środa, 22 czerwca 2011

Stosik 16/2011



1. "Arabska żona" Tanya Talko
2. "Prawie jak w domu" Pam Jenoff 
3. "Noc, morze i gwiazdy" Heather Graham
4. "Polowanie na sobowtóra" Linda Howard
5. "Niebieskie migdały" Katarzyna Zyskowska-Ignaciak
6. "Przyrzeczeni" Beth Fantaskey
7. "Dziewczyna, która pływała z delfinami" Sabina Berman
8. "Życie jest bajką" Dubravka Ugresić
9. "Pożeracz snów" Bettona Belitz
10. "Kilka dni z życia Alice" Liane Moriarty


Stosik pocieszeniowy. Czeka mnie jeden egzamin w kampanii wrześniowej. Wszystko przez profesorka i jego widzi mi się ;/

23 komentarze:

  1. Trzymaj się dzielnie. Na pewno sobie poradzisz:). A stosik piękny. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co nas nie zabije to nas wzmocni :) Stosik bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny stosik. Czekam na recenzje głównie "Pożeracza snów", ale pewnie pozostałymi też zainteresujesz.
    Szkoda, że kampania wrześniowa na Ciebie spadła :/ Nie cierpię takich antystudenckich profesorów... Na razie wakacje, będziesz się martwić za 2 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stosik cuuuudowny :) A kampania wrześniowa czasem się przytrafia. Dasz radę :) Nie martw się Lenuś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czeka na mnie Pożeracz do przeczytania ;) Obecnie zabrałam się za totalnie nieparanormalne opowieści i dobrze mi to zrobiło !
    Nie mogę się doczekać twojej recenzji "Przyrzeczonych" - doczytałam tylko do połowy, a potem już sesja była.
    Będzie dobrze - nie martw się tym wrześniem !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze można się pocieszać, że ze względu na poprawkę materiał lepiej się utrwali. Chociaż to pewnie żadne pocieszenie ;)

    Mimo wszystko miłego czytania i oczywiście powodzenia we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wkurzyłaś profesorka na maxa to Cię ulał "pyskolku" :)
    Musiał mieć frajdę :)A tak na poważnie, pewnie i tak zaliczysz we wrześniu :) Może chciał Cię zwyczajnie zobaczyć :)

    Stosik miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pocieszę Cię: podobno student, który nie zaliczy kampanii wrześniowej to nie prawdziwy student. Więc to tak jakby obowiązkowy punkt w programie studiów :)

    A stosik to widzę, że typowo kobiecy. Ani jednej książki nie znalazłem, którą bym chciał mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję ;*

    Powiem tak... Nie przejmowałabym się poprawkę, gdyby oblał mnie facet z Neurofizjologii, czy Podstaw Pedagogiki Specjalnej. Przedmioty trudne i wiadomo.

    Tymczasem z Wychowania oblał mnie mimo, że wszystko mu powiedziałam ale zamiast w spódnicy byłam w czarnych spodniach i zamiast "nieprzewidywalny" powiedziałam "zaskoczyć".

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik. Czekam na reckę (w szczególności) pożeracza snów i przyrzeczonych

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm stosik jakiś taki paranormalno, romansowo obyczajowy:) Raczej nic tam dla mnie ciekawego nie ma. Zauwazyłem za to, że ksiązki są prawie idealnie równe na szerokość:))) Specjalnie je dobierałaś?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też miałem na studiach egzaminy we wrześniu, gdyż nie chciało się profesorom nas pytać wcześniej, więc rozumiem ten ból. Niestety, złożenie skargi było równe z wielkim koszmarem...:-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas na odpoczynek - a przy takich lekturach gwarantowany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pablo - Na stosiku są ksiazki, ktore dotarły do mnie w ostatnim czasie... Specjalnie ich nie dobierałam, chociaż na stosiku starałam się układać tak, aby te największe były na samym dole.

    No tym razem niestety nic dla Ciebie nie ma, chociaż wczoraj doszedł do mnie 3 tom serii Kate Griffin, który mógłby Cię zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pożeracz snów mam na półce i aktualnie czytam.
    O reszcie czytałam i wkrótce mam zamiar po nie sięgnąć.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę trzymała kciuki we wrześniu. Zdasz na pewno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stos świetny :) Powodzenia z tym egzaminem :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym przeczytać "Dziewczynę, która pływała..." oraz "Przyrzeczonych", wiele dobrych opinii spotkałam na blogach oraz LC.
    Generalnie - stos interesujący. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny stos w sam raz na dobry początek lata :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę podkraść kilka pozycji? :D
    Piękny stos!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały stos! Gratuluje zdobyczy i życzę miłego czytania :ę

    OdpowiedzUsuń
  22. Dasz radę z egzaminem - nie taka kampania wrześniowa straszna, jak ją malują (chociaż wiem, że koniec roku szkolnego nie działa motywująco;)).

    Miłej lektury życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozycje nr 6 i 10 są strasznie kuszące ;)
    Ajjj zazdroszczę xD

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy