poniedziałek, 28 lutego 2011

Konkurs z Jaguarem - wyniki

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Korzystając z chwili wolnego postanowiłam podać do wiadomości publicznej nicki zwycięzców ostatnich zmagań.  Tym razem wybór laureatów był dosyć trudny i bardzo żałuję, że nie mogę obdarować nagrodą wszystkich chętnych.


Z przyjemnością informuję, iż trzy egzemplarze książki Thomasa E. Śniegoski pt.: "Raj utracony" trafiają do:


Anek7 za tekst:


Straciliśmy raj przez kobietę, więc kobieta pomoże nam ten raj odzyskać. W jaki sposób? Hmm...
Mam!
Wrót do raju pilnuje niejaki św. Piotr - no nie ma siły normalny facet, chociaż święty. Agentka Ewa (zbieżność imion przypadkowa) postara się zwrócić na siebie uwagę klucznika - ma szeroki wachlarz możliwości, od zgrabnej nóżki w czarnej pończoszce do perfekcyjnej znajomości Biblii. Coś na pewno zadziała. Kiedy Ewa będzie zajmować Piotra grupa operacyjna na czele z agentem Adamem dokona desantu na teren raju.
A jak już znajdziemy się za bramą to nikt ani nic nas nie zmusi do opuszczenia raz zajętych pozycji:D

(obśmiałam się jak głupia :-))


Cyrysi za twórcze nawiązanie do Biblii i książek Sniegoskiego

Aaron i Vilma nie spodziewali się ,że los może ich zaskoczyć. W całym chaosie tego świata okazało się ,że Vilma była w ciąży .Ze stoickim spokojem przyjęła do wiadomości tę wieść. Uwierzyła ,że dziecko jest właśnie znakiem, przeznaczeniem dla upadłych aniołów. Te kilka miesięcy upłynęło na wyczekiwaniu i wielkiej niewiadomej jaka będzie ich córeczka. Wybrali już imię- Hessa znaczy przeznaczenie.
Minęło 18 lat. Teraz Hessa pragnie dotrzeć do tajemnicy istnienia. Historia zdaje się powtarzać. Dziewczyna staje w oko w oko z Werchielem ,przywódcą boskich Potęg i zaczyna się walka … walka o raj. Następuje spustoszenie, zgiełk, hałas, jęk i płacz. Błyskawice wzmagają się z minuty na minutę a ogień huraganowy obejmuje wszystko dokoła. Po obu stronach stoją aniołowie ,po drugiej upadli.Czekają na walkę i zwycięstwo. Werchiel zbiera w sobie całą moc ,aby zgładzić Hessę,lecz cóż to za zdziwienie. .. Ta drobna piękna dziewica, podchodzi do niego ,klęka i sama w imię wszystkich upadłych, składa siebie w ofierze. Chce zakończyć wojnę toczącą się już od tylu lat i oddać to co ma najdroższe-swoje życie. Tak dyktuje jej serce. Aaron i Vilma ,zrozpaczeni i przerażeni , patrzą na swoje najdroższe dziecko jak poddaje się bez walki. I oto nagle zamiera świat… Na niebie ukazuje się wielobarwna tęcza. W głębi słychać anielski chór. To Pan Bóg Najwyższy stępuje z nieba. Podchodzi do Hessy i mówi : ,,swoją ofiarą przebłagałaś wszystkie grzechy świata ,twoja dusza od początku narodzin pozostała czysta ,ty sprawiłaś ,że znów zaufałem wam ludziom i upadłym aniołom . Odtąd już zawsze niech na świece zapanuje zgoda i miłość.’’
Tak oto wypełniło się przeznaczenie i wszyscy odzyskali upragniony raj.

a także Soulmate za szczerość i inne podejście do tematu :-)

Kiedyś w jakimś dużym mieście, w autobusie, przechodząc do wyjścia ocierałam się o ludzi lub na nich wpadałam - mówiłam wtedy przepraszam. Ludzie byli zdziwieni, a jedna kobieta spojrzała na mnie ze złośliwym uśmiechem na twarzy, tak jakby chciała mi przekazać, że moja grzeczność jest żałosna. A zatem, nie wierzę w odzyskanie raju na ziemi. Może w innej czasoprzestrzeni? Jak go sobie zbudujemy z syntetycznych materiałów.


Zwycięzcom serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że na wszystkich uczestników tego konkursu będę mogła liczyć podczas kolejnych zmagań. Tymczasem Anek7, Cyrysie i Soulmate proszone są o przesłanie na mojego maila: a_swierczek@vp.pl wszystkich danych potrzebnych wydawnictwu Jaguar do wysłania nagród.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ,bardzo gorąco dziękuje i gratuluje pozostałej dwójce. Dziękuje jeszcze raz i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję i gratuluję, pomysły z opowiadaniami były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi się tydzień ładnie zaczął...
    Dziękuję i gratuluję Cyrysi i Soulmate:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranym :) chociaż sama udziału w konkursie nie brałam.
    Lena zapraszam do zabawy, szczegóły u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! Rzeczywiście bardzo ciekawe wypowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również gratuluję. Ciekawe wypowiedzi:P Też się uśmiałam z pierwszej.Super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom :) Ciekawe odpowiedzi, brawo dla nich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lena - książka dzisiaj do mnie dotarła:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy