piątek, 5 października 2012

TRYLOGIA „ZAKRĘTY LOSU” 17 PAŹDZIERNIKA 2012

Zakręty losu” to trzytomowa saga, która opowiada o zbyt szybkim dorastaniu, szukaniu własnej drogi, wielkich zagrożeniach oraz jeszcze większych miłościach. Dwaj bracia, Krzysztof i o dziesięć lat starszy Łukasz, stają oko w oko z mafią, własnymi demonami z przeszłości, a także kobietami, które odcisną na nich nierozerwalne piętno. Pełna emocji, zapierająca dech w piersi lektura.

 "Zakręty losu"
Pierwsza część trylogii o braciach Borowskich. Książka o miłości pierwszej, nieoczekiwanej i niezwykłej. Jej siła jest tak wielka, że odmienia ludzi i zdarzenia. I chociaż prowadzi do zbrodni, odkrywa przed bohaterami blask wielkiej namiętności...
Katarzyna rozpoczyna życie w nowym otoczeniu, gdy nagle pojawia się On… Dziewczyna boi się nadchodzącej namiętności, ale już wie, że będzie w to brnąć. Czuje, że zaczyna jej na nim zależeć… i to bardzo.

Krzysztof od początku wiedział, że z nią to będzie coś innego. Zastanawiał się nad swymi uczuciami i odkrywał w sobie coraz większe pożądanie. Nie przypuszczał, że ta miłość na zawsze odmieni jego życie…

Poruszająca opowieść o młodości uwikłanej w wybory, które odmienić mogą niejedno życie. Czy wiara w potęgę miłości zdoła uchronić bohaterów przed trudnościami, jakie niesie los? Czy ich marzenia o wspólnym życiu mogą się ziścić?


"Zakręty losu. Braterstwo krwi"
 
Kontynuacja pierwszej części trylogii o braciach Borowskich. Opowieść o tym, że honor, rodzina i miłość są w stanie walczyć nawet z największym zagrożeniem.

Katarzyna i Krzysztof po otrzymaniu mafijnego ostrzeżenia starają się żyć normalnie. Lecz przecież mafia nie wybacza i nie zapomina. I wkrótce mecenas Krzysztof Borowski otrzyma propozycję nie do odrzucenia. Ale wówczas brat marnotrawny – Lukas, powróci. Aby zmierzyć się z dawnymi pobratymcami, a obecnie wrogami, aby rozliczyć przeszłość i dokonać zemsty. Lecz nie wie, że na swojej drodze spotka kogoś jeszcze. Ją. Kobietę po przejściach, potrzebującą pomocy. Czy odnajdzie w sobie resztki człowieczeństwa? I czy Lukas potrafi naprawdę kochać?

Pasjonująca opowieść o odkupieniu win, braterstwie i wielkiej miłości. Bo każdy zasługuje na jeszcze jedną szansę. Czasami ostatnią.

"Zakręty losu. Historia Lukasa"
 
Ostatnia część trylogii o braciach Borowskich przedstawia życie Łukasza „Lukasa” Borowskiego. Gangstera, handlarza, mordercy, lecz również ukochanego syna, brata i męża. To wycieczka w przeszłość do czasów, gdy Lukas stawiał swoje pierwsze kroki „na mieście”, aż w końcu stał się jednym z najważniejszych ludzi mafii, świadkiem koronnym i odkupicielem własnych win.

Bo za winy trzeba płacić.
Błędy naprawić.
Złe postępki zamienić na dobre.
Bo ja jestem Lukas. Prosty chłopak z miasta.
O gorącym sercu i zimnym spojrzeniu.
I zawsze spłacam swój dług.
Moje życie dopiero się zaczęło.
A dług pozostał jeszcze niespłacony...

Wstrząsająca i wzruszająca opowieść człowieka, który przeżył wiele, widział prawie wszystko i potrafił równie mocno kochać, co nienawidzić.

* * *

Pewnie zauważyliście, że bardzo rzadko umieszczam na swoim blogu informacje na temat zbliżających się premier. Tym razem jednak postanowiłam zrobić wyjątek. "Zakręty losu" uwielbiam już od jakiegoś czasu, więc tym bardziej cieszę się, że w niedaleki czasie będzie mi dane zapoznać się z dalszymi losami Kaśki, Krzyśka i Lukasa. Już kilkukrotnie wspominałam, że Lukasa darzę szczególnym uczuciem i nie sądzę, by w najbliższej przyszłości miałoby się coś zmienić. Moja radość jest o tyle większą, że na plakacie promującym całość serii, widnieje fragment mojej recenzji. Nigdy bym się tego nie spodziewała!!! Pozdrawiam Ola

11 komentarzy:

  1. Nie znam tej trylogii, ale słyszałam o niej co nieco i mam na nią ogromną chęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba już 10 zapowiedź tej trylogii na jaką natykam się na obserwowanych blogach. Przypomina mi się kampania reklamowa Greya choć coś mi mówi że akurat te książki naprawdę są warte tego szumu. Dobrze, że 17go będę w Polsce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja natknęłam się na zapowiedź tych książek na 2-3 blogach, ale nie polecałabym jej, gdybym nie uważała, że jest warta tego. Wtedy nawet fakt, że moja recenzja jest na plakacie promocyjnym, nie miałaby żadnego znaczenia. Oczywiście autorka ma swoich zwolenników i przeciwników.

      Usuń
    2. wierzę że książki muszą być dobre bo to chyba pierwszy raz, gdy widzę że tylu blogerów je poleca. Dodam blogerów, których sobie cenię :-)

      Usuń
  3. pierwszą część połknęłam i żądna jestem kolejnych części z przyjemnością i niecierpliwością czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tego sukcesu. Nie ma to jak zobaczyć swoje nazwisko i słowa na książce. ;)
    A jeżeli chodzi o nie... To nie jestem jeszcze przekonana. Może kiedyś, po Twoich recenzjach. Kto wie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie pierwszy raz czytam na blogu zapowiedź
    autorki nie znam, ale tyle osób poleca, że chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!!! chętnie poznam całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem trzeba na blogu informować o zbliżających się premierach :) zapowiedzi są dobre :)
    a po książki chętnie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam przyjemność przeczytać dwie pierwsze części trylogii, gdy jeszcze były dostępne w internecie. Gorąco polecam. Książki zawierają wszystko czego można tylko w książce szukać. Uwielbiam je i już nie mogę doczekać się ostatniej części. Jak nie wiecie na co się zdecydować to ta trylogia będzie strzałem w dziesiątkę :) Wszystkie książki autorki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dla samej okładki muszę ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy