czwartek, 24 stycznia 2013

Stosik 02/2013

Aby zatuszować nieco mniej entuzjastyczny wydźwięk dzisiejszego dnia, którym było uniemożliwienie komentowania tego bloga osobom anonimowym, postanowiłam przedstawić Wam stosik, który pojawił się na moich półkach w ciągu ostatnich kilku dni. Na swój sposób jestem z niego dumna i mam nadzieję, że uda mi się go pochłonąć w trakcie zbliżających się wielkimi krokami, ferii. Na samą myśl o tym nic nierobieniu - cieszy mi się micha!



Wybaczcie, ale tym razem nie opiszę tego stosiku. Jestem w trakcie pisania pracy zaliczeniowej i nie mam do tego natchnienia. Myślę, że po powiększeniu zdjęcia, dokładnie wszystko widać. "Drugi przekręt Natalii" mam już za sobą, "Przez burzę ognia" została mi sama końcówka i recenzja pojawi się w weekend. Dwa pierwsze tomy "Pas Deltory" zabieram jutro na uczelnie i zapewne zostaną przeze mnie przeczytane w trakcie trzygodzinnych zajęć. W następnej kolejności kości mnie "Cyrk nocy", ale zdaję sobie sprawę, że czekają na mnie również książki z poprzedniego stosiku. Będzie trudny wybór. A jak wyglądają Wasze czytelnicze plany na zbliżający się weekend?

38 komentarzy:

  1. Cyrk Nocy i Przez burze ognia wydają mi się najciekawsze;) Bo na literaturę obyczajową i niefantastyczną raczej czasu zbyt wiele nie poświęcam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytelnicze plany na weekend to książka Sprawiedliwość owiec. Chyba , że otrzymam przesyłkę z książkami do recenzji wtedy te plany się zmienią. Dwa dni odpoczynku a potem nauka do kolejnego egzaminu, który pod koniec tygodnia. Trzeba sobie rozłożyć materiał na kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Cyrk nocy" muszę koniecznie przeczytać, według mnie to najlepsza książka z Twojego stosu. "Przez burze ognia" też mam w planach, ale co z tych planów wyniknie to nie mam pojęcia. W każdym razie miłego czytania życzę. Ja, gdy skończę "Dziewczynę w czerwonej pelerynie" to zabiorę się za "Dotyk ciemności" i po przeczytaniu tej książki będę mogła rozpocząć nowy stos.

    A co do Twojej wcześniejszej notki to pozwolę sobie wypowiedzieć się już tutaj: też chyba zablokuję komentowanie anonimów, bo dzisiaj znowu musiałam usuwać jakiś głupi spam po angielsku, strasznie mnie to denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytelniane plany? "Fonetyka i fonologia" Strutyńskiego ,tak niestety będzie wyglądał mój weekend ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo ciekawych pozycji widzę. Mam nadzieję, że będziesz się przy nich świetnie bawiła!
    Moje plany czytelnicze? Sporo tego będzie, bo tak jak Ty, od jutra zaczynam ferie. :) Także: "Miasto Śniących Książek", które obecnie czytam, "Obiecaj mi" Evansa, "Mistrz i Małgorzata", "Inny Świat" oraz "Pani Bovary". Postaram się znaleźć czas jeszcze na dwa tomy Ficner-Ogonowskiej ;) Czytelnicze ferie się zapowiadają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antyśko - ja zaczynam ferie dopiero od wtorku :D

      Usuń
    2. Antyśka ferie rzeczywiście bardzo czytelnicze. Obie lektury zarówno Mistrz i Małgorzata jak i Inny świat są kapitalne.

      Usuń
  6. Też będę pochłaniać Natalie w najbliższym czasie, już się cieszę na szalone siostrzyczki i moje wybuchy śmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najciekawsze wydaje mi się "Pas Deltory" oraz "Cyrk nocy". Co do moich planów mam "Atlantyda odnaleziona" Clive'a Cusslera oraz "W mrok" Andrieja Diakowa. Jeśli zdążę przeczytać te dwie książki to jeszcze planuję "Wśród ukrytych. Wśród oszustów" Margaret Peterson Haddix.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. toż to nie stosik, a STOS :-)
    Powodzenia w czytaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik, zazdroszczę Ci przede wszystkim "Przez burze ognia" i "Cyrku nocy". Życzę miłego czytania:) A co do moich planów, to czytam teraz książkę "Potem" Rosamund Lupton i to ją będę pochłaniać na weekendzie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Przez burze ognia" nawet z boku wygląda ślicznie. Sama książkę będę czytać na weekend, nie mogę się doczekać! :3 "Cyrk Nocy" mi się nie podobał, ale czekam na Twoją opinię. :) No i może uda mi się jeszcze "Bezlitosne" na weekend przeczytać. ;3
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Cyrk nocy " intryguje mnie najbardziej :-)
    Plany czytelnicze na weekend? " W świecie jurt i szamanów" !
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej ciekawią mnie : " Cyrk nocy" i "Przyjaciółki", nattomiast "Accabadora" również będę czytać, więc będziemy mogły podzielić się wrażeniami ;)A póki co wzięłam się za "Automaniaczkę"

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa Twojej opinii o "Przez burzę ognia" ;) "Drugi przekręt Natalii" jutro zaczynam i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie ;)

    Z tego stosiku ostrzę sobie pazurki na "Pas Deltory" oraz "Cyrk nocy", znaczy mam zamiar je pożyczyć od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego jesteś ciekawa opinii tej książki? Oj nie zawiedzie :D
      Młody miał się uczyć do sprawdzianu i zgadnij co robi?

      "Pas Deltory" to najpierw Młody.

      Usuń
    2. Bo ciekawi mnie czy Ci się spodoba?? :P A młody pewnie czyta książkę :D

      Młody ma czas na nie dopóki nie będziesz jechać do mnie, chyba tyle mu starczy :D

      Usuń
  14. Piękny stosik! Ja na weekend mam w planach Natalii 5 i kontynuację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym przeczytać "Cyrk nocy", a także "Drugi przekręt Natalii".
    U mnie jutro pojawi się stosik, z którym raczej nie dam rady uporać się ani do ferii, anie w czasie ferii.
    Niemniej cieszę się z książek, jakie się na ten pokaźny stos składają.
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ci zazdroszczę niektórych książek, bo sama ich nie jeszcze nie dostałam na swoją półkę. No, ale czekam na recenzje "Przez burzę ognia" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zamierzam się zaczytywać w książce Wielki Północny Ocean, nie czytałam jeszcze żadnej opinii, także nie wiem czego się spodziewać. Nastawiam się pozytywnie :)

    O Cyrku nocy czytałam wiele pozytywnych opinii, tej książki zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Cyrk nocy" - niesamowita, magiczna i wciągająca historia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam całą serię ,,Pasu Deltory" , ,,Przez burze ognia" już także czytałam. Ja też niedługo będę miała ferie i zamierzam czytać na okrągło ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. No to ja już wiem co Ty robisz na wykładach... Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anetko, nie na wykładach tylko na tym jednym konkretnym

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle teraz słychać o tej książce "Przez burzę ognia", ale mnie jakoś fabuła nie ekscytuje. Ciekawa jestem, jak ją odbierzesz, bo opinie są podzielone.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stosik ;) Będę chciałam porównać sobie wrażenia z lektury "Przez burze ognia" ;) Ja w weekend mam zjazd, więc może tyle do poczytania ile w pociągu ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę stosiku:) W ten weekend mam w planach dokończyć "Pół życia".

    OdpowiedzUsuń
  25. "Drugi przekręt" też już za mną. Pas Deltory pierwszy tom przeczytałam, faktycznie, lektura na parę godzin zaledwie. "Cyrk nocy" sobie ostatnio kupiłam i nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę.
    A na weekend mam w planach "Ona pierwsza" Maggie O'Farrell. Zaczęłam dzisiaj, niby niepozornie się zaczyna, ale jednak wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio ciągle czytam ksiązki dla dzieci :)Zboczenie zawodowe. Ale kończę też czytanie Dallas '63 a potem zabieram się za Winter. Czekam właśnie na przesyłke ze Swiata Ksiązki i może najpierw skusze się na Cyrk nocy. Jak zawsze trudne wybory.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłego czytania :) Ja sie zaczytuje teraz w 4 czesc o Stephanie Plum;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie się prezentuje Twój stosik :)
    Z chęcią widziałabym u siebie 'Drugi przekręt' i 'Przyjaciółki', o których słyszałam (a raczej czytałam), wiele dobrego :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  29. Stosik calkiem,calkiem!
    W ten weekend mam zamiar zaczac cos lekkiego-Coben albo Child.

    OdpowiedzUsuń
  30. "Cyrk nocy" leży i na mojej półce, czekając na swoją kolej. Nie wiem, czy w najbliższym czasie po niego sięgnę, ale jeszcze zobaczymy... Tom 2 i 3 "Pasa Deltory" mam w planach, gdyż chciałabym zakończyć rozpoczętą już serię. Zazdroszczę Ci "Przez burze ognia", ponieważ strasznie mnie do tej książki ciągnie. No, ale może wkrótce ją zdobędę ;))
    Tymczasem życzę przyjemnego czytania! I oby nadchodzące ferie obfitowały w wyśmienite lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. hmmm mój plan na weekend? póki co będę starała się przebrnąć przez dwa tytuły recenzyjne; jeden już czytam i niestety grubo się pomyliłam sądząc, że książka będzie ciekawa [opis z okładki bywa mylny...]
    Twój stosik jak zawsze ciekawy
    co bym podkradła? "Cyrk nocy" i "Przez burze ognia"
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny stos :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Z miłą chęcią podejmuje dyskusje na temat recenzowanych książek, nie potrzebuje jednak wiadomości, które zawierają w swojej treści adresy Waszych blogów. Każdy taki komentarz będzie przeze mnie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy