piątek, 30 marca 2012

Stosik 05/2012

Nie ma to jak udane zakończenie dnia. Miniony tydzień wycisnął ze mnie siódme poty i jestem niezwykle szczęśliwa, że wreszcie będę się mogła oddać, tylko i wyłącznie czytaniu. Co prawda Bujaczek planuje mnie ukatrupić w związku z paczką, która w dzisiejszego popołudnia do niej dotarła. Tymczasem zostawiam Was ze stosikiem, który posiada wiele książek, na które czekałam od dawna...


1. "Requiem dla snu" Huberta Selby Jr 
2. "Gdybyś mnie teraz zobaczył" Cecile Ahern
3. "Bilbord" J.D.Bujak
4. "Pod nocnym niebem" Rachel Hore
5. "Syn Neptuna" Rick Riordan
6. "Zemsta" Małgorzata Maciejewska
7. "Dieta (nie) życia" Agnieszka Mazur, Karolina Otwinowska
8. "Dwa wybory" Diane Wolfer
9. "Hiszpański smyczek" Andromeda Romano-Lax

Tradycyjnie przepraszam za fatalną jakość zdjęcia. Dziękuję osobom, z którymi udało mi się przeprowadzić wymianę. Tymczasem uciekam dokończyć teksty, które już od jakiegoś czasu czekają na swoją kolej :) Życzę miłego weekendu ;)

29 komentarzy:

  1. Hmm... Żadnej z tych książek nie znam, dlatego tym bardziej nie mogę się doczekać twoich recenzji i poznania ich fabuły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, pominęłaś jedną z książek - między 'Requiem' a 'Bilbordem'. Ten drugi swoją drogą mam u siebie, pewnie niedługo porównamy wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi ;) Wrócę do domu to na pewno poprawię ;)

      Usuń
  3. Ja jeszcze czekam na paczuszkę od Ciebie. Mam nadzieję, że niedługo dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję - wysłałam w środę z rana, więc teoretycznie powinna dojść ;)

      Usuń
  4. Stosik świetny :)
    Pod nocnym niebem również do mnie dotarła :}

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Cie nie ukatrupię (kogo będę doprowadzać do szału? W prawdzie jest jeszcze Mooly, ale jej mi jakoś szkoda denerwować ;*). Wracając do tematu... Ja Ci się kochana tylko odwdzięczę! Buhahahahahaha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny stos, a szczególnie "Pod nocnym niebem" ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Pod nocnym niebem" świetne. "Hiszpański smyczek" również.
    Pozostałych nie znam, ale i tak życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosik jak zwykle fantastyczny. :) Pozycje 1 i 3 chętnie sama bym przeczytała. :) Życzę więcej czasu i wypoczynku! Wiem co to znaczy być wykończonym... Sama ostatnio ledwo nadążam. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stosisko!
    A najbardziej ostrzę sobie pazurki na 'Bilbord', jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik! Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik!!! Właśnie przypomniałaś mi, że muszę przeczytać syna neptuna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo... Większość bym Ci podkradła:)). Piękne nabytki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stos ^^ Jeszcze wczoraj powiedziałabym, że najchętniej podkradłabym Ci "Bilbord", ale kiedy dziś już go zamówiłam w pobliskiej księgarni, mogę powiedzieć, że jestem ciekawa Twojej recenzji ;P Za to chętnie podkradłabym Ci "Hiszpański smyczek" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "Hiszpański smyczek" polowałam już od dłuższego czasu. Coś czuję, że zapoznam się z nim w najbliższym czasie ;)

      Usuń
  14. Rewelacyjne nabytki! Tylko pozazdrościć:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. O, to teraz masz co czytać :) Zazdroszczę Ci tylu ciekawych książek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mnie ciekawi Syn Neptuna. Super stosik! Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny stosik. Nie ukrywam, że większość z tych książek chętnie bym widziała u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny stosik. Chętnie podkradłabym parę pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) Na "Dwa wybory" od dawna poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawią mnie Requiem dla snu i Syn Neptuna :) Ale czekam na wszystkie recenzje, bo pewnie jeszcze jakaś pozycja mnie zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stos ciekawy - miłej lektury i bardziej udanego tygodnia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiem, że się znowu przypominam, ale nie dotarły jeszcze do mnie ksiązki od Ciebie. Widzę jednak, że Syn Neptuna dotarł, cieszę się z tego powodu - czekam na Twoją opinię.
    Pozdrawiam,
    Isztar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,

      książki z gratisem wyszły ode mnie w zeszłym tygodniu. Poczekajmy jeszcze chwilę i jak coś to będziemy interweniować.

      Usuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy