czwartek, 31 marca 2011

Włóczykijka mnie uKARAła :)

W końcu nadszedł dzień, w którym to "Włóczykijka" zawędrowała w moje skromne progi. Wszystko dzięki Kasi, która przesłała do mnie "Karę" Mai Wolny w zaskakująco szybkim czasie.



Wszystko zaczęło się od szybkiego rozpakowania przesyłki. "Kara" niesamowicie zadomowiła się na moim prywatnym komputerze, który nie miał nic przeciwko takim zażyłością, a wręcz przeciwnie. 



Nieco później rozpoczęły się nieśmiałe podchody w kierunku mojego łóżka. Z nieoficjalnych informacji wynika, iż "Kara" zapragnęła spotkania 1-go stopnia z kocykiem, który ma okazję znajdować się w bannerze "Włóczykijki" ale i także Spopy. 


W tym miejscu zaczęłam się poważnie zastanawiać nad bezczelnością tej książki... W końcu miała mi ona umilić piątkowy wieczór, a tymczasem zostałam wyrzucona ze swojej poduszki do czasu wysyłki książki do kolejnego uczestnika akcji.



Informacja z ostatniej chwili!!!

"Kara" Mai Wolny poczuła się na tyle samotna, to mój wyrok został odwieszony :) Wspólnymi siłami ustaliłyśmy, że łóżko jest wystarczająco duże, by pomieścić nas obie :))

15 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na recenzję tej książki, gdyż sporo o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zazdroszczę Wam tych przesyłek, ale jakoś nie mam ciągle sposobności się zarekrutować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Finnko - nie masz się za co zastanawiać... Wchodzisz na SPOPE, czytasz regulamin, wysyłasz do nas maila i wybierasz książki ;)) Widzisz jakie to proste?

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaa, śliczna sesja. ^ Również niecierpliwie będę oczekiwać "Kary" w moich skromnych progach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję książki i życzę przyjemnego czytania:)).
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej lektury !!! Ja też kiedyś będę gościć Karę :)u siebie, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego czytania :-) Ja też czekam na swoją "Karę" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ... ale nie ma opcji żebym przeczytała i zrecenzowała książkę w 2-3 dni, obawiam się, że nawet te 10 to nie raz dla mnie za mało. Nie chcę Wam psuć statystyk i robić przestojów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no, no, no... co za sesja :) Lena powinnaś zostać fotografem cy co :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Miłego czytania... Oj, ta KARA nie zasługuje na to miano... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat przy tej pozycji nie jestem na liście, ale po recenzji zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła sesja ;] Miłego czytania ;]

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy