piątek, 11 maja 2012

Targi Książki w Warszawie

Nadeszła upragniona chwila, w trakcie której pożegnam się z Wami na 2 długie dni. Za kilkanaście godzin wyruszam w niezapomnianą podróż! Z samego rana będę w Warszawie i czym prędzej ruszam na podbój wszystkiego co znajdzie się na linii mych bystrych (i ponoć zabójczych) ślepi. W torbę zostało spakowanych 6 książek i mam nadzieję, że spotkania z autorami uda mi się odbyć jak najbardziej pomyślnie. Jest to mój pierwszy wyjazd do stolicy i tym bardziej się cieszę, że jest to podróż związana bezpośrednio z książkami.


Ponadto jest mi bardzo miło, że po raz kolejny spotkam Blogerów, których namiętnie podczytuje i podziwiam. Mam nadzieję, że uda nam się spotkać w jak największym gronie, a i spotkania w Pałacu Kultury i Nauki są jak najmilej widziane :) Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w niedziele. Tego dnia postaram się zamieścić na blogu fotorelacje. Trzymajcie kciuki abym nie została bankrutem. Jak dobrze, że Irenka dała mi szlaban na nabywanie książek. Być może trochę ostudzi mój zakupoholizm.

24 komentarze:

  1. Zazdroszczę, baw się dobrze i ucałuj ode mnie wszystkich blogerów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez za kilka godzin wyruszam w podróż do stolicy. Ja jeszcze dzisiaj (bo ja pociągiem mam dwie godziny do Warszawy + godzina na dojazd od najbliższego PKP :D), ale wieczorem, więc dopiero jutro pewnie jeszcze przed otwarciem będę pod pałacem :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może uda nam się jakoś zobaczyć? Ja po Warszawie będę już krążyć po godzinie 8 :)

      Usuń
    2. Ja nie wiem dokładnie o której będę, bo zatrzymuje się w Izabelli pod warszawą i jestem lekko uzależniona od tego o której moja przyjaciółka wybiera się na kurs rysunku do Warszawy. Ale jestem jak najbardziej za spotkaniem :D.

      Usuń
    3. Dostałam oficjalne potwierdzenie. Będę przed 9 :D.

      Usuń
    4. No więc gdzie się spotykamy i mniej więcej o której? Dostosuje się :D.

      Usuń
    5. No to może o 9 lub chwile przed pod Pałacem Kultury i Nauki?
      Wieczorkiem moze wymienimy się numerami w razie wu :)

      Usuń
    6. Ok. Tylko, ze ja już uciekam. Wieczorem będe miała dostęp do internetu (tylko nie do gg :D). Na wszelki wypadek wysyłam ci mój numer na twoje gg.

      Usuń
  3. nie szalej z książkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boisz się, że nie dam rady dowieść Cię z powrotem do domu?

      Usuń
  4. Miłej zabawy :) Pozdrów znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy już wspominałam jak bardzo zazdroszczę? ;)
    Miłych dni! Nie zbankrutuj i wróć z fotorelacją :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę :) nie mam w tym roku możliwości pojawienia się na targach :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie zazdroszczę ci tych targów :<
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tej podróży, dla mnie to za daleko, ale przynajmniej na targach w Krakowie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdraszczam :) niestety nie ciągnie mnie do stolycy :) baw się dobrze i nie zbankrutuj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też może się wybiorę, ale ja w niedzielę. Nic nie jest pewne, eehh.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja Ci zazdroszczę... Też bym się chętnie wybrała, ale w tym roku niestety ani finanse, ani czas nie pozwalają. Życzę dobrej zabawy. :) I czekam z niecierpliwością na relację. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żyję nadzieją, że i ja kiedyś pojadę na te targi :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy