piątek, 16 marca 2012

Stosik 04/2012

Powrót na uczelnie sprawił, że mam mnóstwo czasu na czytanie książek. Nieco gorzej jest pod tym względem z tworzeniem opinii, jednak jestem dobrej myśli, iż wkrótce się to zmieni. Korzystając z chwili wolnego, postanowiłam podzielić się z Wami swoimi najnowszymi zbiorami. 


Myślę, że nie muszę opisywać każdej książki z osobna, a wszystko jest widoczne na powyższym obrazku, na który wystarczy kliknąć aby się powiększył. Jeśli ktoś posiadałby na wymianę/sprzedaż powieści wydane przez Naszą Księgarnię, to wiedzcie, że z przyjemnością je przygarnę. Pozycje z Listy Życzeń, również są mile widziane. Pozdrawiam, Lena :)

22 komentarze:

  1. Ahhh...pięknie <3 :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "Poczekajki", chętnie bym Ci ją podkradła. :)
    Pozdrawiam, miłej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekajkę mam już za soba i naprawdę warto po nią sięgnąć. Na całe szczęście, wydawnictwo Albatros szykuje wznowienie ;)

      Usuń
    2. Ale z ohydnymi okładkami! Okropieństwo!

      Usuń
    3. No niestety :( Przyzwyczaiłam się już do tych ślicznych okładek!

      Usuń
  3. Świetne książki, szczególnie chciałabym przeczytać powieści z "czarnej serii" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna Seria rozkochała mnie w sobie i nie mogłam się powstrzymać, by nie zakupić kilku tytułów ;)

      Usuń
  4. Ile pozycji z Czarnej Serii! Aż Ci zazdroszczę :D
    No, ale oczywiście życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę przyjemnej lektury, świetny stosik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekajkę czytałam. Fajnie i szybko się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie intrygowała "Serenada" swego czasu. Czekam na recenzję, żeby wiedzieć, czy warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, twój księgozbiór stale się poszerza. Gratuluję i zazdroszczę. :) Też tak chcę! :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Przepiękny stosik, miłej lektury:)

      Usuń
  10. Ty masz więcej czasu, a ja mniej. No i gdzie tu sprawiedliwość? :P Widzę, że Czarna seria dominuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stos :) A doszła już książka ode mnie? Anny Łaciny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, doszła :)
      Ja swoją podeślę w przyszłym tygodniu, bo ciągle coś stoi mi na drodze i nie mam jak wstąpić na pocztę :(

      Usuń
    2. Spoko - i tak teraz nie mam na nie czasu :D Ale przyszła konkursowa książka pani AŁ a zatem zabieram ją w niedzielę do Krakowa i postaram się do końca kwietnia Ci ją przesłać ^^

      Usuń
  12. Czarna seria widzę rządzi :) Na pewno warto :) A i cały stosik wygląda świetnie, chociaż "zdjęcie" nietypowe :P

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy