poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Stosik 10/2011


Od góry:

1. "Na południe od Broad" Pat Conroy
2. "Mariola, moje krople..." Małgorzata Gutowska-Adamczyk
3. "Nocny burmistrz" Kate Griffin
4. "Córki hańby" Jasvinder Sanghera
5. "Duma, uprzedzenie i gra pozorów" Melissa Nathan
6. Gone. Faza Trzecia: Kłamstwa" Michael Grant
7. "Biologiczne podstawy psychologii" James Kalat


Jestem ogromnie zadowolona ze wszystkich pozycji. Nie ma chyba takiej książki, której pragnęłabym najbardziej. Każdy z wymienionych wyżej tytułów jest dla mnie (na swój sposób) ważny. W najbliższym czasie możecie spodziewać się opinii na temat powieści, które zostały zaznaczone na czerwono. Miłośnikom biologii serdecznie polecam "Biologiczne podstawy psychologii". Jest ona co prawdę baaardzo potężna, jednak stanowi niezwykle interesującą lekturę. W niektórych momentach miałam nawet wrażenie, że poczucie humoru Jamesa Kalata pokrywa się z Panem Cejrowskim... 


Jakiś czas temu niezastąpiona Tajemnica wspominała o tym, że nasza blogowa Ania posiada tajne układy z pracownikami Poczty Polskiej. Całkowicie się z tym zgadzam! Przesyłki wysyłane przez Anek7 zaopatrzone w tak porządne koperty, że aż mnie zazdrość w sercu ścisnęła. Jednocześnie bardzo żałuję tego, że nie wpadłam na pomysł, by nakręcić moment rozpakowania przesyłki. Oboje z Młodym mieliśmy bowiem,nie  lada problem, by wydobyć książkę z opakowania. Gdy w końcu się udało, to okazało się, że oprócz powieści czaka na mnie kartka, z krótkim liścikiem od samej Ani:


Z góry przepraszam, że znajduje się on takiej, a nie innej pozycji. Niestety program do przeróbki zdjęć za szwankował i nawet Paint nie chce mi wyjść na przeciw. Aniu jeszcze raz Ci za wszystko DZIĘKUJĘ!!!

28 komentarzy:

  1. Jako żem wielbicielka od lat Jane Austen to chętnie przeczytałabym "Duma, uprzedzenie i gra pozorów". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. mówię, straszę, ale kiedyś naprawdę urządzę włam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Córki hańby otrzymałam od Prószyński i S-ka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak Ci się Mariola spodoba. Książka jest fajna, ale na krótką metę. Mnie zmęczyła jakoś nie wiem do końca dlaczego:)
    No i Gone... kusi mnie ta seria kurcze:) Ponoć niezła jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Montgomerry - Niestety nie miałam okazji czytać książek Jane Austen, jednak w najbliższym czasie chyba się do tego zmotywuje.

    Violy - Ani mi się waż! Bo Młodym poszczuje!!!

    Klaudia - :)

    Padsluch - też jestem tego ciekawa. Tym bardziej, że "Cukiernia" średnio mi się podobała, a bynajmniej nie napawałam się jej urokiem, w takim samym stopniu, jak inni. No ale zobaczymy. Jeśli natomiast chodzi o Gone, to naprawdę fajna książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tylko miłego czytania pozostaje życzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle wspaniałych książek... miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zrobię włam! Ty za każdym razem masz coraz bardziej ciekawe książki xD

    OdpowiedzUsuń
  9. ''Na poludnie od Broad" strasznie mnie rozczarowała, nie doczytałam do końca. Strasznie napisana..tak się autor starał,że aż przegiął w drugę stronę..te metafory i zdania wielokrotnie złożone i mało treści..szkoda. No ale to tylko moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko - ciekawa jestem, jak ja odbiorę tą książkę... Z tego co widzę, to może być nieciekawie... Dobrze, że książkę ta otrzymałam od Amazonki w zamian za częste udzielanie się. Przynajmniej nie będę żałowała zakupu, jeśli powieść mi się nie spodoba.


    Sil - :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stoisk. I widzę GONE :) Nieźle się zapowiada... Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję książek:)). Oj, ja chyba zrobię mały napadzik na Twoją biblioteczkę:D.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny stos. ;) Ciekawi mnie "Nocny burmistrz", wydaje się być interesującą pozycją.

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesująca "piramidka" do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa pozycji nr 5 ;D
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. GONE część trzecia... Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lenko coś dla Ciebie
    http://www.facebook.com/notes/ksi%C4%85%C5%BCki-moja-mi%C5%82o%C5%9B%C4%87/akcja-piszemy-opowiadania/211027648924150

    OdpowiedzUsuń
  18. GONE, GONE, GONE... Gdzie jesteś, kiedy Cię nie ma? Eh, muszę się jak najszybciej postarać o tę książkę, jednak jedyną deską ratunku jest ciocia, która mieszka pół świata ode mnie i może mi tę książkę udostępnić. No nic, przetrwam. :) Twój stos uświadomił mi, jak dawno nie pokazywałam na swoim blogu nowego stosu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę stosika, choć "Córki Hańby" również posiadam :) Życzę miłej lektury! :)

    Pozdrawiam serdecznie! I życzę miłego popołudnia :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ze stosiku czytałam tylko "Mariola, moje krople...", książka ta nie przypadła mi do gustu. Będę oczekiwać pojawienia się recenzji. Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gone! Zazdroszczę, stosik piękny - ach, zaraz po 20 maja będę książki po prostu pochłaniać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, okazały stosik :) Zazdraszczam, a jak :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa Twojej opinii o Gone ;) Reszta książek nie jest w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mariola już za mną ale chętnie poznam Twoją opinię.
    A najbardziej mnie interesuje Pat Conroy. "Książę przypływów" tego samego autora ponoć świetna, czytałaś może?

    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Nocny burmistrz" - czekam na recenzję, bo po przyjemnym spotkaniu z "Szaleństwem Aniołów" jestem ciekaw jak autorka wypadła w kolejnej powieści.
    Podobnie jak Pablo mam chrapkę na serię GONE, rzecz jasna okładki zupełnie do mnie nie przemawiają, ale nie wolno oceniać książki jedynie po tym elemencie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lena strasznie, ale to strasznie Ci zazdroszczę "Na południe od Broad" ;P. Czytałam do tej pory jedną książkę P. Conroy'a i mam ochotę na więcej. No i ta imponująca grubość ...;).

    P.S. Nie wiem czy zwróciłaś uwagę, ale mnie zachwycił charakter pisma Ani. Jak ja dostałam od niej przesyłkę, to nie mogłam się napatrzeć na swój adres na kopercie :D.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy