środa, 13 kwietnia 2011

Konkurs urodzinowy !

Aaa! O mało nie przegapiłam tej cudownej daty! 
Uwaga wszyscy! 
Szampany w górę i śpiewamy!

 (ŚPIEWAMY, a nie FAŁSZUJEMY)
 

Recenzje Leny powstały dnia 13 kwietnia 2010 i przez prawie trzy miesiące blog funkcjonował na portalu Onet.pl. Wraz z początkiem lipca postanowiłam przenieść się na blogspot, który oferuje swoim użytkownikiem dużo większe możliwości. W nowym miejscu zaczęłam nawiązywać nowe znajomości, które wniosły do mojego czytelniczego życia bardzo wiele. To właśnie dzięki Wam sięgnęłam po książki, których nigdy wcześniej nie miałam w swoich czytelniczych planach. Podszkoliłam nieco swój warsztat pisarski w kwestii pisania recenzji. W tym czasie blog został wyświetlony 49865 i zostały napisane 28** komentarze. Nawiązałam współpracę z kilkoma wydawnictwami, którym dziękuje za powierzone mi egzemplarze recenzenckie.




Wszystkich chętnych zapraszam do wzięcia udziału w Konkursie. Zasady są bardzo proste, a brzmią one tak:

1 .W  komentarzu proszę wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie, wystarczy zwykłe "zgłaszam się".
2. Osoby nie posiadające bloga zobowiązane są do pozostawienia w komentarzu swojego nicku/imienia, a także adresu mailowego. W przeciwnym razie takie zgłoszenia będą przeze mnie ignorowane.
3. Zgłoszenia przyjmowane są od momentu publikacji tego posta, aż do 6 maja włącznie. Wyniki zostaną ogłoszone następnego dnia, a zwycięzca sam wybierze sobie nagrodę spośród poszczególnych tytułów:
  • "Czerwony Kościół" Scott Nicholson
  • "Ostatni Wielki Kahun" Ewa Barańska
  • "Tatami kontra krzesła. O Japończykach i Japonii" Rafał Tomański
  • "Siostrzyczki" Michael Palmer
  • "Świat nieograniczonych możliwości" Mike Dooley
  • książka niespodzianka


No to... POWODZENIA!!!

134 komentarze:

  1. No to... zgłaszam się :) i najlepsze życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat... i nigdy nie gasnącej satysfakcji z pisania!
    Tym samym zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! Sto lat!:)
    I zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100000lat:) Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! Sto lat! Gratuluję i życzę kolejnych rocznic :) Oczywiście zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat, sto lat niech żyje żyje nam.... wszystkiego naj naj..gratuluje i pozdrawiam i oczywiście
    ZGŁASZAM SIĘ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Stooo latt! Gratulacje;)))

    No więc zglaszam się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Rok to dużo :) I oczywiście życzę kolejnych lat pełnych sukcesów i wspaniałych książek :)

    No i zgłaszam się, to takie mało pompatyczne, ale jak widzę "Siostrzyczki" na które poluję, no to nie ma innej opcji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego i zgłaszam się ;)
    d.julietka.kasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję okrągłej rocznicy:)).
    Z przyjemnością zgłaszam się do konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się!:)

    cococoot@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat!!!
    I ja także się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie zaśpiewam, słoń mi na ucho nadepnął... Ewentualnie mogę stanąć gdzieś z tyłu w chórku...
    ale... Wszystkiego najlepszego !! Kolejnych lat czytania pisania i blogowania! :)))

    i też się zgłaszam ;))

    Chyba muszę iść do okulisty... przeczytałam kinder niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja zaśpiewam, bo umiem i lubię:)

    Wszystkiego dobrego Lenka na dalsze lata czytania i pisania recenzji:D

    I zgłaszam się oczywiście...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego i niesłabnącego zapału do blogowania!
    Zgłaszam się też.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :) http://postcrossing.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat! I serdeczne gratulacje z okazji rocznicy :).
    Zgłaszam się naturalnie :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Zglaszam sie :) Sto lat dla bloga i Ciebie :)

    www.omoimczytaniu.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. to i ja się chętnie zgłoszę :)

    gratuluję urodzin bloga, oby było ich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i sto lat! Sama niedługo obchodzę urodziny swojego bloga, bo już w maju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się :)

    verqi92
    verity@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie śpiewam, nie fałszując i do zasad się stosując - do kolejki się wpisując.;)
    Wytrwałośći i 1000 ciekawych książek!:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się, zgłaaaszam :)
    I kochana, najlepszego, i 50 lat publikacji jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam mogę zaśpiewać, ostatnio kołysanki to moja specjalność, he he.
    Sto lat, miliona recenzji, biliona komentarzy i jeszcze więcej radości.
    Marzy mi się to "Tatami kontra krzesła" :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat i wielu miłych chwil przy książkach życzę i zgłaszam swój udział

    OdpowiedzUsuń
  26. No dobra coś tam pośpiewałam ( wyłam :))
    Wszystkiego dobrego!!!!!


    Też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja także śpiewam :)Wybieram książkę niespodziankę :)uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :) I kolejnych rocznic blogowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyśpiewane STO LAT!

    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się i życzę blogowi więcej rocznic!:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję pięknej blogowej rocznicy i życzę kolejnych :) I oczywiście zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój roczek jest 5 maja ;) Również zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również dołączę do zgłaszających się :)
    smosar4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkiego najlepszego!
    zgłaszam się
    dorota.budlewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. kolejnych owocnych lat blogowania życzę :)
    I zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sto lat, sto lat!!!
    I zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego!!! ;) Również się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Olala! Ilu chętnych! Zgłaszam się i ja! Sto lat!
    agnzimka@gazeta.pl znana także jako Inviernita:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ...i jeszcze jeden, i jeszcze raz.... !!!! wszystkiego czytelniczego, upragnionego życzę :-)
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy i życzę dużo, dużo więcej - zarówno latek, jak i książek, i recenzji, i wytrwałości :)

    Do konkursu z przyjemnością się zgłaszam.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego dobrego. Zgłaszam się bardzo chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Stoooooo *yep* Laaaaaaaat *yep*
    Ten szampan nie najlepiej mi zrobił...

    Ale dam radę się jeszcze zgłosić :)
    *yep*

    OdpowiedzUsuń
  43. Dwieście lat! ;)
    Mój blog obchodzi swoje urodziny dopiero w sierpniu, ale i ja pewnie pomyślę o jakimś urodzinowym konkursie. ;)

    PS. Zgłaszam się. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego :*
    Oczywiście zgłaszam się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obyśmy mogli Cię jeszcze długie lata czytać.
    I zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego dobrego :) I zgłaszam się do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznicy !
    i zgłaszam sie do konkursu
    kamkap@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Sto lat!!! :-) nom też się zgłoszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  49. Sto lat, sto lat ;-) Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się ;)

    trabska13@buziaczek.pl

    http://lubimyczytac.pl/profil/21672/marta

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję tego roku, który z pewnością dał Ci wiele radości :) I przy okazji, zgłaszam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Sto lat! Życzę kolejnych owocnych lat i gratuluję dotychczasowych osiągnięć :)
    I zgłaszam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. wszystkiego najlepszego ;)
    zgłaszam się, oczywiście.
    boska_bestia
    boska_bestia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja się zgłaszam, 6 maja mam urodziny, to nie może być zbieg okoliczności:) Przy okazji życzę nam obu wytrwałości w zamierzeniach i obfitości w stosach :) Bloga nie mam, mail aszumlanska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. 100 lat, 100 lat xD Nie umiem śpiewać xD wszystkiego najlepszego, kolejnych lat spędzonych z nami blogowiczami i mnóstwa ciekawych książek ;*

    A na koniec : Zgłaszam się, oczywiście, chociaż przy takiej konkurencji i moim pechu to mam mało szans ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sto lat i zgłaszam się xD.

    OdpowiedzUsuń
  57. Śpiewające sto lat!!! Oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Sto lat, sto lat! Czytam od dawna, wreszcie postanowiłam spróbować z blogowaniem, więc na dobry początek się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Sto lat.
    Zgłaszam się.

    Marta
    tusienieczka13@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolejnego pomyślnego roku! :)
    Zgłaszam się.
    cola_light
    cola_light@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się! Może tym razem dopisze mi szczęście :).

    No i oczywiście gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się
    katarzyna.r@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. 100 lat! ;* Gratuluję rocznicy :) i oczywiście się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkiego dobrego, kolejnych lat, wspaniałych książek i wielu radości z blogowania :)

    Pozdrawiam i oczywiście zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluje :] i zgłaszam się!
    100 lat!

    Milczka(milczka@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję wytrwałości! Mam nadzieję, że sama doczekam takiej rocznicy :)
    A jeśli można to zgłaszam się do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  67. Sto lat! :)
    I zgłaszam się. Zawsze warto spróbować ;) Raz mi się poszczęściło... chociaż szanse są niewielkie, bo jak na razie zgłosiło się ponad 70 osób (nie czytałam wszystkich komentarzy)...

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkiego najlepszego! Jak ten czas szybko leci... ;)

    Zgłaszam się, tak przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  69. No to zgłaszam się.
    A przy okazji życzę kolejnego owocnego i bardzo aktywnego roku w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się :)
    i życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  72. gratuluję i życzę kolejnego udanego roku, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję i życzę wielu sukcesów i radości z dalszego prowadzenia bloga.
    No i oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  74. piękna rocznica:) gratuluję:)
    i staję grzecznie w kolejce:)
    szumsa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak ten czas szybko mija:) Zgłaszam się. Gratulację i sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się i życzę kolejnego pomyślnego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Stoooooo laaaaaat!!!!
    Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  78. To wtedy urodzinki kiedy moja siostra. Tylko, że ona świętuje nie roczek, ale osiemnaście ;)

    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Po pierwsze(trochę spóźnione) wszystkiego najlepszego! Uwielbiam blogi z recenzjami książek, bo zachęcają ludzi do czytania. Niestety na Twojego nie wchodzę zbyt często, bo jak się dorwę to kolejnego dnia jestem bankrutem. Przydałby mi się jakiś odwyk :) Pozdrawiam, Kasia [caitroma@gmail.com]

    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  80. zglaszam sie
    aggul1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Wiedzima zgłasza się. :)

    wiedzima_a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się ;) I wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się!

    Email: kasia_kate16@interia.pl
    Pozdrawiam, Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. ZGŁASZAM SIĘ! DEMI-JOE-JONAS-BROTHERS-SELENA-OPOWIADANIE.BLOG.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się :):)
    justysias7000@interia.pl
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. zgłaszam się:0)
    werciarad@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam się
    www.paciaciakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się
    werciarad@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. zgłaszam się :)

    kathrin
    kathrin_agrr@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się z przyjemnością :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. WOW! stówa komentarzy:)
    STOOOOOOOOOO LAAAAAAAAATTTTTT!!!:)
    I Zgłaszam się:) Jakos do tej pory tego nie zrobiłem:) Gapa:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się :)
    blahostka
    blahostki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się i wszystkiego dobrego z okazji urodzin!!!!

    OdpowiedzUsuń
  94. Sto lat! ;)
    I zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Sto lat, sto lat, albo i więcej:))
    Zgłaszam się do losowania i oczywiście gratuluję stażu:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Z chęcią się zapiszę:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Wszystkiego co najlepsze ;)
    Zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  98. Oj zapomniałam adresu, więc zgłaszam się jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Najlepszego ;)
    I oczywiście: zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam ! ;D
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  102. *śpiewa. ŁADNIE* Sto lat, sto lat! Żebyś jak najdłużej wytrwała w pisaniu recenzji i polecała nam dobre książki ;) Wielu sukcesów i co najważniejsze - satysfakcji z czytania i odkrywania wspaniałych lektur.

    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się ;)
    carmen360@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się i życzę kolejnych blogowych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ale dłuuuuuga kolejka :-)))
    Grzecznie ustawiam się w ogonku, życząc kolejnych lat ...

    OdpowiedzUsuń
  106. Kolejka bardzo długa, ale pomyślałam, że też się zgłoszę :) Mam imieniny w maju, więc może to będzie szczęśliwy miesiąc dla konkursów? ;) Przy okazji: szczere sto lat dla bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Również się zgłaszam: fallen.leaves@onet.eu
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  108. Z ochotą sie zapisze:):):)
    pozdrawiam:):)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Wszystkiego najlepszego i powodzenia w dalszym tworzeniu!

    "Zgłaszam się".
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ew.

    PS Na wszelki wypadek podam jeszcze maila: ew-kaa@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja również się zgłaszam, a co mi szkodzi :) Przecież ten kto nigdy nie próbuje - nie wygrywa.
    Gratuluję Ci tak długiego stażu, tego, że byłaś wytrwała i życzę Ci kolejnych lat spędzonych na blogspocie na pisaniu recenzji. :) Życzę również wielu nowych znajomości i współpracy z różnymi wydawnictwami.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  111. Sto lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  112. paatrycja.skiba@o2.pl
    Zgłaszam się do książki niespodzianki ;>

    OdpowiedzUsuń
  113. W tym tłumie chyba sensu to nie ma, ale co tam, dołożę Ci roboty :P:P:P Zgłaszam się!

    Ale przede wszystkim: dobra robota, tak dalej! :) Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i życzę dalszego szczęśliwego rozwoju!

    OdpowiedzUsuń
  114. Sto lat i oby więcej takich rocznic ;)
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  115. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy bloga.

    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  116. Z chęcią się zgłoszę:):)
    morelowo@interia.pl
    Życzę miłej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  117. sto lat! :) zgłaszam się i ja. magdam.to[małpa]op.pl

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy