piątek, 21 września 2012

Stosik 16/2012

Ostatnimi czasy dość trudno jest mi się zmotywować do czytania. Co prawda wracam na uczelnie dopiero za trzy tygodnie, jednak do tego czasu odbywam intensywne praktyki w różnego rodzaju szkołach. Muszę przyznać, że bardzo mi się one podobają, a odczuwane przeze mnie emocje są na tyle intensywne, że w akońcu zdecydowałam się pójść na prawko. 




Jestem niesamowicie dumna z powyższych tytułów. Na większość z nich oczekiwałam już od jakiegoś czasu, a "Głos serca" i "W naszym domu" są efektem zakupów, które dokonałam kompletując paczkę wymiankową dla Irenki. Trafiły do mojego domu nieco spóźnione, więc z brak laku do Lisiego Pola wybrały się moje osobiste egzemplarze. Mam nadzieję, że nie muszę Wam opisywać każdej książki z osobna. Myślę, że w chwili obecnej są one doskonale widoczne. Tymczasem wracam do czytania "Więźnia nieba". Swoją drogą jestem ciekawa, czy znaleźliście na tym stosiku coś dla siebie?

38 komentarzy:

  1. Świetny stosik ! Miłego czytania. Z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos.;)
    Muszę przeczytać Podarunek śmierci .;)
    Pozdrawiam.xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie widzę tutaj nic dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Głos serca" polecam! ;)
    Wiesz, że dopiero uświadomiłam sobie, że studiujesz w Szczecinie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Głos serca" czytałam już i masz rację - jest świetny.
      Studiuje w Szczecinie, a mieszam w Stargardzie, więc można byłoby się kiedyś spotkać.

      Usuń
  5. O, widzę Jodi Picoult! "W naszym domu" od ponad roku czeka u mnie na półce i jakoś mi z tą lekturą nie po drodze:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały stosik:) Najbardziej chciałabym z niego "Głos serca", "W naszym domu" ostatnio kupiłam za 19,90;), zainteresowały mnie również dwie książki na samej górze stosika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Więzień nieba" dotarł już do mnie dawno temu, jednak nie mam czasu się za jego zabrać. "Kroniki krwi" nabyłam kilka dni temu, choć jestem dopiero po trzeciej części Akademii :)
    Picoult to trochę nie moja bajka, dzisiaj wysłałam moją jedyną książkę tej autorki i chyba nie planuję zapoznawać się z innymi jej powieściami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na prawku! Ja jestem w trakcie jazd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za Lisie Pole to Cie zaraz skopię chyba!
    Stosik masz zacny moja droga :D Kilka pozycji bym Ci podebrała, a właściwie to trzy. Pierwsze dwie i ostatnią ;) Mam nadzieję, że kiedyś zmięknie Ci serce i mi je pożyczysz ;)

    Co do braku chęci na czytanie doskonale Cię rozumiem...

    Jak "Więzień nieba"?

    OdpowiedzUsuń
  10. Więzień nieba stoi u mnie i czeka dzielnie...
    Jodi Picoult bardzo bym chciała przeczytać, ale grubość tych książek mnie przeraża... autorki jeszcze nie znam, ale nocy zarwać nie mogę a przy tej grubości to mi grozi...

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki Picoult zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nic dla mnie. Ale życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stosik, zazdroszczę "Kronik krwi":)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja parę pozycji bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że znalazłam coś dla siebie- przede wszystkim "Więźnia nieba", bo uwielbiam Zafóna (choć słyszałam, że ta książka aż tak nie zachwyca, ale oczywiście muszę przekonać się sama) ;)
    A także książki Jodi Picoult, bo niestety nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z jej powieściami, a przecież tyle się o nich mówi.

    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Więzień nieba mnie jak najbardziej interesuje, chętnie bym też przeczytała Jodi :) Obie :)
    Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. coś dla mnie? no chyba żartujesz, co najmniej połowa jest dla mnie :)) rozpoczynając na Picoult, przez Zafona a kończąc na pani Mead :)

    OdpowiedzUsuń
  18. /przyznam że zainteresowały mnie pozycje Kiedy spadłam z nieba i odezwij się z nieba, no i Zafón :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie Jodi Picoult oraz "Więzień nieba" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podarunek śmierci niedawno otrzymałam, a Kroniki krwi niedawno skończyłam i powiem, ze ta książka naprawdę mi się spodobała, bardziej niż tego oczekiwałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zafón i Picoult dla mnie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Książki Picoult wyglądają bardzo dostojnie, pewnie fajnie prezentują się na półce. Ze stosu raczej nic mnie nie ciekawi, ale czekam na Twoje recenzje, może coś mnie zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stosik! Tak naprawdę chętnie przeczytałabym każdą z tych książek, a szczególnie "W naszym domu" i "Kobietę, którą porwał wiatr". Książkę "Głos serca" posiadam i za jakiś czas zabiorę się za nią. Poza tym, muszę w końcu wybrać się do biblioteki po jakąś książkę Zafona, bo przydałoby się poznać twórczość takiego autora.
    Powodzenia na prawku życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak, Prawdziwe wspomnienia...i o ile dobrze widze na dole jest Zafon?

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powinna być dodatkowa godzina w dobie przeznaczona tylko i wyłącznie na czytanie. ;D Ja już od pewnego czasu chcę zapoznać się z czymś Picoult, bo niestety jeszcze żadnej jej książki nie miałam okazji przeczytać.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To nie stosik, tylko GÓRA! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Potężny stos! :) Miłej lektury życzę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. O, prawko... no cóż - cieszę się, że mam to już za sobą i trzymam kciuki za ciebie ;) A co do stosu - trochę zazdroszczę pani Picoult, bo jestem jakieś sto lat za wszystkimi i jeszcze nie czytałam jej książek. Chętnie podebrałabym ci też powieść "Więzień nieba" (Ach, ten Zafon!) i czuję się zainteresowana "Prawdziwymi wspomnieniami..." :) Życzę przyjemnej lektury!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo widzę dla siebie :D "Podarunek śmierci", "Kroniki krwi"...

    OdpowiedzUsuń
  31. ja chętnie bym przeczytała Głos serca :) ale ogólnie cały stosik jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Należę do niedużego grona nie czytających jeszcze Picoult - ale kiedyś się ogarnę :) Stos piękny, całkiem fajne książki no i wiadomo... NOWE KSIĄŻKI zawsze wyglądają smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zafóna czytałam i bardzo mi się podobał, a pozostałe tytuły też chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie przeczytałabym Podarunek śmierci, 2 pierwsze części już za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny stosik :D Życzę przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy