wtorek, 28 grudnia 2010

Lena bawi się w Mikołaja - przypomnienie!!!

Dobry wieczór!
Uroczyście oświadczam, iż w dniu jutrzejszym będzie miało miejsce podniosłe wydarzenie. Spośród wszystkich chętnych, którzy zgłosili się pod świątecznym postem rozlosowany zostanie drobny upominek, którego sponsorem jest moja - i tylko moja - osoba! Jeśli są na tej sali osoby, które do tej pory jeszcze nie zapisały się na moją magiczną listę, to proszone są o spięcie pośladków i szybkie nadrobienie zaległości. Macie czas do jutra - do godziny 14.00!







Tymczasem przedstawiam Wam moją kochaną Mamę, która dzielnie pozowała do zdjęcia ze zrobionym przeze mnie tortem. Ryzykowała przy tym życiem, gdyż pewni PANOWIE uparcie czyhali na choćby kawałek tego cacka!!!


Swoją drogą, czy są tutaj osoby, które mają ochotę na kawałek ciasta? Jeśli tak, to serdecznie zapraszam do mojego rodzinnego Stargardu. Wymienimy swoje uwagi na temat książek, pośmiejemy się i spędzimy miło czas w doborowym towarzystwie.


Czekam na niemoralne propozycje!!!


Pozdrawiam Lena ;*


P.S. Nie wiem co mi dzisiaj odbija. Musicie mi to wybaczyć ;(


(Dopisek z 30.12 br. godzina 00.15)


P.S 2 Przed piętnastoma minutami postarzałam się o kolejny rok. Dwadzieścia lat minęło, jak jeden dzień!!!

28 komentarzy:

  1. Ciacho! Pychotka! Chcę:P A to ten Szczeciński Stargard? Ten niedaleko morza? Ten do którego mam 572 km w tym 218 km na autostradzie i do którego koszt podróży w jedną stronę wyniesie ok 200 zł?:)
    To ja sobie zjem lepiej czekoladkę w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz ty co!!! Ja tu się tak starałam, a ten mi mówi, że woli czekoladę w domu! Pablo jesteś normalnie niemożliwy! Jeszcze będziesz żałował... Zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że niezwykle zabawna z Ciebie osoba, a to bardzo dobrze! :) Gratuluję wspaniałego tortu, aż prosi się o spróbowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio na ćwiczeniach z "Wprowadzenia do pedagogiki" powiedziano mi, że jestem strasznie poważna i trudno mnie rozweselić ;)) Cieszę się, że obserwuje na blogu taką zbieżność ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto to ja chętnie, ale w domu mam trzy rodzaje, a sukienka na studniówkę jest na mnie akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woleć nie nie wolę, ale mnie dystans zniechęca:P Nie mogłaś gdzieś bliżej mieczkać?:D Gdzież Cię tam nad morze wyniosło:) Z dala od Twoich najwierniejszych kulinarnych fanów?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. To samo mogłabym powiedzieć o Tobie, że Cię na śląsk wywiało... A nad morzem przecież tak cudnie i kolorowo... Przed takim jednym kulinarnym fanem to ja dzisiaj pół dnia ciasto chowałam, bo stwierdził, że nie wytrzymał. Jak coś to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oddam życie za ciasto! To kiedy mogę wpaść :P

    OdpowiedzUsuń
  9. w takim razie sto sto lat, sto lat niech żyje nam :) Spełnienia marzeń Kochana wszystkich bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech... Żebym tylko mieszkała bliżej...


    Przy okazji zapraszam na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. apetycznie, ale ja mam jak na razie dosć słodkości:) Wszystkiego Najlepszego!!! i kolejnych dwudziestek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie najlepszego:) to Ty młoda jesteś:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. STO LAT!
    I zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. STO LAT!!!!
    A ciasto rzeczywiście piękne, ale po świętach to raczej nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i spełnienia marzeń.
    Kocham morze i zazdroszczę, że nad nim mieszkasz - pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego i sto lat... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :):*
    Dużo wspaniałych książek przede wszystkim, ale zdrowia, spełnienia marzeń i wielu powodów do radości również. :*


    ____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
    __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    _¶¶ WSZYSTKIEGO ¶____¶¶¶¶
    ¶¶¶¶¶¶ DOBREGO ¶¶¶____¶¶¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶ Z OKAZJI ¶__¶¶¶¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ TWOICH ¶¶ _¶¶¶¶¶
    _¶¶¶¶¶¶ URODZIN !!! ¶¶¶¶¶
    ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    _____¶¶ BUZI :* !!!¶¶¶¶¶
    _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    _________¶¶¶¶¶¶¶¶
    ___________¶¶¶¶
    ____________¶¶
    _____________¶
    ____________¶
    ___________¶
    __________¶
    ________¶__¶¶¶_________¶¶¶
    ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
    ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
    _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
    _____¶___¶_________________¶
    ______¶___¶_______________¶
    ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
    _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
    _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
    _____¶___¶_¶____¶___¶___¶
    ______¶______¶___¶¶¶___¶
    _______¶______¶¶_____¶¶
    ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
    _________¶______________¶
    ___________¶¶¶¶___________¶
    _____________¶________¶____¶
    _______¶¶¶___¶_________¶____¶
    ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
    ______¶______¶_______¶____¶_¶
    ______¶______¶______¶_____¶¶
    ______¶_______¶_____¶_____¶
    ______¶_______¶¶¶¶¶¶______¶
    _______¶___¶¶¶_____¶______¶
    ________¶¶¶________¶______¶
    ____________________¶____¶
    _____________________¶¶¶¶

    :D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ochotę na słodkości mi zrobiłaś. ;) Bym bliżej mieszkała to bym wpadła do Ciebie. Ale życzę Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i dostatku na półkach! ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam, mniam ja chcę kawałek tego pysznego tortu ... i tak w ogóle to STO LAT, STO LAT!!! NIECH ŻYJE, ŻYYYYJE NAM! Najlepsze życzenia i spełnienia marzeń :*

    Już niedługo 14.00 ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat, sto lat! Wszystkiego co tylko sobie zażyczysz, zdrowia, szczęścia, miłości, książek! :D Uśmiechu na co dzień i jak to już ktoś napisał: dostatku na półkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego ;) A ciasto pewne pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stolat sto sto lat niech żyje żyje nam... :)

    p.s zjadłabym :( przepysznie wygląda i pewnie tak samo smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aż mi się klawiatura z głodu zacięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, ale masz fajnie kończysz rok dwoma balangami pod rząd, jednego dnia urodziny, drugiego Sylwester. Ja też tak chcę ;) Sto lat i do siego roku :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy