czwartek, 3 marca 2011

Posumowanie Ankiety + Wyniki konkursu

Przyszedł czas na podsumowanie ankiety, której laureatem została książka Kerrelyn Sparks "Ja Cię kocham, a ty śpisz wampirze". A o to jak przedstawiają wyniki całościowe:

"Pamiętnik nastolatki" Beata Andrzejczuk
  6 (10%)
 
"Warszawa kryminalna" Helena Kowalik
  15 (25%)
 
"Droga ślepców" Marek Dryjer
  10 (16%)
 
"Hotel Pekin" Santiago Gamboa
  4 (6%)
 
"Ja Cię kocham, a ty śpisz, wampirze" Kerrelyn Sparks
  25 (41%)
 

Liczba głosów do tej pory: 60
Ankieta zamknięta


***


Komisja w składzie Tajemnica33, Majówka90 i Lena173 zgodnie ustaliły, iż laureatem konkursu, w którym do wygrania była książka Johna Grishama "Powrót do Ford Country" zostaje autorka wypowiedzi:

Ten konkurs potraktować można dwojako, bo… cóż znaczy ostatni egzemplarz książki? W pierwszej chwili na myśl przychodzi mi ostatnia książka w księgarni. Już widzę dzień premiery książki, tłumy ludzi pod księgarnią, rzucanie się na półki tuż po otworzeniu drzwi przez pracowników. Szalejący tłum niczym zombi, wyrywa sobie nawzajem książki z rak, pokazując dumnie całe uzębienie i groźnie warcząc. A na przedzie tego tłumu, ja. Dumnie dzierżąca zdobycz. Potem sobie pomyślałam: „szalona jestem”. W końcu książka ląduje w wielu księgarniach i na pewno gdzie indziej będzie można ją dostać. Ale co jeśli to by była ostatnia książka z nakładu? Taaa, wówczas mogłabym się tak zachować. I zaraz potem kolejna myśl… uwielbiam autora i czekałam z zakupem książki aż do wyczerpania nakładu? Niemożliwe. I wtedy w głowie zaświtała mi ostatnia opcja. I przerażenie pojawiło się na moim obliczu. Koniec świata, apokalipsa. Ludzie zmieniają się nie do poznania. Niszczą dobra kultury. Na świecie zostaje tylko jedna książka najbardziej cenionego przeze mnie autora. Co wówczas. Teraz już nie widzę pod powiekami przerażających obrazów, lejącej się krwi i wyrywania sobie zdobyczy niczym zwierzyny. Teraz widzę niekończącą się tułaczkę, poszukiwanie na świecie upragnionego celu, książki, której pragnie każdy. Przemierzanie dziesiątków, setek, tysięcy kilometrów – piechotą, by odnaleźć to co naprawdę ważne. Jedną jedyną, najistotniejszą książkę. Tułaczka, niedojadanie, wieczne zmęczenie. To nic. Ważne by ją zdobyć, by ją mieć, by nie przepadła. W chwilach krytycznych człowiek zdolny jest do niebywałych czynów. Tak jest i ze mną. Gdyby doszło do takiej sytuacji – zrobiłabym wszystko, by zdobyć tę książkę.


Z tego miejsca chciałabym podziękować wszystkim za wzięcie udziału w konkursie, a Sil proszona jest o przesłanie mi swoich danych na adres: a_swierczek@vp.pl Książka prawdopodobnie wysłana zostanie najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu.

8 komentarzy:

  1. Sil ma naprawdę cudny książkowy konkurs - ogromniaste gratulacje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm,choć nie brałem udziału,to muszę pogratulować.:)
    Bardzo ciekawa wypowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaa, nie wierzę, nie wierzę... najlepszy tydzień mojego życia, serio...

    OdpowiedzUsuń
  4. moje gratulacje :) no Kochana szalejesz w tym tygodniu nie ma co :P ale błagam zostaw coś dla innych :P

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam :( ale przecież nie wygrywam w każdym konkursie ;( Chlip, chlip :(

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy