sobota, 11 czerwca 2011

Stosik 15 / 2011


1. "Całujący grzech" Keri Arthur
2. "Łaska utracona" Bree Despain
3. "Powołanie" P.C. Cast
4. "Gra o Juliana" Adele Griffin
5. "Żelazny Król" Kagawa Julie
6. "Zakazane noce z wampirzycą" Kerrelyn Sparks
7. "Paranormalność" Kriesten White
8. "Wieczne pragnienie" Laura Wright



9. "Złodziej pioruna" Rick Riodan
10. "Morze potworów" Rick Riodan
11. "Zimna stal" Paul Carson
12. "Wszystkie dzieci boże tańczą" Haruki Murakami
13. "Złote ryby" Dmitrij Strelnikoff
14. "Dogonić rozwiane marzenia" Elizabeth Flock
15. "Słodycz zemsty" Rosemary Rogers
16. "Podmorska wyspa" Isabel Allende
17. "Księga wojny" praca zbiorowa
18. "Mugole i magia..." George Beahm


Ostatnimi czasy tylko książki są w stanie poprawić mi humor :)

29 komentarzy:

  1. Łał! Ogromne stosy ;) Jestem ciekawa Murakamiego, Riordana, a "Podmorska wyspa" czeka już na półce na przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękne stosiki :) Zazdroszcze, zazdroszcze i jeszcze raz zazdroszcze:) Miłej lektury i czekam na recenzje :)
    Pozdrawiam,
    Kass

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedobrze mi na widok pierwszych tytułów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki zawsze poprawiają humor :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudne :)
    Tez mam co niektóre, wymienimy opinię :)
    :O*
    Mnie tam też książki poprawiają humor, ale nie tylko one :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik :)Dwie pierwsze pozycje mam i mówiąc szczerze to książka "Całując grzech" jest nieziemska :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie cudne stosy też poprawiłyby mi humor:). Trzymaj się dzielnie. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całej sterty mi by odpowiadały Allende i Flock. Miłego czytania! Powodzenia w sesji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh, faktycznie dużo tu paranormali, ale stosiki zaiste imponujące. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! Jaki owocny stos! Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujące stosy. ;) Sama posiadam "Podmorską wyspę" i już planuję sobie kilka wakacyjnych dni na tę powieść. A zapowiada się interesująco.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny stosik
    A co to się dzieje Lena? Deprecha?
    źle się dzieje w państwie Duńskim...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudeńka!
    Teraz tylko usiąść i czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie jest stosik. To są dwa STOSY! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa, mnie też takie książki poprawiłyby nastrój*-*
    Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Fenrir - a mi nie dobrze na widok Twoich komentarzy. Szanuję to, że coś może Ci się nie podobać ale tego typu wypowiedzi tolerować nie będę. Kup sobie lusterko i siedź przed nim 24/h być może wtedy wszystko będzie piękne i cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaaaaał! ale stos - a Fenrir niech się poszuka w drugim pokoju. O gustach się nie dyskutuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stosik i trochę znajomych pozycji widzę ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny widok :) mnie też książki zawsze poprawiają humor, życzę przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuuu... Ooo! uuuu! Oddawaj! Wszystko po kolei! xD Szczególnie ten pierwsze stosik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Robi wrażenie! Mam ochotę cię obrabować z tych cudownych książek ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję stosiku !
    -Skojarzył mi się pewien cytat "Książka - to mistrz, co darmo nauki udziela, kto ją lubi - doradcę ma i przyjaciela,
    który z nim smutki dzieli, pomaga radości, chwilę nudów odpędza, osładza cierpkości." Mi też książka zawsze pomaga na smutki.
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam serdeczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No, no ale stosy! Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Wow! Wow! Idę czym prędzej szukać mojej szczęki w piwnicy, bo pewnie aż tam spadła na widok Twoich stosów. Takich świetnych stosów! :D

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie stosy to raj dla mnie! Idę sobie pomarzyć o tych książkach :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję nowych zdobyczy! Z Allende będziesz bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zacny stos. Chyba wystarczy na całe wakacje :)

    Kilka pozycji mi się spodobało, a pierwszy raz o nich słyszałem, i chyba nawet sam w niedługim czasie będę "musiał" je nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  28. o Kurde mega stos. Kiedy Ty to przeczytasz?:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy