niedziela, 8 maja 2011

Zapowiedzi i nowości wydawnicze - część druga

Nadszedł czas aby przedstawiła Wam kolejną listę zapowiedzi i nowości wydawniczych, które zainteresowały mnie podczas cotygodniowych wizyt na stronach poszczególnych wydawnictw. Bez bicia przyznam się, że robię to głównie po to aby nastawić się psychicznie na czekające mnie w najbliższym czasie pokusy. Jestem także ciekawa Waszych planów czytelniczych na najbliższy czas.


1. "Linia życia" Jodi Picoult / Prószyński i S-ka, 12.05.2011

Garść wspomnień – tylko to pozostało Paige po matce, która opuściła ją w wieku pięciu lat. Dorosła Paige wyprowadza się z rodzinnego Chicago, pozostawiając tam samotnego ojca. Marzy o szkole plastycznej, wychodzi za ambitnego lekarza – i wkrótce sama zostaje matką. Przytłoczona domowymi obowiązkami, Paige nie może zapomnieć o tym, że wychowała się w niepełnej rodzinie; ten żal, w połączeniu z prześladującymi ją dawnymi grzechami, odbiera jej poczucie wartości, każąc wątpić we własną zdolność do poświęcenia się dziecku.




2.  "Pensjonat sosnówka" Maria Ulatowska / Prószyński i S-ka, 10.05.2011

 „Pensjonat Sosnówka” to opowieść o ludziach dobrych i o tych, którzy dobro dopiero mają w sobie odkryć; o barwnym Dyziu, małym Florku, cudownej Irence, niezawodnym Jacku, suczce Szyszce oraz wielu innych mieszkańcach i gościach magicznej Sosnówki. To historia o poszukiwaniu miłości niezależnie od wieku i odkrywaniu pasji w rzeczach, które kochamy. O pensjonacie, który stał się enklawą dla wszystkich poszukujących równowagi w życiu. O miejscu, gdzie czas płynie wolniej, sosny szumią i pachną jak zwykle, a jezioro nieustannie lśni w słońcu..




3. "Kilka dni z życia Alice" Liane Moriarty / Prószyński i S-ka

Alice Love, radosna i żywiołowa dwudziestodziewięciolatka, ma wszystko, o czym zawsze marzyła – własny dom, kochającego męża Nicka i dziecko w drodze. Wszystko zmienia się, gdy odzyskuje przytomność po wypadku na siłowni. Dowiaduje się, że ma 39 lat, jest matką trójki dzieci i właśnie rozwodzi się z Nickiem. Jest zdezorientowana i przerażona – nie potrafi sobie przypomnieć ostatnich dziesięciu lat swojego życia. Co więcej, Alice nie lubi nowej siebie – płytkiej materialistki. 





4. "Czyste szaleństwo", "Czysta jak łza" Charlaine Harris / Znak, 16.05.2011

Lily Bard unika towarzystwa i strzeże mrocznej tajemnicy z przeszłości. Kiedy nie sprząta cudzych domów, trenuje karate. A odkąd znalazła zwłoki Pardona Albee, wszyscy kojarzą ją z brudną robotą każdego rodzaju.  Czy szuflady nocnych stolików i kosze na śmieci kryją w sobie wystarczająco informacji, by Lily odkryła, kto naprawdę sprzątnął Pardona? Książki Charlaine Harris sprzedały się na świecie w kilkunastu milionach egzemplarzy.






5. "Spójrz na mnie" Yrsa Sigurdardóttir / Muza, maj 2011


Pensjonariusz oddziału psychiatrycznego skazany za pedofilię zleca Thorze wniesienie rewizji od wyroku. Skazanym jest chłopiec z zespołem Downa. Został uznany winnym wzniecenia pożaru i spowodowania śmierci czworga podopiecznych ośrodka rehabilitacyjnego. Czy chory na autyzm lub padaczkę chłopak albo głuchoniema i niewidoma nastolatka mogli komuś aż tak zajść za skórę, by pragnąc zemsty odważył się popełnić odrażającą zbrodnię?





6. "Sekretny język kwiatów" Vanessa Diffenbaugh / Świat książki, 25.05.2011

Osiemnastoletnia Victoria zaczyna teraz dorosłe życie. Chce być florystką i dostaje pracę w kwiaciarni, gdzie przygotowuje bukiety o specjalnym znaczeniu, pomagające klientom w wyrażaniu wielu dobrych uczuć. Sama jednak nie chce o nich słyszeć, nie wierzy w nie, nie rozumie. Gdy spotyka Granta, który również zna język kwiatów w dziewczynie rozkwitają wcześniej nieznane uczucia.  „Sekretny język kwiatów” jest pasjonującą opowieścią o odkrywaniu prawdziwych sensów, znaczeń i intencji, odbieranych inaczej przez każdego z nas.



No i to by było chyba na tyle jeśli chodzi o interesujące mnie nowości. O pozostałych będę Was informowała na bieżąco. A jakie są Wasze typy?

34 komentarze:

  1. Bardzo mnie zaciekawiła książka : "Sekretny język kwiatów". Piękna okładka i ciekawie zapowiadająca się fabuła. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 4:D NA pewno się za nie wezmę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. O BOŻE, po co ja tu weszłam...nic mnie tak nie nakręca jak zapowiedzi książkowe...a wiosna już na dobre, zaraz lato, tyle książek wyjdzie..to ja tak szybko tylko napiszę że czekam niecierpliwie na ''Jabłonie. Wybrane utwory sceniczne 1'' Agnieszki Osieckiej. I na wiele innych ale wolę nie myśleć bo będzie mnie boleć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chętnie przeczytam Spójrz na mnie oraz książkę pani Jodi Picoult

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na "Pensjonat... ". Po przeczytaniu pierwszej części pragnę kolejną. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tą ostatnią chętnie przeczytałabym:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie akurat też wpadły w oko, prócz tej ostatniej :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej wyczekuję nowej serii Ch. Harris, ciekawe czy wciągniemy się w nią tak mocno jak w tę o Sookie ;) "Kilka dni z życia Alice" też zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie także najbardziej interesuje "Sekretny język kwiatów". Czytałam już o niej wcześniej. Super byłoby to przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jak ja lubię nowości wydawnicze, świeżutkie książeczki, zapach farby drukarskiej... 8) A z powyższych, chętnie zapoznałabym się bliżej z "Sekretnym językiem kwiatów".

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie.. I kolejne książki do przeczytania:D. Głód czytlniczy mam coraz większy, więc nie pozostaje nic innego, jak szybko się zaopatrzyć w te cudeńka:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym przeczytać "Sekretny język kwiatów" i ksiązkę pani Picoult. ;x Tylko na razie przeraża mnie liczba powieści, które mam do przeczytania, oraz tych z biblioteki, które od dwóch miesięcy tkwią na półce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W majowym numerze "Bluszczu" jest dołączona książeczka z fragmentem "Sekretnego życia kwiatów".

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja nie mogę się doczekać tych cudnych nowinek wydawniczych. Mam nadzieję, że uda mis się zdobyć co nieco :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiła mnie książka nosząca tytuł "Kilka dni z życia Alice" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A według mnie wszystkie są interesujące ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza książka zainteresowała mnie najbardziej, obiecałam sobie, że przeczytam coś tej autorki, bo nic nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pierwszą część "Pensjonatu...",jeszcze nie czytałam a tu już druga część! A jeszcze nowa Picoult,że nie wspomnę o "Sekretnym języku kwiatów",toż to miód na me oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spójrz na mnie do mnie leci... Alice też chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że nasze gusta bardzo się pokrywają. Podczas ostatniego myszkowania po stronach wydawnictw i księgarń zwróciłam uwagę na te same tytuły a Picoult nawet sobie zamówiłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój typ to "Spójrz na mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na Picoult czekam i gryze palce nawet już!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiek - Picoult to jest to! Książeczkę już sobie sprawiłam, więc czekać aż przybędzie do mych drzwi. W wolnej chwili muszę wynaleźć jeszcze dwie pozycje tej autorki i wtedy będę miała skompletowane jej wszystkie dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytam teraz Karuzele Uczuc Picoult i jestem zachwycona, wiec na pewno siegne po jej nowa powiesc ;).

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaczynając od pani Picoult "Linia życia" oczywiście czekam z niecierpliwością, aż uda mi się zdobyć te książkę. Uwielbiam tę autorkę. Pokochałam ją za "W imię miłości" i "Bez mojej zgody". Trochę mniej mi się podobała w "Deszczowej nocy"... ale to jest moje własne odczucie.
    "Kilka dni z życia Alice" Liane Moriarty - dopiero teraz dowiedziałam się o istnieniu tej książki i powiem, że opis jest bardzo zachęcający. Tylko, żeby to nie było dzieło, które zawodzi, bo główna bohaterka użala się nad swoim losem.
    "Sekretny język kwiatów" Vanessa Diffenbaugh. Historia tez ciekawie się zapowiada. Ale szczerze powiedziawszy, to okładka bardzo mnie zachęca do zakupu tej powieści. Jest po prostu niesamowita i pod względem kolorystyki i "prostoty" okładki.

    Pozdrawiam serdecznie, Klaudyna. [zeswiatafantazji.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie najbardziej zainteresował opis "Kilku dni z życia Alice", jeśli tylko będę miała okazję to przeczytam
    bardzo fajny pomysł z tymi nowościami, ja nigdy nie mam czasu na przeglądanie stron wydawnictw, a u Ciebie tu wszystko tak ładnie zebrane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. na 1 i 2 mam chrapkę :) natomiast liczę, że 4 do mnie niebawem dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. "Spójrz na mnie" to mój typ, z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale kusisz tymi nowościami!;)
    Największą ochotę mam na "Linię życia", a zaraz potem w kolejce są "Sekretny język kwiatów" i "Kilka dnia z życia Alice".

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja z pewnością zakupię Picoult :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakoś tak... chyba żadna nie trafi w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  32. A mnie najbardziej kusi "Linia zycia".. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Yrsa Sigurdardóttir - pewniak, który kupię, bo mam wszystkie poprzednie części i bardzo lubię główną bohaterkę. No i nowa Picoult... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widze że nszae gusta sie pokrywaja:) Wszystkie pozycje mnie zainteresowały. Oj moje finanse odczuja to bardzo boleśnie:(

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy