sobota, 15 października 2011

Stosik 23 / 2011

Z racji tego, że ostatni stosik został już w większości przeczytany i zrecenzowany, a część książek spoczywa bezpiecznie u Keiry, która dopuściła się czynu niewybaczalnego i wyjechała do Poznania, postanowiłam przedstawić Wam kolejną porcję pozycji literackich, które w ostatnim czasie zagościły w moim domu:


1. "Słodkie lato" Mari Jungstedt
2. "Podwójna cisza" Mari Jungstedt
3. "Więzień" Jesus Sanchez Adalid
4. "Brama wezyra" Jesus Sanchez Adalid
5. "Ostatni dobry człowiek" A.J. Kazinski
6. "Scherlockista" Graham Moore
7. "Pamiętniki Wampirów. Pamiętnik Stefano. Tom 1" L.J. Smith
8. "Pamiętniki Wampirów. Pamiętnik Stefano. Tom 2 " L.J. Smith
9. "Pamiętniki Wampirów. Pamiętnik Stefano. Tom 3" L.J. Smith
10. "Dłoń" Michał Dąbrowski

Tym razem nieco skromniej ale i tak jestem dumna ze swoich nabytków. Szczerze mówiąc obawiam się nieco "Więźnia" i "Bramy wezyra" ale mam nadzieję, że i tym razem dokonałam słusznego wyboru. Tematyka nieco odstaje od lektur i jeśli wszystko dobrze pójdzie, to spędzę czas z kolejną rewelacyjną serią. Te właściwe "Pamiętniki Wampirów" przeczytałam już jakiś czas temu, więc mam nadzieję, że i "Pamiętnik Stefano" okaże się przyzwoitą lekturą, która odmóżdży mnie nieco i pozwoli docenić jeszcze bardziej pozostałe pozycje literackie, które mam w planach w niedalekiej przyszłości. Przepraszam również za dosyć brzydkie zdjęcie. Muszę w końcu popracować nad nowym aparatem fotograficznym. Pozdrawiam Lena!

28 komentarzy:

  1. Hm..większośc książek jest mi obca, ale to nie zmienia faktu ,że mogą być ciekawe. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stosik niczego sobie, ale foteczki.. Lenko musisz się za nie zdecydowanie zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę muszę ale co poradzę, że czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik bardzo ciekawy, czekam na recenzję "Dłoni", bo bardzo interesuje mnie ta książka. :)
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zazdroszczę Ci "Sherlockisty" - gdyby Ci nie przypasowała (czekam na recenzję!), to z chęcią się wymienię/wypożyczę, ewentualnie odkupię:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik (tylko trochę niewyraźny :-D). Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skromniej? Nie żartuj:). Piękny stos. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasandra - jest skromniejszy niż tej poprzedni, który liczył sobie około 10 pozycji ;) Nie mniej jednak kąski są równie smakowite, jak te poprzednie ;) W sumie gdybym poczekała jeszcze trochę, to stosik uzbierałby się jeszcze pokaźniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy części Pamiętników Stefano mam, jak na razie przeczytałam tylko tom 1 :( Stos jest świetny i wcale nie taki skromny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zazdroszczę "Pamiętników Stefano" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzy pamiętniki wampirów na raz? Szaleństwo :D Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny stosik kochana, tylko czekać na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawią mnie "Pamiętniki Wampirów". Nie czytałam żadnej książki ze stosika,więc czekam na recenzje;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miravelle - czytałam wiele opinii na temat "Pamiętnika Stefano" i muszę przyznać, że ciekawość wygrała walkę z rozumem.

    OdpowiedzUsuń
  15. To mnie interesują pamiętniki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik! Książki pani Jungstedt bym ci z chęcią podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki mały stos? No proszę Cię. ;) W każdym razie miłego czytania!
    Cieplutko,
    Ew

    OdpowiedzUsuń
  18. o Scherlockista chcę przeczytać świetny stos ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brak czasu, skąd ja to znam... a też mam sporo ciekawych pozycji czekających na mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Skromny stos, chyba żartujesz! :)
    Ja Pamiętniki Wampirów mam ciągle przed sobą, ale jakoś mi się do nich nie spieszy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał, świetny zbiór, chociaż osobiście Pamiętników nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosik wygląda zarąbiście, pewnie lektura będzie równie dobra ;) Czekam na recenzje i życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę Pamiętników Stefano ;)

    Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. skromniutki to ten stos nie jest...
    Ja bym Ci zabrała dwie pierwsze pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasem nie liczy się ilość tylko jakość, a tu na załączonym obrazku przedstawia się bardzo obiecująco.
    Ciekawa jestem jak przypadną ci do gustu ,,Pamiętniki Stefano'', gdyż cały cykl ,,Pamiętników wampirów'' raczej nie powalił mnie na kolana.
    Czekam więc na twoje recenzje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy