wtorek, 1 marca 2011

Pokaż mi swoją biblioteczkę, a powiem Ci kim jesteś :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie!


Co prawda regał z książkami pokazywałam Wam jeszcze nie tak dawno, jednak Julia zaprosiła mnie zabawy, w której zobowiązana zostałam do ujawniania swoim czytelnikom całości biblioteczki. Od poprzedniego razu dokonałam pewnych zmian, więc owe zdjęcia zostaną nieco urozmaicone.


Półka paranormalna. To właśnie na niej znajduje się większa część moich zbiorów o różnego rodzaju wampirach i zmiennokształtnych. Sięgam na nią ilekroć odczuwam zmęczenie i mam ochotę na coś lżejszego.


Na tej półce znajdziecie wszystkiego po trochu. Na samym początku miałam ambicje, by znajdowały się na niej książki z ciemnymi okładkami. Ostatnimi czasy zaczęłam odjeżdżać nieco od tego założenia. Doskonale za to widać moje dzieciaki z sierpniowej kolonii.




W tym miejscu zdecydowanie królują książki wydawnictwa Muza. Czują do tej półki swoisty sentyment. najprawdopodobniej ze względu na szatę kolorystyczną, która niezwykle mi się podoba.



Nie muszę chyba wspominać kto jest moim ulubionym autorem. W chwili obecnej brakuje mi już tylko dwóch dzieł napisanych przez Jodi Picoult. Na zdjęciu delikatnie ucięłam "Jesień cudów".


Różnorodność artystyczną mamy tutaj całkiem sporą. Chyba nie muszę tłumaczyć nikomu zawartości tej półki. Wszystko widać dosyć dokładnie.


Stosik leżący tuż obok mojego łóżka. Jestem bardzo ciekawa zawartości tych książek, więc mam nadzieję, iż uda mi się go przeczytać w najbliższym czasie.


Totalny nieład artystyczny. Z braku wolnej chwili na zrobienie porządku, książki znajdujące się na tej półce zostały tam umieszczone losowo. Ani razem ładnie nie wyglądają, ani nie są spokrewnione tematycznie.


Wilga, Telbit, Sol i Replika - nie więcej nie trzeba dodawać.



Na tą półkę wkradły się książki mojego brata, który coraz częściej sięga po literaturę piękną. Niezmiernie mnie to cieszy :) Niestety odmawia współpracy piśmienniczej. Nie chce również uchylać rąbka tajemnicy czytanych przez niego powieści. 
I na sam koniec musiałam nieco wyemigrować do pokoju rodziców, gdzie przetrzymywane są od jakiegoś czasu te o to serie młodzieżowe. Na pierwszym planie widzimy również zegarki taty, który ma na ich punkcie niezłego bzika, a także przepyszny drink. Nie będę się nad nim rozwodzić, bo Majówka90 znowu powie, że jestem alkoholikiem. 

Tymczasem do zabawy chciałabym zaprosić:

36 komentarzy:

  1. Ooooo :)) piękne zbiory!

    Widzę, że 'wątek poboczny" szykuje się do czytania;) ależ mi się ta książka spodobała;) zupełnie nie wiem czemu:d Jestem ciekawa Twojej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz interesującą biblioteczkę!! Nie mogę się na nią napatrzeć:))
    Gratuluję tylu ciekawych pozycji i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co niektóre książki to bym Ci ukradła, oj tak ;) Lecę po aparat do brata i robimy sesję mojej biblioteczki, na której już się książki nie mieszczą. Ale co tam - mam obiecany remont pokoju na wiosnę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super biblioteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh, nie powinnam była tu wchodzić i patrzyć na te wszystkie książeczki, teraz zaczynam się kiwać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zbiory ;)

    Parę pozycji bym Ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oleńka wierz mi spooooooro bym Ci wyniosła!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kolekcja :) Najbardziej podoba mi się półka z fantastyką i ta z książkami Jodi Picoult ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbiory imponujące ale i półki widzę, że takie przyszłościowe - jeszcze się drugi szereg książek zmieści jakby co;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Półki godne najzieleńszej zazdrości. Do tego narobiłaś mi smaka na cytrynówkę, którą po prostu uwielbiam.

    Miłego czytania i lekkiego recenzowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zbiory są imponujące, a już kolekcje poszczególnych serii prezentują się nadzwyczaj pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zbiory, jak dużo książek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbiory przepiękne i robią duże wrażenie :) Chętnie poszperałabym wśród Twoich skarbów :) bo widzę dość dużo tytułów dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbiory wyglądają bajecznie, ach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli co? teraz ja mam się ukazać :) ? Bo nie bardzo znam zasady, bo jakoś ostatnio w biegu żyję :(

    OdpowiedzUsuń
  16. O takiej biblioteczce marzę, ale na razie mogę sobie marzyć, bo nie mam gdzie jej ustawić. Na szczęście, niedługo przeprowadzka do nowego domu, a tam sprawię sobie podobne cudo i będę je stopniowo zapełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to wiadomo w najbliższym czasie spodziewaj się nalotu :) w szczególności na Jodi Picoult no i inne też chętnie podkradnę... nie znasz dnia ani godziny kiedy na swoim rumaku przybędę pod twe okno hihihi ale mi to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  18. a juz myślałam, że mnie ta zabawa ominie :D
    ok, potaram się najpóźniej jutro wrzucić moje zbiory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zorganizowana biblioteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lenka Ty to gigant książkowy jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedyne co mi się ciśnie na usta to : Dużoo tegoo :)
    Niesamowita ilość powieści, w porównaniu do mojej szczupłej biblioteczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodziewaj się mojego napadu! Zazdroszczę Ci niektórych pozycji i porządku też. :))
    Czy mnie wzrok nie myli, czy tam są aż DWIE flaszki? :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Rapsodio dobrze widzisz aczkolwiek tamta od zakrętki jest już prawie opróżniona... Aczkolwiek nieco dalej stoi jeszcze jedna pełna

    OdpowiedzUsuń
  24. O widzę i Intruza i zabrałabym serie czystej krwi;d i w ogóle jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Powinnam tego nie robić, ale mówi się trudno ;). Skoro już weszłam, wypadało się rozejrzeć - no i przepadłam. Naprawdę zazdroszczę Ci tej liczby interesujących książek. Większość z nich sama z chęcią bym Ci zabrała :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Lena świetna biblioteczki i bogate zbiory. Chętnie założyłabym sobie u Ciebie kartę biblioteczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ważne, że cyfrówka działa nadal:) Bibilioteczka, co już pisałem niedawno, świetna:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Od kiedy biurko Młodego stoi obok twojego łóżka? :D

    Majówka90

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko pozazdrościć i pogratulować tak bogatych i przepysznych zbiorów! Oby się tak rozmnażały bez przerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na biurku Młodego ten stosik stanął okazyjnie - ze względu na lepsze swiatło :P

    OdpowiedzUsuń
  31. No no no, nieźle. Gdzie ja bym tyle książek upchnęła w swoim pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  32. Już raz komentowałam Twą biblioteczkę, ale co tam, powtórzę raz jeszcze - rewelacyjna
    Picoult chyba najbardziej Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zbiór godny pozazdroszczenia! Zwłaszcza półka z dziełami Picoult - też bardzo lubię tą autorkę, ale jak dotąd swoich "prywatnych" książek jej autorstwa mam tylko 2, za to kolekcja rośnie u mojej mamy w domu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Biblioteczka której można naprawdę pozazdrościć!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://fantastykaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy