenzje...

    OdpowiedzUsuń
  24. Stosiki piękne ;) "Cukiernię" przeczytam prawdopodobnie jeszcze w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  25. U la la piękne stosiki. Czekam niecierpliwie na recenzje. Pewnie znowu mnie zachęcisz do zapoznania się z książką, po którą sama z siebie nigdy bym nie sięgnęła ;) Może po za "Cukiernią ..." - tą mam w planach jak tylko moja mam skończy ją czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. kilka bym zabrała ;) Ładne stosiki miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak jak większość podziwiam i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na recenzję, a najbardziej "Randka w ciemno" "Droga ślepców"i ,,Wyklętą''.
    O ,,Drodze śleców'' słyszałam, że to bardzo dobra książka i chętnie bym ją przeczytała, ale najpierw wolę usłyszeć co ty o niej sądzisz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na recenzję ,,Drogi ślepców'' i ,,Wyklędet'', gdyż słyszałam, że to bardzo dobre książki, ale chcętnie najpierw bym poczytała opinie innych.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy