niedziela, 29 kwietnia 2012

Stosik 07/2012

Dzisiaj będzie krótko i bez zbędnych wstępów. Na dworze jest strasznie gorąco i najchętniej ułożyłabym się pod jakimś wiatrakiem. Gwarantuję, że zbyt szybko nie zobaczylibyście mnie z powrotem. Korzystając z okazji, chciałabym pokazać Wam stosik, który zawitał do mnie w ostatnim czasie.


Myślę, że nikomu nie trzeba przedstawiać powyższych tytułów. Zdaję sobie sprawę, że jestem uzależniona od książek i czytania, dlatego w niedalekiej przyszłości pojawi się kolejny stosik. Wyczekujcie go już za kilka dni. Tymczasem zmykam na długi spacer, który połączony zostanie z plenerowym zagłębianiem się w lekturze. 

A już za kilkanaście dni wyruszam na Warszawskie Targi Książki. To już mój drugi tego typu wyjazd i muszę przyznać, że nie mogę doczekać się spotkania z Blogerkami ;) A wy wybieracie się do Warszawy? A może znaleźliście na powyższym stosiki książkę, która w sposób szczególny was zainteresowała?

33 komentarze:

  1. Fajny stosik, widzę sporo książek z "Czarnej serii" :D Właśnie czytam Kaznodzieję :) Na targach w Warszawie niestety nie będę, ale na krakowskich owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Chciałabym jechać na te targi, ale niestety nie mam możliwości pojawienia się. Może innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do W-wy niestety nie dam rady się wybrać. Może innym razem.
    A z tego stosu sięgnęłabym po Ketchuma - jestem ciekawa "Potomstwa"
    Miłego wypoczynku i przyjemnej lektury :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik, nie wiedziałabym, od jakiej książki zacząć czytanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stosik ale te tytuły mnie jednej pewno nic nie mówią i raczej bym po nie nie sięgnęła, ale cóż ja jestem z zupełnie innej bajki.))))
    Mimo to życzę miłego czytania .
    Gdybym dzisiaj miała znów naście lub dzieści napisałabym zupełnie co innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne książki. Gratuluję!!
    A co do Warszawy to może tym razem się zmobilizuję i wpadnę. Zobaczymy:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rick Riordan! Ale Ci zazdroszczę! I jeszcze widzę Richelle Mead... Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosik cudny-kilka książek naprawdę mnie kusi. Co do Wawy- to na 90% będę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik :) Ale ci zazdroszczę potomstwa i śmiercionośnych fal. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nabytków, choć stanowczo bardziej podobają mi się notki z rzeczywistym zdjęciem stosika - to zawszejest takie swojskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja na Warszawskie targi się wybieram, będę nawet 2 dni, z czego cieszę się niezmiernie. A stosik rewelacyjny, szczególnie "Ostatni olimpijczyk" czy "Bitwa w labiryncie". Obydwie ciekawe i godne polecenia. Życzę miłego czytania i spacerowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci tych Targów :(

    A co do stosika... kobieto pilnuj go jak oka w głowie bo co nieco może Ci zniknąć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Po stosiku śmiem twierdzić, że jestem do tyłu z nowościami, bo większość tytułów nic mi nie mówi :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile interesujących pozycji, szczerze zazdroszczę:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Skandynawsko się u Ciebie zrobiło z tym stosikiem :) Ja chciałabym tylko Ketchuma przeczytać. Wybieram się na Targi Ksiązki więc może kogoś spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda nam się spotkać :) Potem wymienimy się numerem telefonu i jakoś to będzie ;)

      Usuń
  17. A ja niestety nie mogę się wybrać do Warszawy ;( *płacze* Więc zazdroszczę, że inni mogą jechać ;]

    Co do stosu to chętnie porwałabym Ci Ostatnie poświęcenie, ponieważ w drodze do mnie jest pierwsza część i czuję, że mi się spodoba :)

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety się nie wybieram:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Same ciekawe książki :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz cudny stos :) No i zazdroszczę wyjazdu na targi książki... Ale i życzę Ci świetnej zabawy ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Na Percym się nie zawiedziesz :)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  22. same ciekawe tytuły, większości jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem krryminalny stosik XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ze stosiku czytałam tylko "Szansę na życie". Bardzo kryminalnie widzę - może się wreszcie przekonam do tych książek.
    A do Warszawy się nie wybiorę, za daleko. I bardzo żałuję, zwłaszcza w kontekście pięknych wspomnień z Krakowa. Jedyne pocieszenie to targi książki na moim wydziale za miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ha, Też jestem uzależniona od kupowania książek;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obok siebie bardzo bym chciała mieć już "Ostatnie poświęcenie" !
    Piękny stos, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy