poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wyniki Konkursu // Wszystko po 13 zł

No i znowu zawaliłam! Wyniki urodzinowego konkursu miały być już kilka dni temu, a  tymczasem ciągle milczę. W dniu dzisiejszym dokonałam wielkiego losowania, którego zwycięzcą okazała się być Agnesto, która proszona jest i podesłanie mi swojego adresu na maila, a także o wskazanie książki, którą jest zainteresowana. Korzystając z okazji, chciałabym podziękować wszystkim za wzięcie udziału w rywalizacji.

***
Z racji zbliżających się Targów Książki postanowiłam zrobić małe porządki na moich półkach:



Każdą z powyższych książek chciałabym sprzedać za symboliczne 13zł (+koszt przesyłki).
Wyjątek stanowią książki Jo Nesbo, które sprzeda za jedyne 15zł (+kp).
Zachęcam do dokonywania zakupów. Wszystkie powieści są w stanie bdb+.

10 komentarzy:

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy