wtorek, 24 lipca 2012

Stosik 14/2012 + paczka wymiankowa i szybki konkurs

1. Stosik

Muszę przyznać, że kolejny stosik obiecałam sobie dodać pod koniec sierpnia. Niestety moje plany na najbliższe tygodnie uległy zmianie i takim właśnie sposobem, zostanie on zaprezentowany w dniu dzisiejszym. Poniższe zdjęcie przedstawia książki, które w sporej części zostały już przeze mnie przeczytane, albo zapoznam się z nimi w ciągu najbliższego tygodnia. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować te plany. Trzymajcie mocno kciuki. A oto gwiazda dzisiejszego dnia:




1. "Książę złodziei" Deborah Simmons - książkę nabyłam pod wpływem impulsu. Mam nadzieję, że nie zawiodę się na niej i spędzę w jej towarzystwie miłe i niezapomniane chwile. 
2. "Ciężar wody" Anita Shreve - za powieść bardzo dziękuję Magdzie, która przekazała mi ten utwór w ramach wakacyjnej wymianki na blogu Sabiny. 
3. "Notatki samobójcy" Michael Thomas Ford - uwielbiam wszystkie książki, które zostały wydane w ramach serii Zbliżenia. Moim zdaniem uwrażliwiają czytelników na problemy innych ludzi i jest to naprawdę ważne.
4. "Zielone jabłuszko" Izabela Sowa - nie miałam jeszcze okazji by zapoznać się z twórczością tej autorki, jednak mam nadzieję, że nasz debiut okaże się miłym zaskoczeniem. Opinię na temat książki słyszałam skrajnie różne, więc zobaczymy.
5. "Sklepik z niespodzianką. Adela" Katarzyna Michalak - czyli jedna najbardziej wyczekiwanych powieści roku. Bardzo się cieszę, że w końcu trafiła w moje rączki. Nie dalej jak wieczorem, zabieram się za jej czytanie.
6. "Supersmutna i prawdziwa historia miłosna" Gary Shtayngart - efekt wymiany z Magdą. Nie mogę się już doczekać lektury tej książki. Niestety będzie musiała trochę poczekać.
7. "Kiedy ulegnę" Chang-Rae Lee - prezent od Magdy, której jeszcze raz bardzo dziękuję!!! Sprawiłaś mi naprawdę wielką radość.
8. "Zanim zasnę" S.J.Watson - książka zakupiona za bon, który udało mi się wygrać w konkursie na recenzje miesiąca. Organizatorem konkursu była oczywiście Księgarnia Internetowa Selkar. 
9. "Cień węża" Rick Riordan - ponieważ uwielbiam tego autora i nie wyobrażam sobie życia bez jego książek. Jestem w trakcie czytania pierwszego temu tej serii i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba...
10. "Archiwum Herosów" Rick Riordan - książka zakupiona za bon, który udało mi się wygrać w konkursie na recenzje miesiąca. Organizatorem konkursu była oczywiście Księgarnia Internetowa Selkar. Udało mi się ją przeczytać i muszę przyznać, że trochę się na niej zawiodłam. Więcej na jej temat w recenzji, która pojawi się na blogu już za kilka dni.
11. "Świat według Bertiego" Alexander McCall Smith - trzecia i ostatnia książka, którą nabyłam w ramach wygranej w konkursie. Teraz, gdy posiadam już brakujący tom cyklu "44 Scotland Street", mogę się zabrać za jego czytanie.
12. "Poza sezonem" Jack Ketchum - została już przeze mnie przeczytana, a recenzja czeka na dzień swojej publikacji. Niby fajna, ale... No nie jestem zachwycona. Może gdy sięgnę po nią za jakiś czas...

2. Wakacyjna wymianka

W dniu dzisiejszym doszło do mnie takie o to cudo:




Zarówno no "Ciężar wody" jak i na "Kiedy ulegnę", polowałam już od jakiegoś czasu.  Cieszę się więc, że będę miała okazję po nie sięgnąć w najbliższym czasie. Madziu, dziękuję Ci za tak piękny prezent. Sprawiłaś mi nim ogromną radość!!!!


3. Wakacyjnie

Do tej pory wakacje stanowiły dla mnie czas, w którym nadrabiałam czytelnicze zaległości. Dzięki temu poznałam kilka fajnych pozycji literackich, a także nawiązałam nowe znajomości. Za tydzień nadejdzie moment, w którym będę musiała Was opuścić. Tak się złożyło, że wyjeżdżam z dzieciakami na dwutygodniowy obóz konny i być może nie będę miała czasu na czytanie. Na tego typu wyjazdach bywa naprawdę różnie. Na chwilę obecną mam napisanych kilka opinii, które sukcesywnie będą publikowane w czasie mojej nieobecności. Mam nadzieję, że dzięki temu będzie Wam trochę raźniej, a i blog nie zacznie obumierać. Tytuły książek zostaną tajemnicą, chociaż możecie je podejrzeć na moim koncie na LC. Ehh.. No i się wygadałam!


4. Konkurs z Merlinem

Zachęcam Was do wzięcia udziału w konkursie, w którym możecie wygrać jeden z pięciu egzemplarzy książki "Klug" Kaspra Bajona. Więcej na temat tej rywalizacji znajdziecie TUTAJ. Myślę, że konkurs jest naprawdę prosty i że warto jest wziąć w nim udział.


5.  KONKURS Z NASZĄ KSIĘGARNIĄ

Dodaj napis
Jak już pewnie zauważyliście, Nasza Księgarnia przez pomyłkę wysłała mi dwa egzemplarze "Sklepiku z niespodzianką. Adela" autorstwa Katarzyny Michalak. Wspólnie z wydawnictwem ustaliliśmy więc, że dodatkowa książka trafi do jednego z czytelników mojego bloga. Jeśli wśród Was znajdują się osoby, które mają ochotę na zapoznanie się z Adelcią, to jest to idealny powód na pozostawienie komentarza pod tym postem. Żeby jednak nie było aż tak prosto - napiszcie proszę, którą ze stosikowych książek chcielibyście przeczytać i dlaczego. Na Wasze zgłoszenia oczekuję do najbliższego piątku (27.07) do godziny 23.59. Wyniki konkursu będą dostępne następnego dnia z samego rana. Miło mi będzie, jeśli zachęcicie do udziału w tym konkursie innych.
.

59 komentarzy:

  1. Świetny stosik, mogę tylko pozazdrościć.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej chciałabym przeczytać własnie Adelę. Dlaczego? Bo uwielbiam twórczość Kate Em i przeczytałam już wszystkie jej książki, które miałam pod ręką. Do tego mam specjalnie naszykowane miejsce dla niej ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że paczka przypadła Ci do gustu:)

    Zgłaszam się oczywiście do konkursu. Z Twojego stosu najchętniej przeczytałabym "Zanim zasnę"-ten tytuł od dawna za mną chodzi. Lubię tego typu książki.

    No i gratuluję wygranej w konkursie na recenzję miesiąca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Stosik cudny! Już widzę kilka pozycji, które sama chętnie bym Ci podebrała :D Adelci Ci nie zazdroszczę bo mam swój egzemplarz. To co zaczynamy wieczorem razem ją czytać?

    Na chwilę obecną zazdroszczę Ci "Zielonego jabłuszka" gdyżna swój egzemplarz jeszcze czekam :D. Oczywiście nie omieszkam wybłagać od Ciebie przy okazji "Notatek samobójcy" i "Zanim zasnę" :D

    2. Widzę, że wymianka się udała i moja mała konspiracja z Magdą się powiodła... Ale i tak wysłała coś innego niż mówiła :D

    3. To już za tydzień jedziesz?? Buuuu... I z kim ja będę pisać cały dzień?? ;( Do tego jak Ty wrócisz to ja wtedy jadę... ;(

    4. i 5. Życzę powodzenia w konkursach wszystkim uczestnikom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenka wysłałam co innego niż mówiłam- bo się zwyczajnie nie wyrobiłam:P Ale tamta książka i tak powędruje do Leny:P No konspiracja się udała:)

      A z kim będziesz pisać? Ja jestem dostępna jak coś :P

      Usuń
    2. Czy Ty jesteś świadoma swojej deklaracji? Uprzedzam, że trudno się mnie pozbyć :D

      Usuń
    3. Ha ha - oj nie sądzę żeby było aż tak źle:P A tak na serio to zapowiadają mi się samotne dwa tygodnie więc czasu na pisanie będę miała aż za dużo:P

      Usuń
    4. Hahahaha, jeszcze będziesz tych słów żałować :D No ale tym sposobem mam nową ofiarę :D

      Usuń
  5. Chciałabym przeczytać Poza sezonem" Jack Ketchum. Nigdy nie lubiłam horrorów do czasu, aż nie przeczytałam Sukkuba - Edwarda Lee. I właśnie Ketchum go rekomendował. Od tamtej pory mam go na oku.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej chciałabym przeczytać "Kiedy ulegnę" ;) Zainteresowała mnie Twoja radość z tej książki, a także sam jej wygląd.

    A stosika gratuluję. Stosika, ba, stosu! Miłego czytania Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie "Adela" dzisiaj dotarła:)
    Stos robi wrażenie - ciekawa jestem jak Ci się "Jabłuszko" spodoba, bo ja czytałam całą serię owocową pani Izabeli i bardzo miło ją wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Supersmutna i prawdziwa historia miłosna" jest również częścią mojego ostatniego stosu. Jestem ciekawa co też się kryje pod tym tytułem i pewnie niedługo zrobię z tej książki użytek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos!

    Hmm, naprawdę ciężko wybrać, ale chyba najchętniej przeczytałabym książkę "Książę złodziei", bo słyszę o niej same dobre słowa i czuję się oczarowana okładką :))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne stosisko :)
    obóz konny powiadasz? z chęcią sama bym się na taki wybrała - kocham te mądre zwierzęta od dziecka :)
    a co do "Sklepiku z niespodzianką. Adela", tym razem w konkursie brać udziału nie będę :) Ta Michalak obdaruje mnie książką w najbliższym czasie :) Więc pozostaje mi tylko czekać na swój egzemplarz, którego nie mogę się doczekać :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się do udziału w konkursie :) Najbardziej chciałabym przeczytać właśnie "Sklepik z niespodzianką", ponieważ pierwsza część bardzo mi się spodobała, zauroczyła mnie wizja niewielkiego miasteczka i jego mniej lub bardziej sympatycznych mieszkańców. A ponadto jestem fanką twórczości Kasi Michalak i chcę przeczytać wszystkie jej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. stosik jest rewelacyjny! Ja również upolowałam "Kiedy ulegnę", ale póki co... nie mam czasu na tę lekturę, inne czekają w kolejce:(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stosik, zazdroszczę całego :) A co do konkursu, to oprócz konkursowej książki z chęcią przeczytałabym "Kiedy ulegnę" Chang-Rae Lee. Dużo dobrego o niej i o jej autorze słyszałam - zatem strasznie jestem ciekawa Twojej recenzji.
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się. Supersmutna i prawdziwa historia miłosna" Gary Shtayngart - tą książkę chciałabym przeczytać bo zaintrygował mnie tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  15. ze stosiku i do mnie dotarła dziś pozycja nr 1 od Miry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak od wielkiego dzwonu do Ciebie wpadnę, to stosik mi się trafia. Cudowny, oczywiście. Mam i najbardziej kojarzę jedynie "Supersmutną i prawdziwą historię miłosną". U mnie również będzie ona musiała poczekać trochę czasu. Na razie innych cudeniek sobie naniosłam.
    Riordan zbiera tak pozytywne recenzje, a ja go nie znam. Ostatnio nawet mi się za to dostało. Więc, trzeba by w niego zainwestować. A, nie, tfu. Nie zainwestować. Będziemy szukać go w bibliotece, bo aktualnie jestem na odwyku.
    Do konkursu się nie zgłaszam. Nie znam jeszcze książek pani Kasi, więc nie będę zaczynała gdzieś od końca czy środka. Ja sobie jeszcze w te wakacje spokojnie zacznę czytać pierwszy tom:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Niepotrzebnie Ci się oberwało, a jeśli już to nie wróży to niczego dobrego. Przynajmniej ja tak mam, że jak ktoś mnie opiernicza, bo jakiej książki, czy autora nie znam, to potem okazuje się, że niekoniecznie przypadł mi do gustu. Mam nadzieję, że w Twoim przypadku tak nie będzie.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że tak nie będzie. Za "Nevermore" też mi się oberwało i co? Pudło. No, ale może jednak Percy'ego polubię (bo to jego biorę na początek)?

      Usuń
  17. Najbardziej chciałabym przeczytać "Zanim zasnę" S.J.Watson. To musi być przerażające uczucie, codziennie od nowa dowiadywać się kim jestem, gdzie jestem, nie mieć wspomnień, być czystą niezapisaną kartką...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stosik! Też mam Cień Węża, choć jeszcze nie przeczytany xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę stosu, a w szczególności ,,Sklepiku z niespodzianką":)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały stos, gratuluję nabytków, natomiast w konkursie udziału nie biorę, ale życze innym powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej chciałabym przeczytać "Zanim zasnę". Opis mnie bardzo zaintrygował, no i wszędzie spotykam recenzje tej książki. Jestem ciekawa jak to jest żyć bez wspomnień. To znaczy, na pewno jest to przerażające uczucie, ale chciałabym przekonać się, jak przedstawiła to autorka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się - wawrzyniak.angelika@gmail.com :)

    Najchętniej przeczytałabym Adelcię, gdyż cenię sobie twórczość Kejt i pokochałam już pierwszy Sklepik z Niespodzianką.

    OdpowiedzUsuń
  23. No cóż , " Adelę " , bo twórczość pani Kasi po prostu lubię .
    " Zanim zasnę , bo jestem ciekawa tego , co Ty lubisz. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie będę oryginalna i też wybieram "Sklepik z niespodzianką:Adela". Z jednej prostej przyczyny - prawie każdy zna twórczość Pani Kasi Michalak, chociażby jedną z jej książek, a ja żadną!!! Nawet nie wypowiadam się na jej blogu... bo nie wiem o czym mowa :( Dużo osób twierdzi, że w jej książkach jest jakaś magia, która przyciąga jak magnes. Chcę się przekonać czy to prawda.
    Ciekawi mnie też "Kiedy ulegnę" - intryguje mnie okładka, ale nie wiem czego dotyczy książka.
    www.biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Imponujący stosik książkowy, którego bardzo ci zazdroszczę. Szczególnie chciałbym poznać ,,Sklepik z niespodzianką. Adela'', gdyż ostatnio czytałam pierwszy tom tej serii i byłam nim oczarowana. Oprócz tego chciałbym poznać również "Zielone jabłuszko" Izabeli Sowy, ponieważ żywię wielki sentyment do naszej rodzimej literatury a z twórczością tej autorki nie miałam jeszcze przyjemności.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś tak mam w zwyczaju,że po przeczytaniu jakiejkolwiek ksiązki jej bohaterowie na długo zapadają w pamięć i zostają moimi dobrymi znajomymi:-)Dlatego ze stosu chętnie przeczytałabym "Zielone Jabłuszko,bo twórczość pani Sowy zawsze wprawiała mnie w dobry nastrój,a przy czytaniu pojawiały się także salwy śmiechu.A także "Sklepik z niespodzianką Adela",poznałam już Bogusię i jestem niezmiernie ciekawa co też tam słychać dobrego u dziewczyn;-)Pozdrawiam Missy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie będę oryginalna - najchętniej przeczytałabym "Sklepik..." - wydaje się świetnym czytadłem na letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też najchętniej przeczytałabym Adelcię :) bo uwielbiam książki Pani Kasi :) Czyta sę je z zapartym tchem i szkoda że tak szybko zjawia się okładka końcowa...

    Stosiku zazdroszczę! :)
    i wymianki też, za krótko blogi odwiedzam i jeszcze w żadnej udziału nie wzięłam a to świetne chyba jest...

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny stosik ;)
    Najbardziej chciałabym przeczytać "Zanim zasnę" bo kusi mnie od dłuższego czasu. Chętnie spróbuję szczęścia w konkursie :D
    Miłego czytania stosiku i liczę na fotorelację z obozu konnego !

    OdpowiedzUsuń
  30. Paczuszka wymiankowa piękna :) Ze stosu znam trzy książki, ale że obie Riordana przeczytane - zostaje Adela. A chcę ją przeczytać, bo jestem przeogromnie ciekawa drugiej części Sklepiku i jak wiesz postawiłam sobie za cel skompletować powoli książki pani Michalak. Ten konkurs spadł mi z nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam żadnej z tych książek, ale mam nadzieję, że poznam, czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Będę banalna, bo właśnie Adelę jedynie bym z Twego stosu tak na teraz przeczytała, bo nie znam jeszcze twórczości K.M. i obiecuję sobie, ze czas najwyższy to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne tytuły :) Piękna wymiankowa niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Stos świetny, wymianki zazdroszczę, o konkursie poinformuję :)

    Pozdrawiam, Klaudia.
    PS: Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wydaje mi się, że wybrałabym "Cień Węża". Zapoznałam się już ze wszystkimi seriami autora, uwielbiam mitologię, a autor świetle wplata postacie z mitów do czasów współczesnych

    OdpowiedzUsuń
  36. Żadnej z pozycji nie czytałam, ale zainteresował mnie numerek 3 :)
    Udanego wyjazdu :)!

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie przeczytałabym właśnie "Sklepik z niespodzianką". Nie wiem dlaczego wszyscy z taką pasją opowiadają o autorce. Nie wiem, ale chętnie się dowiem. Jej powieści, zanim przeczytałam recenzje, kojarzyły mi się z takimi "opowieściami dla kur domowych" (nikogo nie obrażając), czyli zwyczajnie nie dla mnie. Jednak wszyscy wokół zachwalają, więc postanowiłam spróbować i ja. Przeczytam - ocenię.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chciałabym przeczytać "Sklepik z niespodzianką. Adela", jak większość zresztą :)Ta książka najbardziej mnie zainteresowała z Twojego stosu. Z chęcią spróbuję szczęścia w konkursie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja oryginalna nie będę, oczywiście "Adelę" najbardziej chciałabym przeczytać, bo bardzo ciekawa jestem co dalej u Bogusi i jej przyjaciółek, co słychać w Pogodnej, pierwszy tom skończył się w takim miejscu opowieści, że trudno było wytrzymać aż tak długie oczekiwanie na drugi! Jestem wielbicielką KejtM, mam wszystkie jej książki, to i ta powinna znaleźć się na półce.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie chcę być oryginalna ;) chcę Adelę! :) A tak na poważnie mam ogromną ochotę przeczytać najnowsze dziecko p. Michalak. Moje dotychczasowe spotkania z jej twórczością były bardzo udane, satysfakcjonujące i pełne pozytywnej energii. Poza tym Bogusia już stoi na półce i czeka na Adelę z utęsknieniem.

    Z pozostałych lektur polecam także "Zielone jabłuszko" I. Sowy. Nie wiem czy czytałaś całą serię owocową, ale to naprawdę fajna seria :) są jeszcze maliny, jagody i wiśnie. Same pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie odstaję od pozostałych - Adela to moja faworytka. Dlaczego? Bo to wdzięczna,babska literatura.Ciekawa również jestem dalszych losów bohaterek poprzedniej książki Kasi Michalak.
    Rozgoszczę się w kolejce z nadzieja, że właśnie ta książka szczęśliwie wpadnie w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedź może będzie trywialna ale szczera, ponieważ chciałabym bardzo przeczytać "Sklepik z niespodzianką. Adelę". A dlaczego? bo po prostu po przeczytaniu "Poczekajki" bardzo polubiłam Autorkę (czyli Katarzynę Michalak), która swoimi powieściami pozwala oderwać się od "czarnych myśli". Pozdrawiam i życzę miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Będę mało oryginalna-oczywiście "Adelę", bo to imie nosi ze sobą jakieś takie podświadomo ciepło no i jestem bardzo ciekawa tej nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się do konkursu ;) A najbardziej chciałabym przeczytać "Poza sezonem". Jeszcze żądnej książki Jack Ketchum'a nie przeczytałam,a już tyle o jego twórczości się nasłuchałam, więc dobrze by było to sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się do konkursu :)
    Napisałabym - „Zanim zasnę”, gdyby nie to, że już ją przeczytałam ;) W związku z tym wybieram „Notatki samobójcy”. Mimo że tak słabo została oceniona na portalu lubimyczytac.pl bardzo bym chciała zapoznać się z tą pozycją. Uwielbiam książki dotykające aspektów psychologiczych, które uczą także wrażliwości na problemy innych.

    OdpowiedzUsuń
  46. Na pewno "ukradłabym" "Zanim zasnę" bo ciągle na nią wpadam .... i bardzo zaciekawił mnie tytuł "Supersmutna i prawdziwa historia miłosna" Gary Shtayngart

    OdpowiedzUsuń
  47. Mmmmm...ależ apetyczny stosik!Poza "Adelą", wybrałabym "Cień węża". Miałam okazję przeczytać pierwszy tom "Kronik..." i wpadłam :)Uwielbiam tzw magiczny realizm. Odrobina magii w codziennym życiu bardzo się przydaje :)
    Banerek zachęcający do udziału w konkursie umieściłam na pasku bocznym mojego bloga, w rubryce "Szukam szczęścia".
    Pozdrawiam i zapraszam na moje wakacyjne Candy, o tu: http://airaart.blogspot.com/2012/07/candy-candy-rozdawajka.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się. Chętnie przeczytałabym "Supersmutną i prawdziwą historię miłosną", bo czytałam o niej dużo dobrego. Swoją drogą jestem w trakcie słuchania "Zanim zasnę" i serdecznie polecam tę książkę, trzyma w napięciu :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Stosik boski:) Chetnię, bym wszystkie przeczytała. Jeśli miałabym wybrać, to oczywiście "Sklepik z niespodzianką". Ale, w tym przypadku, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego :) Gdzie znajdziemy więcej nadziei, miłości, wiary w pomocną dłoń przyjaciela , niż w książkach Katarzyny Michalak?
    Chciałabym również "dortwać" -"Zanim zasnę". Jest to pozycja w moim klimacie. Trochę zagadki + trochę psychologii+dreszcz emocji + nieszablonowe postacie + ciekawa podstawa fabuły = to , co lubię najbardziej, czyli miło i bardzo produktywnie spędzony czas. Idealny relaks, gdy dzieci już śpią i można mieć chwilkę dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się ;)
    Najbardziej spośród stosikowych książek chciałabym przeczytać (oczywiście zaraz za "Sklepikiem z niespodzianką" ;D) "Zanim zasnę", bo uwielbiam thrillery z ciekawym motywem, jak w tym wypadku, motywem amnezji. A poza tym ta książka kojarzy mi się z filmem "50 pierwszych randek", choć zapewne nie jest taka sielankowa ;)
    W ogóle cały stosik jest świetny!
    stoje.za.drzwiami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. super stos :) Ja najchętniej przeczytałabym "notatki samobójcy". Moje klimaty, a do tego seria zbliżenia oferuje bardzo ciekawe pozycje. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy