wtorek, 28 czerwca 2011

Z książką na wakacje!!!


Na początku swojego listu, chciałabym ci serdecznie podziękować za paczkę, którą w dniu dzisiejszym przytargał do mojego domu listonosz. Przesyłka na zewnątrz prezentowała się bardzo smakowicie. Moja rodzinka miała ochotę otworzyć ją samodzielnie - zanim jeszcze pojawiłam się w domu. Na kilometr wyczuli, iż znajdą w niej wiele ciekawych i zarazem jadalnych rzeczy. Na całe szczęście udało im się powstrzymać swoje zapędy i gdy tylko pojawiłam się na horyzoncie, to okazało się, że w przesyłce od Ciebie znalazłam.



Książki, które znalazłam we wnętrzu paczki bardzo mnie ucieszyły i już nie mogę się doczekać, kiedy zasiądę do ich lektury! Aniu swoją przesyłką bardzo mnie uszczęśliwiłaś i jeszcze raz dziękuję ;** Z tego miejsca chciałabym Cię również przeprosić za to, że musiałaś robić paczuszkę dla mnie dwa razy. Chwilę temu mówiłam to Sabinie i powtórzę tu jeszcze raz: Było trzeba nie robić sobie kłopotów z mojego powodu :)

29 komentarzy:

  1. CUUUUDNA!!!!!!!!!!
    Jak to od Ani :)
    Tez miałam ogrooomna przyjemnośc otrzymać mega paczysko własnie od Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dobroci na raz:)). Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczuszka, nie powiem rozpieszczają Cie tyle smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że książki spodobają się tak jak było w moim wypadku:)
    Aż tak się nie przeciążyłam tymi dwoma podejściami:)
    Gorzej byłoby, gdybym Ci tę "Dziewczynę pływającą z delfinami" wysłała wtedy, kiedy robiłam pierwsze podejście na pocztę. Na szczęście spóźniłam się i zastałam drzwi zamknięte na głucho a wieczorem na Twoim blogu zobaczyłam, że sama sobie kupiłaś tę właśnie książkę.
    Przyjemnej lektury i smacznego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci Aniu, że tak, czy inaczej bardzo bym się cieszyła :)) Na prawdę ;** Jeszcze raz dziękuję za paczuszkę. Sprawiłaś mi nią dużo radości, a czytają o "bombie zegarowej domowej roboty" łezka mi się w oku zakręciła. Spytaj Sabinki :D Ona jest świadoma mojej reakcji na przesyłkę wymiankową od początku do samego końca :))

    Teraz muszę cierpliwie czekać aż moja paczka dotrze na miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczuszka. Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, masz - wyjdę na naczelnego blogowego terrorystę...

    Ale muszę po raz olejny PP pochwalić - wczoraj wysyłałam paczkę a już dziś na drugi koniec Polski dotarła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow..to się nazywa niespodzianka !
    Twoja radość jest w pełni uzasadniona, ja bym skakała z radości! To naprawdę jest takie budujące, ciesze się razem z Tobą :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu - obawiam się, że ten zaszczyt jest przewidziany tylko i wyłącznie dla Fenrira :P A wzruszyłam się ze szczęścia ;)

    To fakt! PP spisała się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No laski szykujcie się na IV edycje po wakacjach :)
    Olu doleci :) tak myślę :)

    Aniu jaki terrorysta...no może troszkę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka smakowita paczka :) Największą chęć mam natomiast na duet Sjowall i Wahloo :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczuszka. I od razu wiadomo, że rodzinka ma dobrego nosa xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka PAKA! Miłej i smakowitej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paka!
    Ile niespodzianek, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przemiła paczka, aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka przemiła paczka i jak sprawnie działająca poczta. Zobaczymy jak będzie z moją przesyłką. Czy listonosz zdąży przed weekendem...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej... jaka ta przesyłka SMAKOWITA. I to dotyczy zarówno książek, jak i słodyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna przesyłka, uczta (rozumiana dwojako ;)) jak się patrzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no jak nagle wszystkie czytajace bloggerki zaczną gwałtownie przybierać na wadze to nie bedzie nic dziwnego;) nie sposób sie oprzec takim smakowitoscią;D a jak wiadomo z książką raczej biegac jest kiepsko;) pozdrawiam i dodaje do linkó www.voyageaveclivre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm... na pewno przy takich pysznościach będzie się przyjemnie czytało te lekturki. ;)

    Pozdrawiam, Klaudyna. [zeswiatafantazji.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Olu, jak wygram w Totka, kupię Ci aparat fotograficzny, obiecuję ;)
    Zawsze jak dodajesz zdjęcie stosu, otwieram je i wlepiam swe już i tak ślepe oczka. Ja muszę wszystko dokładnie obejrzeć ;)

    Bardzo fajna paczuszka, oglądam, oglądam i robię się głodna!

    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kinia - aparat to ja posiadam :) Gorzej z bateriami do niego, bo co rusz zapomnę ich zakupić ;) Niedługo będzie stosik, więc obejrzysz dokładniej ksiażki ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy