środa, 2 marca 2011

Włóczykijka

Kochani moi,

Z pewnością spora część z Was zna naszą inicjatywę, naszą tzn. moją i Tajemnicy. Pewnego dnia postanowiłyśmy założyć bloga, który będzie promował polską literaturę. Nazwa jakoś się nasunęła i pomysł wdrożyłyśmy w życie. Po kilku rozmowach wpadłyśmy na kolejny pomysł i właśnie tym pomysłem chciałyśmy się z Wami podzielić. Mamy zamiar puścić w szeroki świat książki polskich autorów tych znanych i tych o których nikt nie słyszał. Cała akcja okazała się doskonałym pomysłem, bo na chwile obecną parę wydawnictw już potwierdziło swoją chęć udziału a z resztą jesteśmy w trakcie rozmów. 
Każdy kto dostanie w swoje łapki książkę proszony jest o pozostawienie na niej śladu w formie autografu, podpisu. Możecie wykazać się tutaj swoją inwencją twórcza pamiętając jednak, że dla każdego musi zostać kawałek miejsca. Autorzy niektórych książek zgłosili także chęć uczestnictwa w akcji, także dla nich musimy zostawiać miejsce honorowe:) Być może z niektórymi z nich uda się nam przeprowadzić krótką rozmowę? 
Mamy nadzieję, że już w najbliższych dniach uda nam się ruszyć z całym przedsięwzięciem. Byłoby nam niezmiernie miło gdybyście informację o całej akcji umieścili także na swoich blogach. Im będzie nas więcej tym lepiej :)




Na stronie SPOPY widnieją już bardziej szczegółowe informacje na temat całej akcji, a także Regulamin zgodnie z którym możecie podsyłać nam swoje zgłoszenia

21 komentarzy:

  1. Już zamieszczam i gratuluję akcji na tak szeroką skalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i jeszcze tu dodam, ajaja jupi jupi jej :) Baner osadzony, czekamy na akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz wkleję u siebie. To ciekawa akcja

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacieram rączki. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. akcja genialna!!! czekam na więcej wieści...
    baner oczywiście umieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Banner wkleiłam, niech się akcja rozrasta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Banerek już umieściłam na swoim blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lena a co z wynikami konkursu z Grishamem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Polacy nie gęsi, jaja mają (czy jakoś tak), a parę książek naprawdę godnych jest polecenia.

    pozdrawiam,
    Vladerik

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram akcje promujące czytelnictwo -tym bardziej naszych twórców, więc banner na pewno się u mnie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety zdołałam tylko dodać link do linków, gdyż moja umiejętność blogowa jest dośc niska... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaał, świetna akcja. Również wklejam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodaję podlinkowany banner do mojego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już wysłałam do Was email i zaraz baner kopiuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy